Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Kitty: wat balen meid...dikke knuffel voor jou! Weet je al of je direct verder kan met een ingevroren embryo?

@Benji: fijn om te lezen dat het goed gaat.

@Fenyalara: en hoe was de echo? alles goed? Veel plezier komende week! Waar gaan jullie heen? je hebt ook niet een gemakkelijk beroep voor een zwangere...Weten je collega's op het werk het al?

@Hier: heerlijk genoten van een midweekje weg. Lekker rustig aan gedaan, wel nog 1x weer zo'n pijnaanval gehad. Hoop dat dit nu ophoudt! Verder gelukkig geen buikpijn meer. Nu rustig afwachten tot volgende week.
    Ow ja, en er is toch nog 1 embryo ingevroren. Maar hopen dat we die voorlopig niet nodig hebben :D

2. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty: hoe is het nu?beetje over de teleurstelling en verdriet heen?

benji: wat fijn dat alles goed was. heerlijk om die hummeltjes te zien. kan me wel indenken dat het voor jullie nog hele spannende weken zijn. ik hoop zo dat ze allebei blijven zitten. wanneer heb je weer echo.

fenyalara: hoe was de echo? waar gaat de vakantie heen.

Kenia: wat fijn toch nog een cryo. maar hopen dat hij daar nog paar jaar mag zitten en dat je hem nu niet nodig hebt. hopelijk blijft je de buikpijn vanaf nu bespaart. wanneer is je testdag?

hier: alles goed. dinsdag weer echo. vind het nog steeds spannend. nemen nu onze 3jarige zoon mee. hebben wel afgesproken dat ze eerst snel ff kijken of de hartjes kloppen voordat hij komt kijken. blijft zo vreemd en ongewoon allemaal. kan er nog niet aan wennen.

voor de zwangere dames schrijven jullie ook nog ergens anders mee, bv tweelingforum ofzo?

3. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia: hoe is het met je? kun je het wachten nog volhouden. wanneer mag je testen.

Benji en feneylara: alles nog goed?al beetje aan het wennen.

Kitty: wanneer mag je weer beginnen. hoop zo dat 1 cryo genoeg is.

hier: dinsdag weer echo gehad. alles goed. begin steeds meer te beseffen dat ik weer mama wordt. maar toch lukt het niet helemaal. Ben echt bang dat het komt van het lange traject wat we hebben gehad. Heb alle behandelingen etc vrij makkelijk doorlopen en vond het ook niet loodzwaar, maar nu is het doel bereikt en kan ik het niet geloven. hoe raar kan een mens in elkaar zitten.

4. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai moeke

hier ook alles goed hoor heb weinig last van kwaaltjes alleen me rug een beetje hier nu wel aan het idee gewend hoor gewoon 2 hummeltjes nu maar blijven duimen dat ze het allebei goed blijven doen mag as woensdag weer voor echo staan jullie ook allebei onder controle bij gyneacologie weet niet of ik het goed gespeld heb maar jullie begrijpen me vast wel ik namelijk wel ga daar dus ook woensdag heen en dan zien we wel weer verder voor iedereen alvast een fijn weekend gewenst kan morgen namelijk niet op computer dus vandaar nu

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Moeke: fijn om te lezen dat het weer goed was bij de echo. Ik kan me wel voorstellen dat het onwerkelijk is en dat je nog niet het gevoel hebt dat je mama gaat worden, misschien wel juist vanwege het traject. Maar het is wel zo!!! Hebben jullie inmiddels al dingen gekocht voor de baby'tjes, of wachten jullie daar echt mee tot de 3 maanden?

@Benji: fijn dat je niet zo veel kwaaltjes hebt.

Hebben jullie ook geen 'last' van misselijkheid of vermoeidheid?

Ik mag zondag testen, dus nog een paar daagjes geduld. Ergens heb ik wel het gevoel dat het goed zit, maar mijn lichaam is door de hormonen nu zo bedrieglijk! Wel bijzonder, als ik zondag nou wel positief test, is het wel een heel bijzondere moederdag...

6. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

sorry voor de late reactie. wij zijn weer terug van de vakantie.. we hadden een heerlijk weekje in duitsland. alleen jammer dat het weer niet super was.

de echo vorige week was erg goed ze zijn 2eiig en doen het voorbeeldig.. de dame die de echo maakte zei dat er weinig kans was dat het nog mis gaat,laten we het hopen. dinsdag weer een echo..

heb vorige week voor de vakantie een super mooie buikband gekregen van manlief. er staat op 4 handjes in 1 buik met een beertje erbij te schattig..

