hai dames hier even een update van mij vanmorgen voor fm geweest had nu ei van 15mm en de andere konden ze nu niet vinden nu mag ik zaterdag weer terug en dan zullen we wel zien of we er 1 of 2 eitjes hebben ook vandaag voor intake geweest ivf mag in januari beginnen want tussen kerst en oud en nieuw zijn ze dicht in het zh dus en als deze 6e iui niet lukt zit ik zo ongeveer rond 20 december dus heb daarna een maandje rust en zodra ik weer ongi ben in jan dan kan ik beginnen ik heb een kort schema gekregen dus mag gelijk op dag 3 beginnnen met puregon en daarna op dag 5 orgalutran erbij spuiten en dan dag 6 of 7 de 1ste fm en dan als alles goed en groot genoeg is dan punctie we zullen het in deze maand gaan zien of we ivf in gaan of niet miss is deze wel raak of die van me rust maandje dat we zelf mogen klussen. @kitty ook ik heb dat vorige keer gehad zit vaak een schommeling in miss in de maanden daarvoor toch een koutje of licht griepje opgelopen de keren daarvoor wel voldoende geweest dan je niet al te druk maken @kenia heel veel succes op de wachtweken
Benji je schema van ivf ( hopelijk niet nodig) lijkt bijna precies op mijne alleen moest ik dag 2 beginnen met puregon en had ik idd op dag 7 fm en moest ik ook beginnen met orgalutran. Ik raadt je wel aan de orga net als de pregnyl heeeeeeeeeeeeeel langzaam in te spuiten want het is een venijnige. Maar als je het rustig inspuit heb je er bijna geen last van. Het voelt daarna net als een bijensteek. Hopelijk is de ivf niet nodig
hai dames hier vanmorgen weer geweest had toch maar 1 ei en die wat ruim 22mm dus gelijk pregnyl en morgen iui 6 hoop dat we niet te laat zijn wat ovutest gaf maar licht streepje dus of vandaag nog eisprong of morgen einde van de middag nou hebben we gelukkig donderdagavond nog wel even geklust dus we wachten het dan maar weer af heerlijk die wachtweken een fijn weekend allemaal @ onswondertje bedankt voor de tip ik hoop idd dat ik hem niet nodig heb en dat ivf niet hoef te doen maar we gaan het zien en anders gaan we er gewoon voor alles voor een beebje 2012 word ons jaar hoor dames
Spannend Benji, ik hoop dat je een mooi kerstkado krijgt. Ik weet nu 99% zeker dat ik met IVF ga beginnen. Ik ben ongesteld geworden. Echt zo balen, maar wel verwacht aangezien ik vrijdag een testje heb gedaan en deze negatief was. Ik ben erg benieuwd hoe jullie traject eruit ziet. Ik hoop alleen niet dat alle IUI meiden toch aan IVF moeten beginnen. Wel fijn als we elkaar kunnen blijven steunen. In het kort hoe mijn traject eruit ziet: Dus maandje pil (krijg van mezelf geen bloeding), dan moet ik op dag 1 Decapeptyl gaan spuiten en op dag 3 Menopur. En dan vanaf dag 9 echo/bloedprikken, genoeg eitjes, danpregnyl spuiten, 36 uur later punctie, een dag later de terugplaatsing en dan 2 weken utrogestan gebruiken. Op dag 15 na de Pregnyl testen/bloedprikken en dan maar hopen op een mooi wondertje!
hai kitty wat balen zeg dat je toch echt het ivf traject in moet maar je moet ook maar denken dat daar toch de kansen hoger liggen nou zet hem op en mijn schema is kort ik begin op dag 3= stimulatie dag 1 met puregon spuiten en dan op stimulatiedag 5 orgalutran erbij en dan stimulatiedag 6/7 echo als voldoende eitjes zijn en groot genoeg dan 10000 eenheden pregnyl en dan 36 uur later puntie op avond punctie beginnen met utrogestan en dan 3 dagen na punctie terugplaatsing en 18 dagen na punctie testen als geen ongi is nou iedergeval succes en een fijn weekend
Hey dames @ kenia wij hebben ook vaak weinig gehad en ook weleens niet doorgegaan door geen zaad.. ze zeggen dat het aantal niks wil zeggen.. Ik zal voor je duimen.. @ kitty balen dat je ongesteld bent en bijna zeker ivf nodig hebt, al zijn de wondere de wereld nog niet uit zeggen ze. @ Benji succes met je iui morgen hopelijk gaat het goed en hoef jij iig geen ivf.. @ hier het gaat hier wel oke beetje te veel hooi op mijn vork. gisteren ochtend zwarte piet gespeeld en daarna gewerkt tot 11 uur,vandaag hele drukke dag en dan weer werken tot 01.00 uur en morgen van 9 tot 5 uur ben blij als ik morgen avond thuis op de bank kan hangen haha.. wat vervelend dat we allemaal zo'n pech hebben en aan de ivf moeten pff.. hebben niet zoveel geluk maar kunnen elkaar dan wel steunen.. fijn sint weekend.. Kuzz
Ik lees idd al veel verhalen over IVF. Dat betekent wel dat jullie straks ongeveer gelijk lopen met dat traject, das wel fijn denk ik, een beetje steun aan elkaar! Als ik deze maand weer ongi word moeten we sowieso 1 maand rust, want ook bij ons in het ZH is de afdeling gesloten met kerst. Daar baal ik wel van, weer een maand verplichte rust! En dan ws eerst nog een ronde IUI, dus ik moet nog even wachten totdat ik met jullie mee kan praten over IVF! Hopelijk is het ook niet nodig @Kitty: balen meid...ondanks dat je al een witte test had, de klap blijft hard aankomen he! Zeker ook omdat je nu weet dat je definitief verder moet met IVF...Nou, laar 2012 ONS jaar maar worden! @Benji: welkom op het wachtbankje. Ow wat haat ik die wachtweken, dat je lichaam veranderd door de hormonen...Ik moet nog 1,5 week wachten... @Fenyalara: hoever ben jij inmiddels in jullie 10e poging?
