haha, oeps...tsja, iedereen zit nu in zulke verschillende fases, ik was de kluts even kwijt! Op naar de eerste echo dus!
Kenia, vorige ronde ben ik met 150E begonnen en na de 1e FM ben ik omhoog gegaan naar 225E. En leuk, we beginnen ongeveer gelijk! Ten minste, ik weet niet hoe je schema eruit ziet. Wanneer mag je met FSH beginnen? Ik moet dus al op dag 2 beginnen, dus in de eerste week van april Moeke, ik ga naar de Carribean. Echt zo'n zin in! Hoe gaat het verder met je? Fenyalara, kan je de zenuwen nog in bedwang houden? Benji, hoe gaat het met je deze ronde?
Hey dames @ hier gaat het goed pijn valt mee. lekker weekje vrij.. mijn mams is vandaag geweest en lekker de stad in samen.. morgen dagje met beste vriendinnetje samen haar feestje organiseren voor die avond.. we willen coctail party met speciale lekker frubelen dus.. zenuwen gaat oke hoor.. heb het toch niet in de hand.. denk er niet te veel aan komt goed.. kitty heerlijk de caribbean ben jaloers hhaa xxx
hai kitty de carribbean heerlijk zeg ik ben ook jaloers geniet er maar lekker van hier vanmorgen 1e fm van 2e iui waren nu 2 eitjes te zien van ongeveer 11mm dus mogen nog even groeien en ik mocht met me dosis puregon omhoog na een hele lange periode op een dezelfde eenheid te staan dus we zullen gaan zien of die effect hebben op me eitjes mag maandag dan weer en ik verwacht eigenlijk halvewege de week me 2e iui dus we wachten weer geduldig *zucht*
hallo dames lekker aan het genieten van het weekend? ff berichtje wij hebben vandaag terugplaatsing gehad van 2 toppers en er zijn nog 4 over waarvan er 2 ingevroren gaan worden.. goed nieuws dus.. het was een opluchting dat ze vannochtend belde met het nieuws ik moest er van huilen. denk alle spanningen,kan nu nog wel om alles janken haha.. vandaag lekker rustig aan paps,mams zusje en oma komen zo en vanavond lekker chinees halen.. moet woensdag terug naar het zkh voor bloedprikken en echo ivm vele eitjes, ach dat doen we ook nog wel ff .. hopen dat de 2 toppers het fijn vinden in mijn lijf en we een positieve test hebben 3 april. xxx
Wat fijn dat het goed is gegaan. Jeetje, twee toppers teruggeplaatst, dat moet haast wel goed komen! En ook nog 2 in de vriezer. Wat ben ik blij voor je. En 3 april pas testen? Hoeveel dagn is dat na de tp? Ik had 12 dagen na de tp al een positieve test in handen . Een dag later een positieve bloedtest. Nu lekker broeden meid!
dat is 19 dagen na punctie maar dat willen ze bij ons in zkh.. kan vast niet zolang volhouden .. maar we zullen zien.. idd rustig aan nu en hopen dat het ze bevalt in mijn buik haha.. idd fijn ook nog in vriezer scheelt wat spuiten en naalden voorlopig.. fijne zondag xxx
@Fenyalara: goed nieuws zeg! Nu wachten maar en rustig aan doen. Meer kun je toch niet doen. @Benji: tsja, het is wat, dat wachten...alles voor het goede doel! Hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn in de tussentijd! @Kitty: lekker hoor, de carribean! Even de zon opzoeken! Wij hebben straks ook een paar dagen samen vrij. Maar wij houden het waarschijnlijk gewoon bij een paar dagen Eifelgebergte, in een hotel. Mijn schema ziet er als volgt uit: 31 maart begin ik met Decapetyl spuiten. 3 maart slik ik de laatste pil. 11 april uitgangsecho en ws start Gonal-F
Kitty: oh heerlijk de carrabean. geniet van de zon en lekker bruin en uitgerust terug komen. Kenia: fijn dat je al schema hebt en bijna kunt starten met deca? was de uitslag van alle onderzoeken goed? Benji: spannend dat er 2 eitjes groeien. heb je dit eerder gehad? nu maar hopen op een goede groei en dan op naar iui 2 dit jaar. Feneyalar: spannend. 2 toppers. dit moet wel goed gaan. wel fijn dat er 2 zijn ingevroren. nu begint het wachten, heb je nog wat leuks op de agenda staan komende weken? eet smakelijk met de chinees. hier: nog meer zenuwen. nog 2 nachtjes slapen en dan echo. hoop echt dat het meer rust geeft, want zowel ik als mijn man worden nu gek van mij. ha ha.
