Benji: wat fijn dat je weer mag beginnen. kan me voorstellen dat je nu helemaal klaar bent om weer zwanger te worden en te blijven. we blijven voor je duimen. Kenia: weet niet precies hoe het met de pil zit. maar volgens mij moet je eerst aan de pil dan vlak voor het einde de decapeptyl erbij. dus paar dagen allebei. dan paar dagen alleen de deca en dan de puregon (of zoiets) erbij. spannend. heb je ook moeite gehad om het hoofdstuk iui af te sluiten? Feneyalara: geen last van de puregon? Kitty: heb je het ziekenhuis al gebeld? mag je eerder terecht? hier: rustig. gisteren na het sporten een roze veeg van onderen. was even helemaal in paniek. maar daarna niets meer. oh wat duurt het lang tot het 20 maart is.
Hey dames.. Succes met je vlg iui Benji hopelijk de laatste.. Kenia ga je nu definitief voor ivf?? Moeke kan me voorstellen dat lang duurt. Had jij moeite met het afsluiten van de iui periode? hier gaat het nog steeds erg goed. geen last van Menopur.. 2 spuiten is niet leuk maar tja er zijn ergere dingen en het is voor een doel. het af vallen gaat nog steeds erg goed. succes allemaal.. kuzz
Spannend Fenyalara! Nog even en je hebt de 1e echo! En hier heb ik wat minder goed nieuws. Helaas is het toch misgegaan bij mij. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Echt heel erg balen! Het leek allemaal te mooi om waar te zijn, maar helaas is het ons nu nog niet gegund. Volgende week weer gesprek met de arts en dan hoor ik hoe we verder gaan. Hopelijk mogen we snel starten met ronde 2. En eerst natuurlijk genieten van een welverdiende vakantie. Hopelijk hebben jullie deze ronde meer succes dan ik heb gehad!
Hee kitty wat vind ik dit erg om te horen dat het jullie ook nog niet gegund word nu hopelijk kun je weer gauw verder om weer zwanger te raken en probeer het een plekje te geven ook al weet ik dat het niet altijd makkelijk is om het te accepteren heel veel knuffels van mij
Ow Kitty, wat balen zeg! Eigenlijk is dat nog zacht uitgedrukt. Is zo blij met een positieve test en nu...Sterkte meid, dit moet even een plekje krijgen. Zo zie je maar dat zo'n posi test lang niet alles zegt. Maarrrr, je weet nu iig dat je zwanger kunt raken, dat is misschien nog iets positiefs om eruit te halen. @Fenyalara: hoe lang moet je nu 2 spuiten per dag doen? En ja, ik ga nu definitief voor IVF. @Moeke: ik hoop nu ook even voor je dat de tijd vliegt (ook voor mezelf eigenlijk, wil weer een stapje verder) Eigenlijk had ik geen moeite om IUI af te sluiten. Natuurlijk, het waren kansen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Ze weten niet waar het aan ligt dat we niet zwanger raken, IUI hielp blijkbaar ook niks. Ik weet wel dat er nu een heftige periode voor ons ligt. Ben van nature al snel emotioneel. Maar ik heb hier toch meer vertrouwen in op de een of andere manier. Dus ik ga ervoor!
Kitty: oh kut! wat een rotnieuws. je was al zo bang door die bloedingen. fijn om te lezen dat je positief denkt en al aan poging 2 denkt. maar zorg wel voor jezelf en geef dit een plekje. Je draagt nu toch een sterretje met je mee en dat is niet niets. veel sterkte en als je iets wilt delen kun je hier altijd terecht. Feneyalara: fijn dat het goed gaat. heerlijk he die 2 spuiten. nog even en alles voor het goede doel. Kenia: de ivf periode is heftig aan de ene kant, maar aan de andere kant ook goed te doen omdat je een doel voor ogen hebt. de behandeling is een methode en gelukkig niet het doel op zich. fijn dat je geen last hebt gehad van afsluiten iui. hier: alles goed. nog in wachtstand. ik had wel veel moeite met de negatieve uitslag van iui6. Je weet dat je dan nog 3 kansen hebt en dan is het einde droom Ik knalde toen daadwerkelijk even heel hard met de sneltrein in de berm, maar gelukkig ook weer snel terug op spoor. Dacht laat de sneltrein maar komen en 2012 wordt het eindstation.
feneyalara: hoe was je 1ste fm meting? Kenia: gek om weer aan de pil te zijn? Kitty: beetje aan het bijkomen? heb je nog vakantie gepland? hier: alles goed. morgen komt er iemand van MvM. nu maar hopen dat test nog goed is dan?
