Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

goedemorgen

wat is het rustig hier,hoe gaat het met iedereen? hier gaat het goed,moe maar dat hoort erbij zeggen ze.. passen jullie nog in jullie broeken??mijn mooie broek na het afvallen past onmogelijk op het moment..

fijne dag xxx

2. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai het is idd erg rustig hierzo maar hier gaat het goed hoor ook ik kan bijna geen broeken meer aan zit zo strak in me buik maarja heb er graag voor over

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nog zo kort zwanger en nu 'al' geen broeken meer passen, dat wordt nog wat! Haha! Maar das alleen maar een goed teken, dat het ukkie groeit :D

Ik ben vandaag weer naar het ZH geweest. Mag nu beginnen met glonal-f. Goh, dit prikjes voel je bijna niet eens meer naast die andere spuit! Dinsdag weer heen voor follikelmeting!
    Helaas is onze 'eigen' arts ziek, waarschijnlijk langdurig. Dus we krijgen nu de 'gewone' gyneacelogen. Dat vind ik wel een beetje jammer. Nu is het vertrouwde gezicht weg. Ik vertel toch minder snel iets aan de andere artsen. Maar ja, het is niet anders!

4. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia:vervelend dat je eigen arts er niet is. Stel wel al je vragen, hoe vreemd het ook voor die andere arts kan zijn. ga voor je duimen dat je dinsdag al goede eitjes te zien krijgt.

Kitty: heb je al echo gehad? hoe is het verder, last van bijwerkingen?

Fenyalara en Benji:hier ook sinds een week problemen met broeken en zelfs shirts. Deze laatste zitten niet meer mooi. Heb m'n oude positiekleding van zolder gehaald. Weet nu ook weer waarom sommige broeken niet mooi waren. Ze zitten voor geen meter, binnenkort maar ff shoppen.

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik heb maandag de punctie! Ik ben echt heel erg blij. Ik ben nu al zenuwachtig.....Ik ben verder wel erg moe en heb last van hoofdpijn. Hoe gaat het prikken bij jou Kenia?
    En hoe is het met de rest?

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Jeeeeetje, wat snel al! Bij jou gaat het echt in vogelvlucht in vergelijking bij mij! Wel fijn lijkt me zo! Ik moet dinsdag weer naar het ZH voor follikelmeting. Hoeveel follikels werden er bij jou geteld? Ik heb ook steeds last van hoofdpijn, wel licht, maar eigenlijk continu aanwezig. En ook moe. Dat wordt wat, dit weekend is mijn man jarig. Drukte dus!

7. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey kitty

wat fijn dat je maandag punctie hebt,ik duim voor je voor goede uitslag.

@ kenia fijn dat je minder last hebt van spuit,balen van gyn hopelijk kan je snel vertrouwen krijgen bij de vervanger.

@moeke jij bent ookal 10 weken en zwanger van 2, dus dat is al veel verder als ik /wij en logischer dat je broeken niet meer passen :)

@ hier ik heb een broek gekocht bij 5 weken en 5 dagen,maar ach liever dat dan pijn. als ik maar niet tonnetje rond wordt als het nu al zo zichtbaar is..

vandaag naar oma en ooms en tantes om het te vertellen.. het blijft gek en spannend,begin er wel in te geloven dat het zo is.. dubbel gevoel. nog dat het maar snel de 24e is..

veel plezier met wat jullie gaan doen in het weekend

xxx

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Fenyalara, hoe reageerden ze? Wisten ze dat het zo moeilijk is gegaan? Ik bedoel dat je hulp hebt gekregen? Persoonlijk had ik gewacht tot de echo. Maar goed, ieder zijn eigen keuze.

Ik mag zo pregnyl zetten! En dan over 36 uur de punctie!

9. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kitty ze waren idd enthousiast en blij voor ons omdat ze weten wat we er voor moesten doen. dus ze wisten wat er speelde en we konden ze wel 2 weken voor gek houden,maar niet langer en manlief wilde het persoonlijk vertellen vandaar vandaag.. anders was het al eerder omdat de testdag bekend was.. ach als het mis gaat gaat het mis en zullen ze het ook weten..

succes met pregnyl fijne avond kuzz

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Kitty: succes met de punctie morgen! Hoop op een mooi resultaat!

@Fenyalara: leuk dat je het verteld hebt! Blijven toch altijd bijzondere momentjes!

@Hier: druk weekend gehad. Mijn man is vandaag jarig, het hele weekend visite gehad. Vannacht was het half 5....Bent kapot, maar moet mijn lessen voor morgen nog voorbereiden! Vroeg op bed iig!

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fenyalara, ik snap je heel goed. Als je het zo verteld, dan had ik het ook verteld. Ik kan niet wachten op dat moment. Het lijkt me zo bijzonder!
    Pregnyl zit erin en nu wachten op de punctie morgen. Mn buik is al enorm opgezet :S.

