Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Hoi dames,

Ik zal helaas het lijstje moeten aanpassen.

Ben vandaag toch ongesteld geworden, had het eigenlijk, volgens mijn gevoel, niet verwacht.
    Wat kan mijn lichaam me toch voor de gek houden:(

Kaatje: IUI gehad op 3 maart- NOD 17 maart- mislukt
    Kenia - IUI gehad 10 maart - NOD 24 maart
    Nieke84 - 1e IUI gehad 10 maart - NOD 24 maart
    Mko - IUI gehad 13 maart - NOD 27 maart

Ben verdrietig en net potje gejankt maar weer hoopvol naar volgende ronde..

De andere veel succes met wachten!

dikke X Kaatje

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Noa;
    Heel veel succes deze ronde. Super fijn dat je gyn zo meelevend was. Is toch altijd prettig.

Kaatje;
    Balen meid dat je ongesteld bent geworden!! Zeker als je het niet echt verwacht had. Je lichaam kan je flink voor de gek houden he.

Moeke;
    Voor jou heel fijn dat je ongesteld bent geworden (stom om te zeggen). Nu kun je tenminste ook verder! Succes meid.

Juffieknuffie;
    Voor ons gaat dit ons eerste kindje worden.

Fenyalara;
    Gelukkig is de bloeding niet doorgezet, zou ook echt te vroeg zijn he. Misschien is het een innestelingsbloeding, ik heb goede hoop voor je meid!

Bobbing;
    Balen dat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel.

Tamara;
    Welkom hier op het forum. Jij moet dus ook nog ongeveer een weekje wachten tot je NOD. Heb je al kwaaltjes of voel je niets?

Hier;
    Het wachten duurt echt lang, pffff... Kan me niet snel genoeg gaan deze week.

3. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @Nieke84: Ik heb soms momenten van steekjes onderin, maar durf niet meer te denken dat het eventueel een zwangerschap zou kunnen zijn. Me lichaam houdt me vaak voor de gek.... Maar jij ook nog maar een weekje wachten? Hoe voel jij je?

@Kaatje01: Wat ontzettend balen(en dat is nog zacht uitgedrukt) dat je ongi bent geworden. Heel begrijpelijk dat je ontzettend verdrietig bent, en dat mag ook!!!

@Noa: Jij bent nu met je nieuwe ronde bezig?

4. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Kaatje: IUI gehad op 3 maart- NOD 17 maart- mislukt
    Tamara IUI gehad op 9 maart- NOD 23 maart

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Kaatje: balen meid, echt k*t! Zeker als je het niet aan voelt komen, dan komt de klap toch harder aan. Knuffel voor jou! En met goede moed op naar de volgende ronde!

@Hier: wachten duurt laaaaaanngg... maar vandaag weer een erg drukke dag op werk. Morgen ook nog de hele dag. Dus genoeg afleiding!

6. Girlfriends

Girlfriends Nieuw lid

17 mrt 2011
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben vandaag nieuw hier en hoop dat ik met jullie mee kan praten.

Ben ruim 6 jaar bezig om zwanger te worden op de natuurlijke manier, helaas is dit tot nu toe niet gelukt. Eindelijk wilde mijn arts me doorverwijzen. Inmiddels is het zaad van mijn vriend gecontroleerd alles is in orde, toen kreeg ik een baarmoederfoto en er leek iets te zitten dus moest ik ook nog een kijkopperatie, gelukkig niks aan de hand. :)

De volgende stap is IUI. Ben afgelopen zondag begonnen met spuiten van menopur aankomende maandag 21-3 moet ik voor mijn eerste echo om te kijken of er eitjes groeien en of ze groot genoeg zijn, ik vind het allemaal erg spannend, ook omdat ik nog nooit zwanger ben geweest en er bij ons niks aan de hand is. Hoop dat het lukt met IUI.

Groetjes
    Patricia

7. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Kaatje. Dikke knuffel voor jou.

Hier veel krampen en rozig rood bloedverlies niet veel wat ik raar vind meestal veel pijn is veel bloed. Raar lichaam.

8. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed..

Ik ga nu nog twee keer voor IUI ( ivm mijn leeftijd wil ik niet te lang doorgaan met de IUI maar door met IVF daar de slagingskans toch iets groter is )
    Eind april heb ik een afspraak in het Jan Palfijn in Gent bij dr W Decleer voor IVF of ICSI, hopelijk kan ik deze afspraak afzeggen natuurlijk!!

De kliniek zou goed aangeschreven zijn en op internet vind ik positieve verhalen over dr Decleer.

Heeft iemand van jullie ervaringen met de kliniek?

Girlfriends: welkom op het forum!

Tamara, Kenia , Nieke84 en MKO en Fenyalara ( en diegene die ik wellicht vergeten ben) succes met wachten, spannende dagen voor jullie!

Noa en Bobbing hebben jullie al een afspraak voor je eerste follikelmeting?

Moeke: jij volgende week donderdag zag ik staan, hopelijk dan een mooi resultaat van je clomid te zien !