hey dames goedemorgen Wat een verschrikkelijk slecht nieuws van je.. hoe voel je je nu?? Moeke hoe was het met MVM?? @ kenia al aan de pil en dus definitief ivf? @ hier sorry voor late reactie het was een heel erg druk weekend hier.. het gaat goed. vrijdag meting gehad 8 grote en 6 kleine eitjes.. gister geweest en toen 11 grote en 4 kleine. morgen moeten we weer terug en dan waarschijnlijk donderdag punctie.. pff kijk er tegen op,maar ben wel blij als mijn buik weer leeg is hij is nu echt vervelend.maar ja voor goed doel he.. succes allemaal kuzz
Fenyalara, dank je, het gaat inmiddels een stuk beter. Ik heb het er toch best moeilijk mee gehad, maar gelukkig veel steun uit de omgeving. Ik mag deze week weer naar de arts, dus hopelijk krijg ik goed nieuws en mag ik binnenkort weer starten. Eerst ga ik van een welverdiende vakantie genieten. En wat wordt het nu spannend voor je! Heel spannend zelfs, want morgen hoor je of de punctie donderdag door gaat. Echt, geloof mij, het valt allemaal wel mee. Alleen het wachten erna is zo vervelend. Kenia, wannneer ga jij starten? Moeke, al benieuwd naar de echo? Hoe was MvM?
feneyalara: wat fijn dat er zoveel groeien en dat ze zo snel groeien. nu hopen op een goede punctie. wordt je ook verdoofd? Kitty: hoe is het verder? beetje rust kunnen krijgen. MvM ging goed. beetje overdreven typje, maar dat kan ook snel aangezien ik vrij nuchter ben. Hcg test die ze deed was goed. nu paar mooie melkflessen erstaan. en ik kan niet wachten op de echo. ben al aan het aftellen op de kalender. weet dat ook na de echo mis kan gaan en dat we nog niet uit de gevaren zone zijn, maar in ieder geval een stap dichter bij. zijn lange weken. Ik had dat bij onze eerste niet. manlief wordt er ook gek van, maar durf nog niet te hopen en te dromen op een goede zwangerschap. eerst zien en dan geloven.
ff kort berichtje van mij. Ben idd aan de pil. Had eigenlijk het idee nooit meer aan de pil te gaan, aangezien ik toch niet zwanger wordt. Maar goed, nu moet 't ff, dus dan doen we dat maar. Morgen gesprek in ZH, en uitslagen van de tests.
hey dames @ kenia hoe waren de uitslagen van de tests?? @ hier vandaag echo gehad.. 9 eitjes van boven 18 cm en 3 rond 15 cm en nog 3 onder de 12cm dus ze gaan voor 12 eitjes met de punctie as donderdag.. ik krijg een mengsel van 5 pijnstillers en moet het daar mee doen. daarna lekker en kruik en eigen paracetamol. vandaag laatste keer spuiten 3x en dan komende 3 weken niet meer. gelukkig.. en mocht het dan niet lukken 1e x hopen we dat er wat goeds ingevroren wordt.. we zullen zien. manlief vind het nu wel heel erg spannend worden dat we over 3 weken weten of we zwanger zijn.. haha.. wat een ding.. fijne avond allemaal xxx
Succes morgen met de punctie. Hopelijk heb je over een kleine 3 weken een mooie test in handen. @hier net gehoord dat een collega van mij door de pil heen zwanger is geworden. Ik moet zeggen dat ik er toch best wel een beetje moeite mee heb om het te horen. Ben momenteel dus een beetje depri
Kenia: kan me voorstellen dat het vreemd is die pil. maar voor een goed doel. Feneyalara: fijn dat ze goed groeien. fijn dat je even van het spuiten af bent nu over op het duimen draaien. Kan me wel voorstellen dat het voor je man nu dichterbij komt. Helemaal omdat hij nu ook eindelijk iets kan doen. suc6 en hou ons op de hoogte. Kniffel: begrijp dat je door dit soort berichten er even helemaal door heen zit. Je hoeft ook niet voor iedereen blij te zijn. een ander z'n geluk is even weer een dreun op je eigen gemis. Soms zijn de tranen op, maar dan komen ze heel hard weer terug. Hele dikke knuffel en gooi je frustratie eruit. Kitty: hoe is het met je? wanneer heb je gesprek in het z'huis. hier; alles goed. heb al last van avond misselijkheid. kan geen jus ruiken. geeft wel beetje hoop, maar nog een kleine week afwachten.