Kenia, gelukkig genoeg afleiding dus gehad dit weekend. Ik ben/was ook erg moe en had last van hoofdpijn. Zijn echt bijwerkingen helaas. Er zaten follikels van 19 en 18 mm, een paar van rond de 15 en de rest tussen de 10 en 15. Dus in totaal 9 eitjes. Ik ben benieuwd hoe het er morgen uitziet en hoeveel follikels ze hebben aangeprikt.

Hoe is het met de andere meiden? Benji en Moeke, hoe gaat het?

12. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty: heel veel suc6 morgen. hopelijk een goede uitslag en snel nog mooiere en blijvende berichten.

13. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty heel veel succes vandaag.. en rustig aan he.. lekker laten verzorgen door je mannetje.. ik ga duimen voor goede uitslag en een plak beeb.. xxx

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!!! Het is allemaal voorspoedig verlopen. Er zijn 9 eicellen gevonden. Om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen, wordt er deze keer ICSI uitgevoerd. De zaadkwaliteit viel nl ook een beetje tegen. Niet slecht ofzo, maar omdat ik vorige keer ook maar een bevruchting had, willen ze toch alles eruit halen wat erin zit.
    Nu is het een dag afwachten en morgen hoor ik of er bevruchtingen zijn!

15. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh kitty spannend. hoe voel jij jezelf? nu hopen op een paar mooie embryo's. mag je nu kiezen 1 of 2 terug geplaatst? Ga weer voor je duimen.

16. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Kitty

wat fijn icsi is toch weer wat meer kans.. succes met wachten tot morgen.. rustig aan kuzz

17. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Mooi resultaat tot nu toe dus. Wanneer heb je nu terugplaatsing? En ik hoor toch een aantal meiden met een terugplaatsing van 2, maar volgens mij wordt er bij mij echt maar 1 terug geplaatst. Hoe is dat bij jou? Viel de punctie een beetje mee?

Ik mag morgen weer naar het ZH. Voel mijn buik inmiddels al aardig, dus denk ook wel dat ik deze week aan de beurt ben met de punctie.

18. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kenia hopelijk ben je deze week aan de beurt dan als je je buik nu al voelt.. Het is heel normaal dat ze er maar 1 terugplaatsen zoiezo de eerste keer als je onder de 36 bent. en de kansen goed zijn. soms mag je in overleg 2 als je slechte kwaliteit embryo's hebt bijvoorbeeld,maar dat ligt aan zkh.
    BIj ons is ook verplicht 1 onder de 36 en eerste poging. maar onze arts heeft een foutje gemaakt (nou ja fout wij vinden het niet zo heel erg) en zei dat we zelf mochten kiezen vandaar dat we hebben gekozen voor 2 met het risico van 2 kindjes en dat hebben we samen besproken en zagen 2 als een extra kans. Niet verwacht dat het de 1e keer zou lukken en niet wetende of het er 1 of 2 zijn.. (hoop stiekem 2 dan hoef ik me niet zo te schamen voor mijn nu al buikje) haha al maakt het ons echt niet uit.. als het maar goed blijft gaan en gezond is met alles er op en aan..

@kitty succes met wachten

@ de rest hoe is het met jullie?

Ik dacht dat we vorig jaar al een zwangere hadden.. maar niks meer van gehoord geloof ik..

xxx

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Fenyalara: ja nog een weekje geduld, dan kom je het te weten!

@Hier: aan de rechterkant 2 eitjes...er zit een cyste (al een poos) en ze zeiden dat die van invloed zou zijn. Wel dus. Aan de linkerkant...kon hij niet goed tellen hoe veel. Hij schat tussen de 11 en 14! Misschien maar goed dat rechts niet zo actief is, anders had ik was overstimulatie gehad zei hij. Maar goed, grootste eitje ong. 14 mm, dus nog geen afspraak voor de punctie. Donderdag weer heen, maar ook dan verwacht hij dat de eitjes nog niet groot genoeg zijn. En dan zaterdag weer heen en dan...? Dus moet nog even doorlopen met mijn volle buik!

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, hoe lang spuit je al gonal f? En op welke dag in je cyclus zit je? Spannend nu he, dat je zo de 1e echo erop hebt zitten. Jammer dat je vrijdag niet de 2e echo krijgt. Dat had ik ook en hierdoor hoefde ik niet in t weekend te komen.

Ik heb na een lange dag wachten eindelijk de uitslag gehad. Mbv icsi zijn er 3 eicellen bevrucht. Viel dus wel tegen, vorige keer maar een, dus wel een verbetering. Donderdag de tp en dan hoor ik of er iets kan worden ingevroren. Erg spannend dus.

Deel Deze Pagina