kitty: super goed nieuws. nu hopen op een mooi kloppend hartje bij de echo. feneyalara: fijn dat je geen last hebt. ga voor je duimen dat er vrijdag een paar mooie eitjes al zichtbaar zijn en dat ze goed gaan groeien de komende weken. Kniffel: lekker een paar dagen weggeweest? Kenia: weet je al wat je gaat doen? pil of iui/ hier: ik mag morgen testen. dacht 2 maart, maar het is 1 maart. wordt nu wel heel erg spannend en heb een raar onderbuik gevoel. stel me zelf in op een negatief bericht, mijn man is erg positief. Ben nog niet ongesteld, maar dat kan ook door de bollen komen. hoop de dag door te komen. ben morgen vrij en hoop dat het niet nodig is, maar kan mijn tranen dan goed laten gaan.
@Moeke: tranen van verdriet....of tranen van geluk! het is je gegund! Hoop dat je morgen een mooie test in handen hebt en...dat je de dag nodig hebt om helemaal blij te zijn met goed nieuws! @Kitty: Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap! Wat een goed en opgelucht gevoel moet dit geven! Heb je het al menen verteld, of wacht je daarmee tot de eerste echo? @ Tamara: welkom! Succes met de wachtweken. Het is bij jou iig fijn om te weten dat je wel zwanger kunt worden. Wat is de rede dat jullie bezig zijn met IUI? @Hier: moet nog een weekje wachten. Ik wil denk ik toch aan mijn arts voorstellen met IVF te beginnen, of terwijl dan met de pil te starten. Heb nu lekker een weekje vakantie. Staat alweer helemaal volgepland met merendeels leuke dingen, dus hoef me zeker niet te vervelen!
ik kon niet meer wachten en heb vanavond getest. binnen 5 seconden een tweede streep en binnen een minuut net zo donker als de controlestreep. kan het niet geloven. aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh. nu weer iets rustiger en ga morgen bellen voor een afspraak. hoop met 2 week een hartje ( of 2) te zien. sorry voor het ego berichtje.
hey Moeke Jippie dat is echt super nieuws.. GEFELICITEERD.. heb je morgen bloedtest? Vond het al knap dat nog niet getest had haha.. Idd hopelijk over 2 weken 1 of 2 hartjes.. mijn duimen draaien.. Dat de rest maar snel mag volgen en dit een beter MAART gaat zijn dan vorig jaar maart.. @ hier gaat nog steeds goed.. voel me eigenlijk super raar he.. Ik dacht dat ik vrijdag nog niets zal zien op echo omdat ik nog aan menopur moet. we wachten af.. de ander dames succes en kitty en moeke geniet. ik hoop snel te volgen kuzz
Kenia, ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. Even afwachten nog. En heerlijk dat je vrij bent. Ik ben nu ook een paar dagen vrij. Was ik zo aan toe! Moeke, heb je op NOD getest? En krijg je nog een bloedtest? En waarschijnlijk nog even doorgaan met Utrogestan. Dat moet ik ook tot de 1e echo. En ga je vandaag het zkh bellen, of heb je al een afspraak staan? Spannend. Ik heb mijn echo bij (ruim) 7 wkn en dat is over precies 2 weken Fenyalara, kom maar op met de menopur! Dan kan je ook eindelijk beginnen en hopelijk ons snel volgen. Kniffel, hoe is het verder met jou? Thanks nog voor de felicitaties. Gisteren was ik weer even bang dat het mis zou gaan. Ik kreeg last van mn onderrug, mn buik was vervelend en ik had een beetje rood/bruin bij afvegen. En moe, ik was ontzettend moe en heb helemaal niets gedaan die dag. Gelukkig is het weer over en voel ik me een stuk beter. Er zijn toch best wel wat mensen die het van ons weten. Dat is het nadeel als je in de MMM zit, ze weten dat je met IVF bezig bent en dat je op een gegeven moment mag testen en dan weet of je wel of niet zwanger bent. Op mn werk weten twee mensen het, mn ouders en schoonouders en 3 vriendinnen zijn op de hoogte. Zij houden hun mond. Ik wil het de rest pas na 12 weken vertellen, als ik een echo heb gehad en ik weet dat alles goed is.
