Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kniffel gefeliciteerd. Wat een geweldig uiteinde van 2011 voor jullie en vooral een fantastisch begin van 2012. zo gehoopt, niet meer verwacht en toch gekomen in 2011. Kun je er al van genieten of is het nog onwerkelijk? Hoe voel jij jezelf?

Kenia: bah meid balen van die ongi. hopelijk iui 5 betere resultaten.

hier: nix bijzonders. koelkast volgeladen met medicatie en hopelijk 2012 een beter jaar. In ieder geval een jaar met duidelijkheid. wel of niet zwanger. en dan een hoofdstuk afsluiten.

2. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kniffel gefeliciteerd.. wat een mooi kerstkadootje voor jullie..
    geniet ervan hopelijk voel je je goed..

@kenia balen dat je ongesteld bent geworden..
    Zullen we allemaal moeten duimen dat 2012 ons jaar wordt.

@ hier gaat het wel heftige week gehad met overlijden oma,info avond ivf en weekendje disney.

fijne dag allemaal kuzz

3. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ik geloof dat jullie niet alles helemaal goed gelezen hebben.
    Ik ben niet zwanger, maar BENJI is zwanger.
    Ik reageerde op haar tekst.

4. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry kniffel

Ik zag het net op een ander forum dat ik het mis had.
    Benji gefeliciteerd met je zwangerschap. xxx

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, hoe houden jullie het wachten vol? Als het tegen zit, moet ik nog 5 weken wachten voor ik mag starten. En ik wacht al 3 weken. En dat zonder een kans, omdat ik geen eisprong heb van mezelf en dus aan de pil ben. Het breekt me wel een beetje op. Ik hoop na morgen meer duidelijkheid te hebben en dan weet ik waar ik naar toe kan leven. En dan misschien toch nog een vakantietje boeken?

6. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kniffel: sorry. dat moet wel even zeer doen dat we je ten onrechte feliciteren. nogmaals sorry. dikke knuf.

Benji: gefeliciteerd. voor jouw een heerlijke kerst.

Kitty: wachten duurt idd lang. maar probeer nu niet teveel te denken aan verloren kansen (maanden) maar even te genieten van de momenten die er nu zijn en met een gezond en goed gevoel naar de toekomst te kijken. hoop dat je toch kunt genieten van de kerst en oud en nieuw. misschien in januari nog paar dagen weg en voor je het weet is het dan zover en kun je beginnen. mag je over 5 weken menopur (ofzo) spuiten? hier op 26 jan. de 1ste menopur spuit en daarvoor allemaal andere rommel.

fenelyara: gecondeleerd met het verlies van je oma. wanneer heb je de intake ivf. ga je nog naar disney,zo ja veel plezier. zo nee, hoe was het?

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeke, dan gaan we waarschijnlijk gelijk op. Morgen hoor ik het definitief. Ik ga idd Menopur spuiten, als het goed is 150E.

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hey Benji, ongelofelijk maar waar! GEFELICITEERD!!! En dat bij de zesde poging! Is er ergens toch nog een beetje hoop voor me...Maar wat een mooi kerstcadeau zeg!

@Fenyalara: gecondoleerd met het verlies van je oma.
    Disney, leuk is dat he, helemaal in de Kerstsfeer! Ik ben vorig jaar rond dezelfde tijd geweest!

@Kitty: kan me voorstellen dat je baalt van het wachten! Hier hetzelfde! Gelukkig heb ik de afgelopen weken afleiding genoeg gehad, zodat ik er niet te veel over na hoef te denken.
    Probeer toch te genieten van de kerstdagen meid!

Hier alles rustig. Komende week gaan we weer zelf aan de klus, maar daar heb ik eigenlijk geen vertrouwen in. En dan in het nieuwe jaar, hopen dat we gaan knallen meiden!

Voor iedereen in ieder geval: gezellige feestdagen! Probeer van de mooie momenten die er wel zijn te genieten!

9. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lieverds

Allemaal fijne dagen gehad??

Kenia balen dat het weer mislukt was,succes met zelf klussen kan me voorstellen dat je niet veel hoopt het maar je hoort het regelmatig dat het toch nog kan..

bedankt voor de condeleances..
    Het was de oma van mijn man en ze is 77 mogen worden,het was een mooi afscheid..