Ik moet zondag over een week weer voor mijn eerste meting, zit dan op dag 11( ik doe mijn IUI s in het Maasstadzkh in Rotterdam overigens )

X Kaatje

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Kaatje ik kan je niet adviseren over die kliniek en arts, hopelijk weet iemand anders op dit forum meer daarover?
    Maar 'we gaan ervoor' dat je daar nooit naartoe hoeft te gaan :)

Ik mag dinsdag weer voor een eerste follikelmeting deze 4e IUI ronde. Meestal moet ik zo'n 10 a 12 dagen prikken dus dan vermoed ik voor het weekend mijn pregnyl en in het weekend mijn inseminatie...we shall see :)

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Helaas kan ik me nog niet bij het lijstje toevoegen. Mijn inseminatie is niet doorgegaan, omdat mijn eitjes niet groot genoeg zijn. Vandaag dag 18 en nog steeds 13 mm en bms 2 mm. In overleg met de gyn moet ik nu 150E Gonal-F gaan spuiten. Maandag moet ik weer terug. Ik hoop zo dat er iets is gebeurd! De gyn wist het zelf ook niet zo goed en gaat dit nog overleggen. Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Hoeveel spuiten/spoten jullie? En girlsfriends, waarom gebruik jij menopur? Ik heb gelezen dat dit middel ook LH bevat en ten goede komt voor de dikte van BMS. Misschien moet ik dat maandag eens in de groep gooien?

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Kitty: goh, wat vreemd dat je eitjes niet groeien, zelfs met steeds meer hormonen! Ik lees dat je nog steeds door moet spuiten? Maar ze gaan geen IUI meer doen, maar houden alles nog wel in de gaten, als ik dat zo lees?

@ Bobbing: hopen dat het bloedverlies niet doorzet!

@Patricia: welkom! Goh, al 6 jaar bezig! Wat stuurt de dokter jou laat door. Hoe voel je je, nu jullie wens al zo lang aanwezig is? Succes met de IUI!

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    ...mijn borsten doen best zeer inmiddels en zijn ook een stuk voller dan normaal. Gek eigenlijk, maar ik zit er maar op te wachten dat ik 's ochtends misselijk word.
    Hoe is het met de andere wachters?

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Bobbing hoe gaat het nu met je? Heb je nog bloedverlies? Ik hoop dat het niet doorzet en een positieve uitslag volgt!?

Kenia, hoe gaat het met jou? Wanneer is je NOD ook alweer? En voel je al iets?

Hier een lekkere weekenddag gehad, eindelijk weer even wat meer rust en geen verdrietjes meer in mn koppie :)

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Tamara;
    Ik voel me goed, geen kwaaltjes dus ga er absoluut niet vanuit dat het raak is deze ronde. Maar het wachten duurt wel erg lang

Girlfriends; Welkom hier! Gelukkig dat alle onderzoeken goed zijn. Hopelijk biedt IUI de uitkomst en zijn jullie snel zwanger. Succes! De IUI zelf valt heel erg mee, maar ik snap dat je het spannend vind, dat is het ook!

Bobbing; hoe is het nu? Nog bloedverlies?

Kaatje; Kan me voorstellen dat je niet te lang door wilt gaan met IUI. Ik heb geen ervaring met deze kliniek dus ik zou niet weten hoe het daar is. Succes weer deze ronde!

Noa; Het schiet alweer op deze ronde. Dinsdag dus de eerste follikelmeting hopelijk zijn er dan meteen een paar goede follikels. Jij ook veel succes. Gelukkig heb je vandaag een fijne dag gehad en geen verdriet. Blijf moed houden meid, jullie tijd komt ook!

Kitty; Balen zeg dat je follikels niet zo hard groeien. Nu heb je dus meer eenheden moeten spuiten? Dan zou het maandag toch beter moeten zijn of niet? Ik duim heel hard voor je!

Kenia; Hoe is het met je? Las dat je zere borsten hebt? Hopelijk is dit een goed teken. Wanneer ga je testen? Of wacht je gewoon af?

Hier; Ik heb een heerlijk dagje gehad vandaag, wat was het weer ook lekker! Lekker in de tuin gewerkt in het zonnetje.
    Fijn weekend allemaal!

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou, ik kan donderdag testen. Maar anlief moet waarschijnlijk de hele week van huis (zit op de vrachwagen) en ik vind het wel zo leuk om te testen als hij er ook bij is. Dus als hij er niet is die dag, en ik houd het vol niet te testen, dan test ik z.s.m. als hij er ook is.

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, spannend hoor! Vind ik kanp hoor dat je kunt wachten met testen tot je man er is.
    Nieke, jij mag dinsdag voor je eerste fm. Spannend! Ik hoop voor jou beter nieuws!

17. juffieknuffie

9 aug 2009
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    #117 juffieknuffie, 20 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
    Kaatje: IUI gehad op 3 maart- NOD 17 maart
    Juffieknuffie - 1e IUI 14 maart - NOD 28 maart

kaatje, wat vreselijk balen zeg :( ik denk aan je!!

kenia, pijnlijke borsten, dat klinkt goed...

ik word hier gek van het wachten. nog een dikke week pfffff....
    hoe doen jullie dat toch??

liefs

18. Mko

Mko Lid

13 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word ook gek! Ik wacht nu al zo lang maar na IUI is het toch anders...ik moet wachten tot zondag, nog een week. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te vinden. Ik heb pijnlijke borsten en lichte pijn in mijn buik. Helaas heb ik dit eerder gevoeld en toen was het ook niet gelukt. Volgens mij kan dit ook door de medicijnen komen. Ik durf niet te hopen en stiekem hoop ik toch....pffff

Voor diegene die ook wachten, veel succes!

19. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    He dames. Hier is het nog steeds raar. Was een paar dagen rozig. In de ochtend rood. Echt zo bizar. Nu is het weg na 4 dagen ongeveer. Niks Bruins als einde gehad terwijl ik dat meestal wel heb. Had een paar dagen pijnlijke tepels. Dat heb ik nog nooit gehad. Ook met vlagen misselijk en moe. Zal wel niks zijn maar toch vaag.
    Vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een follikel meting. Zit nu ook weer aan de clomid. Waarom geen idee. Mijn eitjes groeien zelf wellicht om er meer te hebben?

20. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Als je eens wist wat ik voelde
    Waar ik op doelde
    Wat ik bedoelde

Hoe klotte ik me voel