hallo wij zijn weer terug uit het zkh. het was irritant en pijnlijk maar voor goed doel.. ze hebben er 15 aangeprikt en 13 eicellen gevonden,dat is echt super veel. zaad was ook goed. zondag terug voor terugplaatsing. super spannend.. maar ben al blij met het aantal.. fijne dag allemaal geniet van de zon. ik lig heerlijk op de bank .. laat me lekker verzorgen door mijn mannetje haha. xxx
hai fenyalara wat ontzettend goed joh gewoon 13 eicellen ik hoop voor jullie dat je veel goede bevruchtingen hebt en miss nog wel cryo`s ik ga voor je duimen hoor en dat je dan over 2 weken een mooie test in je handen mag hebben hier morgen weer na zh voor fm meting de 1e van deze 2e iui we zullen morgen wel weer zien hoever we nu zijn en kom ik miss wel gauw naast je op het verschrikkelijke bankje zitten
Spannend Fenyalara, krijg je morgen te horen of er eitjes bevrucht zijn? Ik ben dus vandaag in het zkh geweest. Het gesprek is goed verlopen. We gaan na de vakantie beginnen met ronde 2. We hebben afgesproken dat ik op dag 2 al ga beginnen met Menopur en dat ik gelijk 225E ga spuiten. En het is nog niet zeker of het IVF wordt. Vorige keer had ik natuurlijk maar een bevruchting, dus er komt nog een gesprek met de embryloog om te vragen waar dit aan lag. Misschien is het stomme pech geweest, maar ze kunnen ook voorstellen om een deel ICSI te doen. Dat hoor ik volgende week. Een ding waar ik van baal, is dat er volgende week geen plek is voor een uitgangsecho. Ik dacht mooi na mn vakantie direct te kunnen beginnen met medicijnen. Maar de arts wil dat ik eerst een uitgangsecho krijg en dat moet voor mn ongi. En ik kan pas 4 april terecht. Dus pas na die tijd moet ik stoppen met de pil. Scheelt me toch een week. Maar aan de andere kant, wat is nou een week?
Hey dames bedankt voor berichtjes zeker spannend.. ik vind het echt super veel eitjes. dus goede hoop.. ook op cryo's scheelt natuurlijk weer paar weken spuiten als er wat over is.. ik hoor morgen niks zondag ochtend pas.. Maar ik kan me er wel bij neer leggen dat ik het nu toch niet meer in de hand heb. 13 eitjes en goed zaad. moet zijn werk doen en ik niet meer.. o spannend kitty weer voor jouw dan. klote van die week ,maar wat is een week op een mensenleven. het duurt allemaal veel te lang dus die week kunnen we ook wel handelen toch?? eerst iig genieten van je vakantie.. Benji altijd leuker samen op het bankje dan alleen. ik zit er vanaf zondag. en geniet hoe raar ook van de rust alleen bolletjes gebruiken en gravitamon. ipv mengen en spuiten en stress voor punctie.. haha.. fijne avond dames kuzz
@Fenyalara: mooie score! Daar moet vast wat goeds uit voor komen. Alvast succes met de terugplaatsing zondag, want die komt er vast. En dan...die verschrikkelijke wachtweken. Maar goed, je kunt nu niks meer doen. Geduld...is een schone zaak! @Kitty: ik kan me best goed voorstellen dat je baalt dat je nog een week moet wachten. Je wilt gewoon verder, toch? Moest je de vorige keer ook starten met 225 EH spuiten? Ik start met 150 EH. En ik moet ook een klein weekje de pil langer doorslikken, was ook niet eerder plek... @Moeke: ik denk dat je bij alles was je voelt nu wel denkt: dit is een goed voorteken. Maar...eerst maar een positieve test, niet? En liever nog: de eerste echo! Wachten duurt lang.... @KniffeL: ja dat zijn altijd even rotmomenten. Niet dat je het een ander niet gunt, maar de wens is bij ons ook zo groot! Knuffel voor jou. @Hier: had dinsdag gesprek in het ZH. Alle onderzoeken waren goed. Ik moet 31 maart mijn eerste prik zetten. Ik geloof dat ik daar het meeste tegenop zie! Die punctie schijnt ook pijnlijk te zijn en toch...ik denk dat het gewoon het idee is dat ik zelf moet prikken. Maar goed, ik heb nu nog even 2 weekjes rust. En dan 11 april de uitgangsecho.
fenyalara: wat fijn 13 eitjes en goed zaad. nu inderdaad even lekker verwennen. ben je morgen vrij, of moet je werken? nu duimen dat er vee goede embryo's zijn. en helemaal 1 topper. Is het bij jullie z'huis standaard de 3de dag terugplaatsen? wel spannend dat je het zondagmorgen hoort. Kitty: fijn dat je gesprek gehad hebt. kan me wel voorstellen dat je baalt om een week later te starten, omdat je zo gemotitveerd bent. maar eerst even lekker genieten van de vakantie. Ga je naar de zon? Benji: suc6 morgen met de 1ste fm meting. hopelijk mooi resultaat en snel op het wachtbankje. die weken door komen en dan ga ik heeel hard duimen voor een positief resultaat. Kenia: spannend je bent al bijna toe aan de ivf. Komt nu dichtbij. !ste spuit gaf ook hier een vreemd gevoel in de onderbuik. maar echt na 2dagen ben je eraan gewend. en als je dan na 11april die 2de spuit erbij moet doen, went ook dat weer snel. Komt goed je kunt het. hier: heb mijn handtekening maar even aangepast. Kenia reageerde heel lief op mijn berichtje. en gaf aan dat alles goed voelt, maar eerst een positieve test? heel lief, maar deze heb ik al sinds 29 februari. ha ha. voel me verder goed. maar kan niet wachten tot dinsdag. kom maar op met de echo wil heel graag weten of van binnen alles goed is.