Hey Het is hier inderdaad rustig,iedereen wacht op wat haar te wachten staat.. Lekker een paar dagen naar een hotelletje,geniet ervan samen weg. wij hebben in mei vakantie en zijn er ook erg aan toe. Ik hoop voor jouw ook dat de injecties meevalen, decapectyl heeft niet de allerfijnste naald,maar daar raak je aan gewend.. Veel succes en het is zeker spannend maar ook fijn om weer verder te gaan en wat te kunnen doen zelf. @ hier gaat het wel, het is wel spannend nu,ik zeg vanmorgen tegen mijn man konden we maar slapen tot dinsdag haha. Gisteren weer naar zkh geweest extra controle omdat ik veel pijn heb nog steeds en moeite heb met slapen,nu moet ik licht verteerbaar gaan eten en rustig aan doen en afwachten.. Geduld hebben dus dat is niet echt mijn ding.. xxx
sorry weer een echo berichtje Goedemorgen.. Mijn geduld was op vanmorgen en heb dus maar een test gewaagd.. Die heeft echt een super knaltest.. ben blij en opgelucht dat ik niet voor niks pijn heb,maar ook onzeker omdat het van zkh pas dinsdag mag. Heb ze gemaild en hoop vandaag reactie te krijgen.. xxxx
fenyalara: he meid wat super. wilde je net suc6 wensen voor het weekend, maar nu mag ik even met je mee juichen. heb je dinsdag bloedtest? oh spannend. heb je test alleen gedaan of samen met je partner? Kenia: heerlijk er nog even uit. hoop dat je goed tegen de deca kan en niet teveel last van bijwerkingen hebt. Kitty: nog bij de zon? lekkere vakantie gehad en beetje kunnen opladen. Benji: dus 2de iui in 2012 een feit. wanneer is je NOD? toch weer spannend.duim voor je. hier: donderdag 5 april weer afspraak met gyn? ben benieuwd. ben erg misselijk al paar dagen niets binnen gehouden. sinds gisteren medicijnen, omdat ik niet uitgedroogd in het ziekenhuis wil belanden.
Hey moeke goed voor jezelf zorgen is het belangrijkste he.. Heb gedaan samen met man toen die uit nachtdienst kwam. heb zkh gemaild. ze zeggen het is positief,maar willen dat ik dinsdag nogmaals zelf test en dan uitslag door bel. ik denk dat het niet zo veel uitmaakt en de test best duidelijk is haha.. mannetje slaapt nu. ga ff lief kadootje kopen voor hem en kaarten voor pap mam en mijn zusje en hopelijk vandaag daar nog heen.. xxx
Hai moeke ja iui 2 is idd een feit mijn nod is 6 april Fenylara wat een mooie test zeg echt een knallertje nou hoop voor dat je gauw een mooi echo hebt
@Fenyalara: dat is een hele mooie test. Morgen naar het Zh dus, maar ik denk dat ze daar precies hetzelfde zullen zeggen: Gefeliciteerd!!! Nu op naar de eerste echo, dan is het toch wat definitiever,niet? En wat vond je mannetje van het cadeautje? En je ouders? @Moeke: goed om jezelf denken! Helaas, misselijkheid hoort erbij. Maar ik denk dat je dat er wel voor over hebt! Nog een paar daagje geduld. Wat zijn ook alweer bijwerkingen van deca? @Benji: ook voor jou nog een paar dagen geduld! Wachten is vervelend he! Ik hoop voor je dat je geduld beloond wordt! @Hier: de eerste prik viel mee, maar het lijkt met de dag vervelender te worden! Maar ja, hoort erbij. Wel vreemd, ik heb al sinds een week stevigere en pijnlijkere borsten. Zou dat weer door de pil kunnen komen?
Fenyalara, mooie test. Wat ben ik blij voor je! Ik hoop dat ie blijft plakken Kenia, dus gestart met Decapeptyl. Ik hoop ook eerdaags te mogen beginnen. Ik wacht nu op mn ongi.... Benji, nog een kleine week en hopelijk kom jij dan ook met goed nieuws. Moeke, he bah! Dat is niet niks. Zorg goed voor jezelf en hopelijk gaat de misselijkheid / overgeven snel over. Wat je er allemaal niet voor over moet hebben :S :S Ik ben net terug van vakantie. Heerlijk opgeladen en klaar voor een nieuwe ronde. Wat me wel opvalt, is dan bij IUI maar weinig goede resultaten geeft en als er eenmaal wordt overgestapt op IVF het gelijk de 1e ronde raak is. Dat was bij mij zo, bij moeke en nu ook bij jou Fenyalara. Jammer dus dat je zo lang moet wachten om daadwerkelijk met IVF te beginnen.