@kenia Ik zou vandaag mogen testen na de 10e poging,helaas was het niet nodig. dus ik mag me ook gaan klaar maken voor de rust maand en ivf helaas.. succes met wachten de andere meiden op het wachtbankje.. De dames in de wacht maand,probeer er ook van te genieten even geen hormonen en gedoe aan je lijf. fijne week kuzz voor gene die aan sint doen een fijne avond..
Balen Fenyalara....Echt sh*t... Dan maar even verplichte rust. Even rustig de kerstdagen door. En volgend jaar knallen!
Rustig hier...Veel op het wachtbankje niet? Of even helemaal niks om op IVF te wachten... Ik moet nog een weekje wachten tot mijn nod. Duurt laaannggg....
ook ik lekker op wachtbankje mijn nod is 18 december dus nog zo ander halve week heerlijk @fenyalara wat onzettend k*t allemaal maar met ivf gaat het helemaal goed komen lekker dat je in iedergeval deze maand een rust maand heb en als het bij mij ook allemaal niet mee gaat zitten dan gaan we samen in jan starten met ivf dus moet er dan een beebje voor ons komen
fenyalar: he bah meid, wat balen van poging 10. hoe gaat het nu met je. Kenia: wachtweken bijna om? blijft spannend. hopelijk positieve berichten. benji: volgens mij heb ik nog niet gezegd welkom. dus bij deze. wat heb jij al veel mee gemaakt. hefig. hopelijk snel positieve berichten. voor de overige dames: allemaal suc6 met wachten of behandelingen. hier: sorry tijdje niet geweest even wat dingen op zijn plek zetten. Mijn FSH was bij de 2de keer bloedprikken ook te hoog. gaan wel beginnen met icsi maar arts geeft wel aan dat we per behandeling gaan kijken wat mijn lijf in praktijk gaat doen. vandaag voorlichtingsmiddag gehad. wat veel info. Moet op 8 jan zw.test doen als die negatief is dan starten met primolut (dit kan bij anderen de pil zijn). dan op 14 jan Decapeptyl erbij. 26 jan 1ste echo en dan ook bepalen hoeveel purgon ik moet spuiten. als laatste de pregnyl en na de terugplaatsing nog progesteron bolletjes. ( 3x per dag 1 14 dagen lang.) Zo heel verhaal. allemaal erg spannend. hoop voor jullie dat het bespaart mag blijven, maar voor mezelf en de ervaring hoop ik dat jullie snel volgen. Dikke knuffel.
hallo bedankt voor jullie lieve berichtjes.. Het gaat goed met me,het valt me minder zwaar dan vorige keer dat het niet gelukt is. Heb gisteren gesprek gehad voor ivf.. We moeten de 14e bloedprikken, zaad onderzoek en dan s'avonds info avond voor ivf en icsi.. dan niks tot 19 januari dan is pas de vlg afspraak en dat duurt erg lang.. dat is niet 1 maand rust dat zijn er bijna 3 als ik niet eerder met pil mag beginnen, woensdag even vragen na de info avond anders wordt het pas starten met eventueel pil na de menstruatie van 19 januari,dat is al bijna februari. pff De dames die in de rustmaand zitten geniet van de rust geen polonaise aan je lijf en voor de andere.. succes met wachten.. Prettig weekend.. Ik moet nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie tot 23e december.. Ik heb er zin in.. 15 december gaan we naar parijs?disney xxx
Fenyalara, ik mag ook pas eind januari starten. Ten minste, dat is gepland. Ik hoop begin januari. Ik ben al begonnen met de pil nl. En ik krijg ook binnenkort een informatiebijeenkomst. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Meiden die op de wachtbank zitten, ik duim voor jullie!
@ kitty Ik mag pas na 19 januari met pil beginnen dus waarschijnlijk als ik in januari ongesteld word.. Ik zit nu op dag 4 en dan nog 24 en weer 28 dagen dan is het eind januari en dan 6 weken is het half maart.. pff ruim 3 maanden verder echt niet leuk..
Is er echt zo'n lange wachtlijst? Of willen ze niet zo vroeg beginnen? Ik zou er gewoon wat van zeggen. Ik mag ook pas eind januari starten, maar ik ga vragen of dat niet iets eerder kan. Balen he .
Dag dames, Helaas, helaas, weer hartstikke rood hier. Gisteren ongesteld geworden. Gisteren met de arts gebeld i.v.m. het zaad, maar ze zegt dat ze denkt dat het een incident was. Dus als we in januari poging 5 gaan doen, gaat ze ervan uit dat de zaadkwaliteit weer beter is. Dan toch ook maar het onderwerp IVF aansnijden, want na poging 5 willen we toch ook overstappen naar IVF. Nu dus verplicht een maandje rust, zo tijdens de feestdagen. Ik hou altijd wel van Kerst, toch zit er dit jaar wederom een donker randje om. Elk jaar hoop/ denk ik weer dat het de laatste 'met z'n tweeën' is...