we hebben nog geen dingen gekocht voor de twins, maar hebben op vakantie hele leuke mensen ontmoet die zelf een tweeling van bijna 6 hebben en die hebben nog veel spullen, lakentjes aankleedkussens,kinderstoelen, wiegjes voor op wagen etc. die mogen we gratis ophalen bij hen dus dat gaan we dinsdag doen. verder staat het huis vol kado's. erg leuk allemaal

hoe is het met jullie?? spannend voor je kenia. ik hoop en duim voor je.. hopelijk is je voorgevoel goed.. .

hoe is het met de rest?? en met de buikgroei?? de mijne is echt al gegroeid niet normaal.. heb zo een babyshower van een vriendin die 34 weken is vandaag. leuk want het is een verrassing voor haar.. nu ff relaxen in onze eigen douche. altijd lekker en dan naar babyshower. morgen weer werken. als ik geweten had dat dit onze enige vakantie was dit jaar had ik het weekend ook vrij gevraagd maar helaas..
    tot snel
    geniet van jullie weekend.

xxxx

7. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia: heel veel scu6 deze laatste nacht en ik hoop dat je morgen een geweldig begin hebt van moederdag 2012

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, en? Heb je getest? Het zou wel een erg leuk kadootje zijn!

Fenyalara, veel plezier op de babyshower. En idd leuk dat je zelf ook kan vertellen dat je zwanger bent. Je gaat het dus echt al zien?

Hoe is het met de andere zwangere meiden?

Hier gaat het redelijk. Wel erg moeilijk om in een rustperiode te zitten en ik zou liever vandaag dan morgen weer willen beginnen. Ik moet nog een kleine 2 weken wachten en dan mag ik weer..... Ik hoop zo dat het mij deze ronde wel wordt gegund!

9. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Och dames, het is niet te geloven, maar....Ik had vanochtend een positieve zwangerschapstest in mijn handen!!!!!
    Ben zo blij! Het was echt een knaltest! Nu maar hopen dat ie blijft plakken!

Vandaag was het moederdag, dus ook direct aan mijn ouders + broers en mijn schoonfamilie verteld. Ze wisten ook dat we vandaag mochten testen, dus ook die zaten in spanning en waren natuurlijk uitzinnig toen we vertelden dat ie positief was.

Nu maar lekker gaan genieten van dit mooie nieuws, hoewel het eigenlijk nog niet goed te bevatten is...

10. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kitty: kan me voorstellen dat je gelijk weer verder wil.en ik blijf voor je duimen dat volgende maand een plakbeeb krijgt.

Kenia: GEWELDIG. gefelicteerd wat een prachtcadeau voor jullie en de familie. morgen ziekenhuis bellen? heb je het huis bij elkaar gegilt? blijven duimen dat hij/zij blijft plakken en dat je snel een kloppend hartje te zien krijgt.

fenyalara: fijn dat je lekkere vakantie hebt gehad. hier valt het met groeien nog mee. maar ben dan ook wwat steviger van mezelf.

benji: heerlijk dat het bij jullie ook goed gaat. we lopen wel in het ziekenhuis(moet met 2ling) staan onder toezicht van gyn maar afspraken zijn ook met basisarts( vaak in opleding tot gyn) of verloskundige in dienst van het ziekenhuis. wel fijn dat je ze lekker vaak mag zien. nog even en de 12 weken zijn om

hier: zijn al bijna 15 weken, maar hebben nog niets gekocht. hebben nog veel van onze zoon en wil graag weten wat het word en dan ik los. Wil graag voor de zomervakantie( begin juli) de kamers klaar hebben. onze zoon moet nu op eigen kamer blijven dus die knappen we eerst op naar stoere jongenskamer. en dan de babykamer.

iedereen zegt dat het rond de 25/26 week al zwaar gaat worden etc. ik ben positief ingesteld en denk dat het wel meevalt. Liep tijdens vorige zwangerschap( en ja weet het dat was maar 1) met 42 weken nog vrolijk rond en had niet veel last. Hoe denken jullie erover?

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Oooohhhh kenia wat een geweldig nieuws zeg heb je niet even een fototje voor ons geniet er van eindelijk op die roze wolk en dat ie kleine maar lekker blijf zitten bij je

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, je zet de traditie wel voort. Bij de keer 1e poging zwanger, helemaal super!!! Gefeliciteerd! Ik ga duimen dat ie blijft plakken.

Moeke, zo he, al 15 weken. Wat gaat de tijd snel!

Ben ik dan nu nog de enige die niet zwanger is?

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Gefeliciteerd, ga er maar lekker van genieten.

14. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow kenia wat een geweldig nieuws. gefeliciteerd met dit goede nieuws op moederdag.. heb je al naar zkh gebeld? weet je al wanneer je een echo hebt?? ik duim voor je dat het goed gaat.

kitty je bent niet de enige,hopelijk kan je snel beginnen en snel volgen..

