Start IUI maart 2011

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kenia, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Respect @ Bobbing

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hier rood afvegen...dus ben bang dat deze poging niet gelukt is. 'Normaal' ben ik altijd *boem* in 1x ongi, nu dus blijkbaar niet. Heb nog geen buikkramp, maar ik ben bang dat we naar een volgende IUI door moeten!

@ Nieke: merk jij al iets?

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Bobbing, prachtig gedicht

@ Kenia.......:( hopen dat het niet doorzet, ik duim voor je hoor

Ik vandaag weer voor een follikelmeting geweest na 7 dagen 125 p.dag prikken. 1 eitje van 10 mm, vrijdag weer terug voor een meting. Ik gok begin volg.week mijn 4e IUI te krijgen...

4. Mko

Mko Lid

13 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    bobbing wat knap van je! hopelijk komt het nu snel dat je "zo gelukkig kunt zijn"

kenia, voor jou hoop ik dat het niet doorzet... vorige keer was ik ook in het begin maar een klein beetje ong, ik hoopte dat het een innesteling was maar helaas.. Ik hoop voor jou dat het bij jou anders gaat uitpakken.

hier: nog steeds wachten tot zondag. Steeds kleine krampen in mijn onderbuik en af en toe gevoelige borsten. Ik maak mezelf gek, ik ben nu al bang om naar de wc te gaan en ik moet nog 5 dagen wachten pfff...

In mijn omgeving blijft iedereen maar bevallen en zwanger raken. Ik moet nu nog naar 4 kraamvisites. Twee weken geleden was ik ook op kraamvisite en ik had me redelijk goed gehouden totdat we naar huis gingen en de verse mama aan mij vroeg "hoe gaat het eigenlijk met jou?" toen brak ik helaas....

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje: IUI gehad op 3 maart- NOD 17 maart
    Kenia - IUI gehad 10 maart - NOD 24 maart
    Nieke84 - 1e IUI gehad 10 maart - NOD 24 maart
    Mko - IUI gehad 13 maart - NOD 27 maart
    Juffieknuffie - 1e IUI 14 maart - NOD 28 maart
    Kitty17 - 1e IUI 23 maart

Ik heb mezelf op het lijstje geplaatst :). Maandag had ik een ei van 19 mm. Dus morgen de inseminatie. Helaas nog steeds een dun bms...

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bobbing;
    Wat een mooi gedicht!!

Kenia;
    Ik hoop dat het niet doorzet meid!! Ik blijf voor je duimen! Bij mij begint het ook altijd met roze/bruin met afvegen, maar tot nu toe nog niks. Durf ook bijna niet naar de wc, telkens bang dat ik iets zie.

Kitty;
    Eindelijk IUI voor jullie! Gelukkig zijn je eitjes nu groter. Hoe kan het dat je baarmoederslijmvlies niet dikker wil worden? Succes morgen met de IUI!

Noa;
    Hopelijk is je follikeltje snel een follikel en kun je verder met de IUI!

Mko;
    Succes met wachten. Hopelijk over 5 dagen goed nieuws. Ook voor jou draaien mijn duimen!

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou, het heeft hier wel doorgezet. Rood,rood, rood hier. Heb weer een nieuwe afspraak gemaakt in het ZH, kan morgen al heen. Heb nu wel een korte periode gehad na de eisprong, dus ik weet niet of dat goed is?!

Ja, echt balen hier, maar heb na een heerlijke boswandeling mijn hoofd aardig leeg kunnen maken.

@Nieke: nog een paar daagjes, hopen dat het bij jou wel positief is!

@Kitty: he, wat fijn dat je toch een IUI krijgt! Veel succes en ook voor jou hopen op een positief resultaat!

8. kaatje01

kaatje01 Lid

5 jan 2011
    73
    0
    0
    Kenia wat k*t zeg! veel succes met de volgende ronde, fijn dat je morgen al terecht kunt.

Kitty succes met je IUI morgen!

Nieke, Mko en Juffieknuffie spannende dagen voor jullie! nog even en dan weten je meer.. hopelijk voor jullie alle drie twee streepjes:) !

Bobbing wat een mooi gedicht , gun je het geluk van harte, volhouden hoor!

Noa hoop ook voor je op een mooi eitje , als het allemaal goed gaat hebben we dan allebei een IUI volgende week, ik moet as zondag nl voor een meting ( 11e dag van mijn cyclus) meestal heb ik dan al een eitje van rond de 18 mm.