hoi dames, ik hoef geen bloedtest. doet ons ziekenhuis niet. dus moet het doen met de urine thuistest. Ik heb de eerste echo afspraak op 20 maart staan ( dag van de lente). Hier mag ik stoppen met de bolletjes inbrengen. dacht ook dat ik nog 2weken door moest gebruiken. gebeld met het ziekenhuis, maar op de testdag mag je stoppen of de test nu positief of negatief is. vind het nu heel spannend. gaat weer een nieuwe wachttijd in. Gelukkig gaan we volgende week beginnne met uitbouwen. daar gaat de tijd dan wel inzitten. ik heb wel iedereen die wist dat we ermee bezig zijn en dat we vandaag testdag hadden op de hoogte gebracht. ze leven mee in de moeilijke tijden dan mogen ze van mij ook de vreugde mee leven. ook al weet ik dat het nog mis kan gaan. maar dan heb ik ze ook nodig. feneyalara: suc6 morgen met de eerste fm meting. bij mij gingen ze toen al die kleine puntjes tellen, om zo te bepalen hoeveel puregon ik moest gaan prikken. maar weet niet of ze dat bij iedereen doen. Kitty: wat vervelend dat bloedverlies. kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt. je kunt nu ook zo weinig en is het aan de natuur. hopelijk over 2weken een mooie echo.
hee moeke wat een geweldig nieuws zeg heb je een fototje ervan wil hem wel eens zien #kenia je moet zeker doen wat je hart je ingeeft nou ik wens je in iedergeval succes met de keuze en uitslag daarvan
@Moeke: wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Het moet vast een geweldig gevoel geven! Geniet ervan. @Benji, nog een paar dagen voordat je mag testen. Spannend?!?!
Hoi Lieve dames Hoe is het met jullie?? @hier gaat het goed. Echo was mooi veel puntjes te zien,maar het zag er uit zoals ze wilde dus, gisteren eerste menopur gespoten en vrijdag weer terug.. Voel me vandaag beroerd en misselijk.. maybe van menopur of gewoon van alle opgebouwde spanning. Heb nu weekend tot donderdag middag dus heerlijk tijd voor mezelf en voor mijn lijf.. toch nog paar kg eraf proberen te krijgen. We mochten van gyn zelf kiezen of we 1 of 2 embryo's laten terug plaatsen.. We gaan voor 2 als die er natuurlijk zijn dan.
Benji: voor jouw ook weer spannende tijd. zijn benieuwd. foto lukt niet. krijgt ze niet op mijn pc vanaf de black berry. vanavond maar weer eens kijken. kenia: jij moet deze week ongesteld worden, toch? benieuwd wat je arts van jullie keuze vindt. Feneyalara: fijn dat het beeld goed was. hoeveel eenheden menopur moet je gaan spuiten? hopelijk een paar mooie eitjes de 9de. wel fijn dat je zelf mag kiezen hoeveel embryo's. nu ga ik voor je duimen dat er een paar hele mooie tussen zitten. Kitty: hoe voel jij je? wanneer heb jij de eerste echo? hier: voel me goed. gister nog een test gedaan. nog steeds heel snel positief. nu is het geduldig afwachten tot 20 maart voor de echo. Laat afwachten nu niet mijn sterkste kant zijn. oh dit is zo moeilijk. maar we zijn een stap verder dan dat we de afgelopen 2 jaar ooit zijn geweest.
Benji, getsie!! Wat jammer zeg! Had je dit verwacht? Ben je al ongesteld geworden, of moet deze eerdaags komen? Kenia, en weet je het al? Toch IVF? Nu maar wachten op je ongi dus. Heb je een leuke vakantie gehad? Fenyalara, is het vanwege de leeftijd dat je er twee mag terugplaatsen? In mijn zkh is het er altijd maar eentje nl. En nu dus voor het echte werk! Spannend hoor. Vrijdag de 1e FM? Dan heb je dus al een week gespoten. Dan moet er wel wat te zien zijn hoor! Succes met wachten en geniet lekker van je vrije dagen. Moeke, ik heb 15 mrt mn 1e echo bij 7 weken en 2 dagen. Bloedingen ed zijn gestopt. Gelukkig maar. Ik ben wel erg moe en ik merk dat ik wat vaker moet eten, omdat ik anders een soort misselijkheidsgevoel heb. Hoe voel jij je nu? Hoe ver ben jij? En bij hoeveel weken krijg je de echo? Ik moet wel zeggen dat ik het nu erg spannend vind worden. Als je de echo hebt gehad, dan weet je ten minste waar je aan toe bent. Nog 1,5 weken geduld.....