Hey lieve dames bedankt voor de berichtjes vandaag is het de officiele testdag en weer een positieve test.. vanmiddag zkh bellen,hoef geen bloedtest.. Pap en mam waren blij met kadootjes,huilen dus. en mijn mannetje ook maar het moet nog binnenkomen bij hem. Kitty hoe was je vakantie?? lekker bijgekomen en bruin geworden?? succes met je 2e ivf.. Kenia succes met Prikken idd geen pretje.. ik haalde de spuit altijd uur ofzo voor gebruik uit koeling. Benji succes met wachten. Idd balen dat we allemaal zo ver moeten gaan, maar als het dan lukt schijnt het de moeite waard te zijn. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger. xxx
kitty: fijn dat je er weer bent en dat je leuke vakantie hebt gehad. Je hebt wel gelijk dat we met deze groep met ivf meer resultaat hebben dan met iui hebben gehad. hoop dat je 2de poging ook weer raak is en blijft. kenia: heb geen pil geslikt, maar hoor wel dat je daardoor last van de borsten kunt krijgen.Ik had wel last van mijn borsten door de deca, en ook vrij snel. Fenyalara: blijft mooi he zo'n positieve test. nu spannend 1 of 2? krijg je vanmiddag ook gelijk datum voor 1ste echo? kan je het zelf al wel bevatten? hier: spugen iets minder, blijf erg beroerd en heb geen energie. hebben donderdag intakegesprek met gyn van ziekenhuis waar we onder controle blijven. zal het hier ook aankaarten en vragen wat ze er van vinden. is wel goed voor de lijn is nu 6kilo af. ( heb reserve genoeg)
Hey moeke Niet fijn dat je zo misselijk blijft,ondanks dat je reserves hebt,hopelijk voel je je snel beter,of kunnen ze donderdag in het zkh wat voor je betekenen. Ik kan het nog niet bevatten. de mensen om ons heen zijn zooo blij voor ons,maar zelf denk ik eerst zien en dan geloven.. xxx
Hey hallo goedemorgen 24 april om 10 uur eerste echo.. dat duurt nog super lang. ze willen zolang wachten omdat ze zeker hartje willen zien. xxx
Dat is dus bij 8 weken de 1e echo. Dat is zeker lang wachten. Hier krijg je de echo tussen 6 en 7 weken, dus dat is wel fijn. Begin je het al een beetje te beseffen? Gaat alles verder goed met je?
Hai dames ik kon me niet meer beheersen om niet te gaan testen tot morgen maar heb het tochgisterochtend en vanavond gedaan en zie hieronder mijn resultaat
Benji: wauw mooie testen. is de onderste van vanavond? alvast een kleine feliciatie en nu hopen op een mooi plak baby of baby's. want deze ronde had je 2 eitjes als ik het goed heb onthouden. fenyalara: oh dat duurt nog lang. hier echo 3 weken na testdatum is meestal in de loop van de 7de week. ook zodat je hartje kan zien. geeft wel een gerust gevoel na de echo. heb je stiekum ook al aan 2 hartjes gedacht? Kitty:zie dat je al gestart bent met de 2de ivf. wanneer ben je met de deca en menopur begonnen? je loopt nu volgens mij gelijk met Kenia, of heb ik dat fout? Kenia: hoe is het? hier: medicijnen doen z'n werk. heb de dosis verhoogd en eet nu 8 rennies op een dag erbij. voel me sinds gisteren beter en vandaag echt een goede dag. hebben vandaag ook weer echo gehad. de beebies doen het nog goed. nu pas weer over 5 weken. dus 7mei een echo. vanaf 24 weken om de 2weken ivm groei. ook hogere dosis foliumzeer gekregen ivm eventueel ijzer tekort.