Disney was leuk niet zo geweldig als we gehoopt en gedacht hadden omdat we in dat weekend terug moesten voor crematie. Maar het was gezellig met pap en mam en wij zijn disney fans dus gaan paar keer per jaar. dus geen ramp.. Wel mooiste tijd van het jaar idd kerstmis.

verder geen nieuws hier eigenlijk.. 6 januari potje inleveren en 19 januari gesprek en ik hoop de menstruatie erna aan de pil.. Het duurt lang maar ben er rustig onder,dat zal van de week wel anders zijn als mijn menstruatie weer doorbreekt..
    Moet wel zeggen dat het wel fijn is om gewoon even man en vrouw te zijn ipv steeds bezig zijn wanneer je wel en geen sex mag hebben omdat je iui hebt en weinig zaad.. nu mag het wel om de paar dagen of dagen achter elkaar hahha..

fijne dagen allemaal en als er niemand meer komt een fijn uiteinde en alle geluk voor 2012. dat 2012 maar mag brengen waar we zolang van dromen.. en voor de zwangere een goede zwangerschap..

kuzz

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Een paar keer per jaar naar Euro Disney!!! Haha! Ik vind Disney ook erg leuk, maar zo vaak gaan we nou ook weer niet! Ben je ook al in Disneyparken elders op de wereld geweest?
    Maar er zat dan idd wel een donker randje aan. Overlijdens zijn altijd vervelende dingen, maar horen er nu eenmaal bij...Gelukkig heeft ze wel een mooie leeftijd bereikt.

Volgens mij heb ik vandaag weer mijn eisprong. Heb weer last van mijn onderbuik. Vanavond met vrienden uit eten, maar daarvoor nog maar even aan de klus!
    Maar goed, ik denk dat mijn lichaam nog steeds niet weet wat ie daarmee moet doen. Dus, dan over 2 weken beginnen met IUI ronde nummer 5.

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai dames

hier even een berichtje van mij alleen met geen goed nieuws helaas ben ik gisteren me beebje verloren wat doet dat zeer zeg ik was 5weken en 5dagen zwanger maar toch doet het erg zeer dacht dat me de ivf traject bespaart bleef maar helaas moet het er toch van komen 11jan hebben we afspraak fertarts en dan zien of alles wel weg is en bespreken hoe verder nou voor de rest heb wel hele mooi kerstdagen gehad allemaal blije gezichten dat we eindelijk weer zwanger waren alleen jammer dat je ze daarna gelijk moet vertellen dat het over is wens iedereen een mooi 2012 met allemaal goede zwangerschappen

liefs benji

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    He jakkes Benji! Is het gelukt, ben je blij dat je eindelijk zwanger bent, krijg je dit.....Sterkte meid!
    En Kenia, het is altijd spannend of het toch nog op de natuurlijke manier gaat lukken. En anders over 2 weken weer aan de hormonen en duimen dat het nu een keer raak is.
    Fenyalara, het wachten duurt lang he? Ik moet nog 3 weken de pil slikken en dan eindelijk weer actie!

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16

Sterkte Benji. Het was je zo gegund

knuffel

14. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat balen Benji het was je gegund,maar helaas mocht het niet zo zijn.. veel sterkte .xxxx

@kitty ik mag pas na 19 januari met pil beginnen dus duurt nog super super lang..

@kenia ja ieder zijn hobby he..

kuzz

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ah Benji, dat is echt slecht nieuws! Vreselijk! Denk je het nieuwe jaar zo mooi te starten, maar het mocht niet zo zijn...Veel sterkte voor jullie. En misschien is het wel goed dat je het al mensen verteld hebt, dan snappen ze jullie verdriet nu ook.

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Allemaal een gezond en vooral vruchtbaar 2012 gewenst!!!

17. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal een gezond en gelukkig 2012 gewenst. met hopelijk voor ons allemaal positieve berichten.

Benji: oh meid wat een naar bericht. veel sterkte met het verwerken en een plekje geven.

suc6 allemaal met wachten of starten van de behandeling.

18. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden

Het allerbeste voor 2012.. hopelijk staan we as vuurwerk met een baby of een dikke buik in onze handen, we gaan ervoor..

om het jaar goed te beginnen ben ik vandaag ongesteld geworden, bijna gesprek voor ivf .. hopelijk vlg cyclus beginnen..

xxxx

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grr, ongesteld willen we niet meer worden.
    Bij mij ook af en toe bruin bloed verlies. Komt omdat ik de pil al een tijdje doorslik (al 5 weken). Ik zit er wel tegen op om te stoppen en dan ongesteld te worden. Aan de andere kant, dan is wel het moment om te starten met IVF. Daar heb ik wel erg veel zin in :)

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je niet meer ongi wilt worden!!! Aan de andere kant: dan kun je straks wel starten met IVF. Das natuurlijk heel spannend en ik denk ook niet altijd even gemakkelijk, als ik de verhalen zo mag horen. Maar....wel een grotere kans op zwangerschap! Dus laten we duimen en hopen op veel goede aflopen dit jaar!

Deel Deze Pagina