Hey dames @ benji wat klote.. @ kitty en moeke idd dan ben ik 8 dagen aan het spuiten dus hopelijk resultaat.. Heb vrijdag voor eerst een ader geraakt en nu dus een charmante blauwe plek.. NOT haha BIj ons in zkh is normaal 1e ivf/icsi 1 terugplaatsen 2e en 3e poging maximaal 2 mogelijk wat je wil.. Onze gyn heeft besloten dat we alle xeren 2 mogen terug mogen plaatsen (ik weet niet precies waarom) maar hebben samen overlegd en gaan die gok maar nemen op 2ling .. dat zouden we echt niet erg vinden. met leeftijd heeft het niks te maken want ik ben (pas in zkh termen haha) 28 jaar.. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?? xxx ps kitty twijfel je over moeder voor moeders???
Benji: he bah, blijft zo'n naar gezicht de witte test. wanneer is je NOD? feneylara: leuk he zo'n blauw plek. had je er ook last van toen je de ader raakte? Ik ben 29 jaar. dus net als jouw jong voor de medische wereld. Kitty: fijn dat je al iets voelt. ook al is moe zijn niet leuk. Je hebt 5 dagen voor mij de echo. spannend. hier: voel me goed. ik maak alleen domme opmerkingen. komt door de hormonen ( had ik bij de 1ste ook, ben echt niet dom van mezelf, maar kan nu echt erg blond uit de hoek komen) ha ha. Ik heb 20 maart de echo en volgens mijn eigen berekening ben ik dan 8weken. wat betreft moeders voor moeders. ik heb ze gebeld, maar kwam er niet door. nu formulier ingevuld. hoop dat ze snel terug bellen. Heb ook berichten gehoord dat als je zwanger bent door een hormoonbehandeling je niet mee mag doen, weet iemand hier iets over? Twijfel je erover Kitty?
Ik twijfel niet om aan MvM mee te doen. Het is meer dat ik twijfel of alles wel goed is van binnen, gezien t bloedverlies van de afgelopen tijd. Het spookt door mn hoofd. Misschien morgen nog even bellen met t zkh. En dan ga ik me zeker opgeven. En iedereen mag meedoen. Zou toch gek zijn als wij hcg van anderen hebben gekregen, dat we niets terug mogen doen? Moeke, dan ben jij ook eind oktober uitgerekend toch?
hai moeke hier was nod morgen 5 maart maar vanmiddag toch al ongi geworden dus morgen weer bellen voor uitgangs echo
Benji: he bah. wanneer heb je uitgangsecho? gelijk door met iui2 van 2012? gaan we nog harder voor je duimen. Kitty: ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent door het bloedverlies. hoop dat je eerder terecht kunt. Gewoon bellen en vragen. Je kunt je ook later aanmelden voor MvM. alle beetjes helpen. Ik ben begin november uitgerekend. Heb de echo dus met 7 weken ipv 8.
hai moeke ik heb de uitgangsecho vandaag al gehad morgen zaten ze al helemaal vol en mag gewoon morgen weer beginnen hopen idd dat nummer 2 nu raak mag zijn ben er eigenlijk echt wel klaar voor om weer zwanger te raken
Ik ben ook weer ongi geworden vandaag. heb met het ZH gebeld en ga starten met de pil. Volgende week hebben we nog tweede intakegesprek voor IVF en de uitslagen van de testen, maar dat zal vast niks bijzonders zijn. Anders zouden we vast niet met de pil mogen beginnen! Toch wel spannend. Niet zozeer nu, maar ik denk dat het wel komt wanneer ik moet beginnen met prikken. Wanneer moet je eigenlijk beginnen, wanneer je weer ongi wordt na de pil of al eerder?