Hey Benji wat een super test gefeliciteerd. duim heel hard dat het goed mag gaan. ook kans op 2 zag ik.. dat zou wat zijn als we er allemaal meteen 2 tegelijk krijgen.. ik vind wel dat we dat verdienen haha.. @ kitty dat is bij 7 wken en 5 dagen eerste echo.. .duurt lang maar komt wel goed, als het dan van te voren misgaat is het toch anders als ik het niet gezien heb, iig voor mijn gevoel. al hoop ik natuurlijk van niet.. @ moeke.. fijn dat je je eindelijk wat beter voelt,hopelijk blijft dat zo. Je loopt echt precies een maand voor op me, jij mocht testen op mijn 1e meting en nu is benji een week later.leuk hoor. hopelijk gaat het allemaal goed en wordt het een mooi najaar voor ons en voor Kitty en Kenia een mooi begin van 2013.. @ hier gaat het wel. tegen eind van middag een opgeblazen buik en past broek bijna niet meer, niet echt veel eetlust, maar waar ik zin in heb is wel minder gezond als voorheen,maar ach.. Het is nu 6.15 uur en ik ben moe maar klaar wakker. Hopelijk kan ik zo nog ff slapen want het was vannacht laat.. IK heb gisteren hele leuke kadootjes gekregen van een lieve vriendin. Mama heeft het 9 maanden dagboek gekocht voor me ik krijg het zondag. leuk leuk.. NU alleen nog maar duimen dat het goed mag blijven gaan.. fijne dag en een fijn weekend xxx
He dames bedankt voor de felicitaties en ja nou hopen dat deze bij mama wil blijven plakken @moeke ja de onderste was van gisteravond enook ik miss wel 2 we zullen het wel zien bij de echo
Mooie test Benji, ik hoop zeker voor je dat ze blijven plakken! Dus bij deze ook alvast gefeliciteerd!! Dat moet werl weer een opluchting zijn denk ik ! @Fenyalara: dat is altijd leuk he, als er aan je gedacht wordt in de vorm van cadeautjes Vervelend dat je zo vroeg wakker was. Heb je nu ook paasweekend? Kun je even extra slapen @Moeke: fijn dat je je nu beter voelt. Was dit nu je tweede echo? Heerlijk om je babies weer te zien, niet? @Kitty: Jij bent inmiddels ook weer begonnen met spuiten zie ik. Waar is de menopur voor, dat heb ik niet namelijk? Bijzonder dat jij al eerder een uitgangsecho hebt dan ik. Waar is het goed voor dat ik dan al zo lang deca spuit? We lopen wel mooi gelijk op! @Hier: eerste weekje dec spuiten zit erop. Ging wel goed. Heb inmiddels wel al 4 dagen hoofdpijn, ben bang dat dit een bijwerking is van de deca. Woensdag maar ff vragen. En maar een beetje rustig aan doen de komende tijd.
Kenia, dat is zeker een bijwerking. Lees de bijsluiter maar. Benji, wauw, als we in dit tempo blijven gaan, dan moeten Kenia en en wel snel volgen. Van harte gefeliciteerd. Eindelijk zeg, geniet ervan! Moeke, ik ben dinsdag ongesteld geworden. Op dag 1 beginnen met Decapeptyl en vanaf dag 2 Menopur. Ik heb een ander schema dan Kenia. Zij heeft het lange schema. Maar we kunnen elkaar iig goed steunen de komende tijd! Heb jij het al aan andere mensen dan je ouders verteld? Fenyalara, het klinkt allemaal erg bekend. Ik kreeg van mn zus een grote knuffel toen ik net een week zwanger was. Helaas ging een paar dagen later mis, dus bij een evt 2e zwangerschap heb ik al tegen mn omgeving gezegd dat ik niet gelijk al allemaal kadootjes wil hebben, hoe goed ze het ook bedoelen. Het is best pijnlijk dan. Hoewel, we hebben de knuffel nu tot onze mascotte gedoopt, dus wie weet brengt het juist wel geluk .
Hey dames Fijne paasdagen gehad? ik heb hele weekend gewerkt, was heftig.morgen lekker bijkomen en smiddags komt de vrouw van moeders voor moeders.. wat betreft kadootjes idd. hopelijk brengen ze geen ongeluk.. ze zijn zeker leuk om te krijgen.. Morgen is het alweer dinsdag een week dichter bij de echo.. Drukke week in het verschiet dus dat schiet lekker op.. xxx