hai dames iedereen een lekker weekend gehad ik wel gelukkig. fenayalara fijn dat je 2 toppers teruggeplaatst hebt gekregen en fijn dat ze er idd nog 2 invriezen wat goed zeg en nu maar heerlijk broeden zodat ze het eeerrrruuuugggg lekker vinden bij mama in de buik @kenia ok jij hebt dus lange schema ofzo dat je idd de pil moet gebruiken maar ik neem aan dat je 3 april je laatste pil moet slikken en niet 3 maart toch ik hoop dat er in iedergeval een flink aantal eitjes mag groeien @ moeke ja hier heb ik vaker 2 of 3 eitejs gehad en elke keer niks uitgehaald tussendoor dus 2 of 3 keer 1eitje en een daarvan toen in dec zwanger van geraakt maar is helaas een vmk geworden dus maar we houden hoop is in iedergeval een dubbele kans toch!! Hier dus vanmorgen een fm gehad en waren wel gegroeid allebei 1 van 15,5mm en de ander 15mm dus moet morgen een ovutest doen indien posi dan bellen en woensdag iui en anders woensdag nog even echo en dan ovutest en evt planning voor iui met pregneyl dus we zullen het wel zien morgen of er iets in het vooruitzicht is een fijne avond iedereen
even een ego berichtje. vandaag echo gehad. ik heb 2 prachtige hartjes zien kloppen. blijft spannend maar we zijn heel erg blij.
Hee moeke wat een geweldig nieuws gewoon een tweeling ik hoop voor je dat jullie een geweldige zwangerschap mogen doorlopen en tegen de 2 kleine beebjes zet hem op en blijf lekker warm bij mama in der buikje zitten jullie kunnen het hoe ver ben je nu dan zo ongeveer x Hier vanmorgen ovutest gedaan maar was nog negatief dus mogen morgen nog voor fm maar ga er vanuit dat we vrijdag de 2e iui van 2012 hebben En hoe gaat het bij de rest
hey moeke wat een super goed nieuws.. gefeliciteerd hopelijk blijven ze allebei.. sorry ben er een beetje vanaf maar had je 2 terug laten plaatsen en waren het toppers?? sorry weet dat ht geen garantie voor ons is maar wilde ff checken haha Benji duimen dat je vrijdag iui 2 hebt en dat het en geslaagde poging gaat worden.. hier gaat het niet zo goed heb nog steeds veel last en pijn van mijn buik. morgen bloedprikkn en echo om te kijken ivm overstimulatie.. moet morgen weer gaan werken,wil het graag maar ben bang dat mijn lijf er niet klaar voor is.. klote dus en het ergste is dat het geen garantie is voor zwangerschap .. fijne avond xxx
Benji: dank je wel. hoop dat ze idd blijven zitten. ben nu 7wk en 2 dagen. hopelijk voor jullie de laatste fm meting. heb je alle iui zonder pregnyl gehad? hier altijd met pregnyl, ik heb namelijk altijd een positieve ovutest. ha ha. Fenyalara: wat vervelend dat je nog zo rot voelt. naar jezelf luisteren. als je werken niet ziet zitten dan is het helaas ziektewet. wat gaan ze bekijken bij de echo? en wat testen ze bij het bloedonderzoek. bij ons zijn 2 matige (lees zeer matige) embryo's teruggeplaatst. en allebei genesteld. heb de arts gisteren ook gevraagd hoe groot die kans was, maar ze kunnen er niets over zeggen omdat het een kwestie van geluk is. Ik hoop en duim dat ook jij dit geluk bij je hebt. hou een beetje bij mezelf, maar de rest geef ik aan je door. hier: gaat alles goed. zijn zoals het nu lijkt 5november uitgerekend, maar dat gaan we niet redden. Gaan wel weer terug naar het 1ste ziekenhuis. dat is in dezelfde stad, maar voor ons aan de goede kant van de drukte. onze zoon is daar geboren en we zijn daar altijd onder behandeling geweest. heb afspraak gemaakt en mogen 1ste gesprek bij onze oude fert.arts. donderdag 5 april weer de beebies zijn. en hopen dat alles goed gaat.