Hoe gaat het met de rest??

mijn buikje is niet aan het groeien maar al duidelijk aanwezig. morgen weer echo en dan de spulletjes ophalen.. leuk leuk.. fijne dag allemaal.. xxx

15. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

de echo vandaag was weer goed en leuk.de beebs lieten zich niet makkelijk meten omdat ze zo bewegelijk zijn.. vlg gyn gaat het helemaal goed komen en mogen we nu weer terug naar helmond zkh..

fijne avond kuzz

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Fenyalara: fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Moet je nu wel onder controle blijven in een zh, mag je niet naar een plaatselijke verloskundige?
    Wat handig dat jullie allemaal dingen mogen hebben van dat andere stel, dat scheelt weer een hoop kosten :)

@Moeke: ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, maar ik denk dat een tweeling wel iets zwaarder is dan wanneer je er van 1 zwanger bent. Maar...waarschijnlijk ga je dan ook eerder bevallen, dus dan hoef je weer minder lang. En ook: elke zwangerschap is anders, zegt mijn schoonzus. Zij heeft 5 kids, waarvan 1 tweeling. Zij is nog getrouwd, twee weken voordat de kids geboren werden...

@Kitty: ik kan me voorstellen dat je baalt en onzeker wordt. Ik gun het jullie ook zo! Nog even geduld meis, dan mag je weer starten. Gaan jullie dan voor een ingevroren cryo?

@Hier: bedankt voor alle felicitaties. We hebben het direct aan onze familie verteld. Ook op het werk weten ze inmiddels dat we zwanger zijn. Ze leefden daar ook zo met ons mee. Bijna de helft had ook tranen in de ogen toen ik het vertelde.
    Op 31 mei hebben we de eerste echo. Als ik reken vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, zou ik nu 5,5 week zwanger zijn.
    En tot slot, nog een fotootjes van de test:

Bijgevoegde bestanden:

17. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

wat is het hier stil. hoe is het met iedereen?? Kitty hoe gaat het ben je al weer begonnen?
    Kenia wanneer heb je je echo??
    en de twin mama''s hoe is het met jullie??
    hier gaat het goed
    rond en gezond
    kijk er naar uit dat ik ze kan voelen, dat is toch een zekerder gevoel.

fijne avond kuzz

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hier alles rustig, kan het nog steeds niet goed beseffen dat we zwanger zijn. Geen kwaaltjes ook. 31 Mei hebben we de eerste echo, das dus al over een week!

19. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi,

Kenia: oh wat spannend nog een week en dan de 1ste echo. blijf duimen op een prachtige hartje. en dat je lekker veel foto's mee kunt krijgen

Kitty: we blijven hier voor je duimen. hoop dat je ons op de hoogte houd en snel op het zwangere lijstje kan aansluiten.

fenyalara en Benji: al begonnen met de kinderkamer? doen jullie allebei op 1 kamer.

hier gaat alles goed. heb een week vakantie. dus heerlijk genieten van het mooie weer. heb 30 mei weer een echo. en kan ook niet wachten totdat ik ze voel.

We hebben een prachtig 30 jaar oude opgeknapte wieg voor ons 1ste gemaakt, maar die is voor 1baby. zijn nu aan het rond kijken of we iemand kunnen vinden die er een 2ling wieg van kan maken en dat hij dan ook weer om te bouwen is naar 1. doen jullie ook een wiegje.

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Moeke, hier gaat het goed hoor. En hoe is het met jou? Kan het geslacht al worden bepaald van je beebjes? Spannend iig hoor as woensdag! En wil je het weten trouwens? Leuk zeg dat je een wiegje zo opknapt. Leuk, wil ik later ook :). Weet je trouwens al 100% zeker dat je een twee-eiige tweeling krijgt? Gister zag ik op tv een tweeling, de een met blauwe ogen en blond haar en de ander met bruin haar en bruine ogen en dan ook een jongen en een meisje. Lijkt me zo speciaal!
    En hoe is t met de rest van de twinmams?

Kenia, ik ben echt benieuwd naar de echo! Dat lijkt me zo mooi, dat je gewoon iets in je ziet groeien / bewegen. Gelukkig nog maar een klein weekje wachten.

Ik voel me eigenlijk goed! Ik mag eindelijk weer gaan beginnen. Dit keer met een cryo cyclus, dus ik krijg nu Progynova om mn bms te laten groeien. Als dit dik genoeg is, rond dag 14 de echo, dan krijg ik op dag 19 de tp. Dus dan maar hopen dat de cryo goed ontdooit. Ik hoop maar dat dit goed gaat. Dat wordt erg spannend. Helaas maar een cryo teruggeplaatst. Ik had er ook op twee gehoopt, maar hier in het zkh willen ze dat helaas niet :S.
    Geniet iig van jullie weekend. Wat een lekker weertje he?

Deel Deze Pagina