hai dames wat een geweldig weertje he kan niet beter hier vanmorgen weer fm gehad en mag vanavond pregnyl spuiten en dan vrijdag op 12 uur de 2e iui hopen dat dit hem gaat worden maar ja dat zeg ik elke keer en we moeten helaas gewoon geduld hebben Moeke hier is het om en om lijkt het wel met eigen eisprong of pregnyl spuiten is altijd weer een verassing vorige maand had ik 2 eitjes van 17mm en 1 van 15 en toen eigen eisprong en nu heb ik 2eitjes van 17mm en 15mm en nog eentje van 13mm en nu zelf geen eisprong ja uiteindelijk miss vrijdag of zo maar dan is me cyclus ook gelijk weer wat langer en die is al zo ongeveer 32 a 33 dagen maar we gaan het wel zien en anders gaan we gewoon door met ivf dan moet het zeker wel gaan lukken
idd heerlijk weer benji 3 eitjes dat zou toch goed moeten komen.. ik duim voor je.. hier gaat het gelukkig wat beter,vanavond rustig aan weer werken bloed en echo waren goed in zkh.ze zei wel bij last nog rustig aan doen en naar je lijf luisteren. dus doen we dat.. fijne middag geniet van het weer.. xxx
Hoi na mijn topic geplaatst te hebben zie ik hier dit topic (tussen de bomen door) Vrijdag heb ik mijn eerste iui, en vandaag moet ik 10000 EH pregnyl spuiten! erg spannend!! hoe beviel jullie eerste iui, en dachten jullie er continue aan na de insemenatie?
Hai q1987 Welkom hier praat rustig mee is wel een vrij rustige topic dus maar als.je wat wilt weten vraag het gerust ook hier vandaag iui gehad alleen is dit mijn 9e iui waarvan dit me 2e is van 2012 zie ook evt mijn onderschrift ik hoop dat alles goed is gegaan en ik kan je alleen als tip geven om bezig te blijven plan je dagen goed in en ga van elk pijntje of steekje of pijn in de borsten ervan uit dat het door de pregnyl komt want daar heb je af en toe flink last van dat je lichaam je voor de gek houd Liefs benji
Hey dames Hoe is het met jullie allemaal?? Hier gaat het goed,geen nieuws en er nog geen gevoel bij.. we wachten af. geniet van het weer. xxx
Hoe is het met iedereen? Het is rustig hier, dus ik denk dat er veel aan het wachten zijn? Welkom Q1987! Spannend, je eerste IUI! Nog even wachten wat het resultaat is bij jou. Dit topic was al gestart in maart 2010, de meeste meiden hier hebben alle IUI's al gehad en zijn of zwanger, of nu bezig met IVF. Maar, klets gezellig mee, we horen je verhaal graag! Hoe komt het dat jullie met IUI begonnen zijn? En jij hebt van tevoren ook hormonen gespoten etc? Maar ja, als je eenmaal IUI gehad hebt, ik was er de eerste week niet zo mee bezig, maar de tweede week, vooral als je weet wanneer je ongeveer ongi moet worden, dan werd het altijd wel spannend. @Hier: Ik heb nu lekker een paar daagjes vrij. Mijn man en ik gaan even een paar daagjes naar een hotelletje, even ontspannen. Volgende week begin ik weer op een andere school. En mijn man begint ook bij een nieuwe werkgever, dus even opladen voor het nieuwe werk! Zaterdag moet ik beginnen met decapeptyl spuiten. Dan starten we dus echt met IVF. Ik vind het nu toch wel een beetje spannend worden. Ik hoop het dat de injecties mee gaan vallen!