X Kaatje

9. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, drukke week gehad en afgelopen weekend een weekendje ertussen uit naar disney. Balen voor de dames waarbij het niet gelukt is in de maand maart,denk aan jullie, de dames die nog wachtende zijn succes hopelijk kleuren jullie roze deze maand.. De gene die alweer met vlg poging begonnen zijn heel veel succes..

Hier is de eerste poging ook mislukt helaas,eerst 2 dagen bruinverlies dus altijd nog beetje hoop,maandag brak het rood door dus helaas niks, woensdag weer eerste keer ziekenhuis.Kijken hoe het er dan uitziet.Hopelijk is mijn eisprong eerder dan dag 21..

Succes allemaal kuss

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nog meer negatief nieuws...vandaag naar het ziekenhuis geweest. Een van mijn eitjes is niet gesprongen en is nu dus een kyste. Nag niet beginnen met een nieuwe ronde IUI. Moet eerst weer een periode wachten en hopen bij de volgende keer dat de kyste weg is...

11. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia: wat ongelofelijk balen. poging mislukt en dan ook nog cyste. kan me voorstellen dat je nu erg verdrietig bent. hoop dat je de energie kunt vinden om door te gaan.

fenylara: balen dat het niet gelukt is. op naar de volgende poging. Heb je wel lekker weekend in disneyland gehad.

nieke: suc6 met wachten hopelijk positief nieuws.

Kitty: wat fijn dat je toch iui hebt deze ronde. hoe is het gegaan vandaag?

Noa: hopelijk groeit je eitje en kan de volgende iui plaats vinden.

Ik heb vandaag de prikinstructies voor pregnyl gehad. aangezien dit door een verpleegster moest gebeuren werd het op de kraamafdeling gedaan. Ik moest echt even slikken en vondt het ook erg moeilijk om daar te zitten. het prikken zelf gaat wel lukken.morgen eerste follikelmeting. ben benieuwd hoop op goed ei. meestal pas op dag 18 eisprong dus duurt denk ik nog een dikke week voor de iui gaat plaats vinden.

iedereen geniet van het mooie weer en we gaan voor betere berichten.

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Vandaag mijn eerste IUI gehad. Viel best tegen. Naast de eendebek ook nog een andere klem gebruikt. Dat was echt pijnlijk. Gelukkig was de inseminatie snel gebeurd. Ik had wel veel last van bloeding. Hebben jullie hier ook last van gehad? Hoe lang mag dit duren?

13. faat13

faat13 Lid

24 mrt 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey kaatje,

wat spannend zeg ik trouwens nw op de topic.

heb vorige week zondag 1e iui gehad en zit ook in mijn wachtweken het is zo frustererend dat wachten.

Hopelijk ben je of word je snel zwanger

liefs faatje

14. faat13

faat13 Lid

24 mrt 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey kitty,

ik heb afgelopen zondag 20 mrt 2011 ook mijn 1e iui behandeling gehad, en zit ook in mijn wachtweken.erg spannend!!:(
    Maar heb jij ook zo een pijn c.q. krampen aan je onderbuik en rug alsof je je menstruatie verwacht.

Hopelijk worden wij beiden snel zwanger, zou het leuk vinden als je mijn op de hoogte houdt.

liefs faatje

15. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik klets graag met jullie mee.

Ik ben actief op deze website, maar onder andere in het IUI forum van februari. Wij doen IUI met milde hyperstimulatie en hiervoor heb ik vorige maand 100mg Clomid geslikt. Helaas had ik overstimulatie (6 eiblaasjes), waardoor de IUI is afgeblazen. Nu ben ik vanmorgen teruggeweest voor een derde FM met Clomid 50mg en zitten er twee eiblaasjes van 16 en 18mm. BMS was vandaag CD12 7,2mm. Morgenavond mag ik Pregnyl spuiten en zondag dan eindelijk de eerste IUI!

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Voor ons is het deze ronde helaas ook niet raak. Zoals ik al verwacht had komt mijn ongi er aan. Met afvegen net al heel veel bruin, dus dat zal straks wel rood zijn. Dus we moeten weer verder! Ik had gisteravond en vannacht al heel veel buikpijn, ik hoop niet dat ik ook cystes heb. Straks maar alvast bellen voor een afspraak voor een echo, want morgen zal dan wel dag 1 worden, of misschien vandaag al als het dadelijk echt doorbreekt.

Kenia;
    Echt balen meid dat je ook nog cystes hebt en een maand moet wachten. Maar dan kunnen jullie deze maand toch wel gewoon zelf klussen of niet? Ik snap dat dat voor het gevoel niet hetzelfde is, zou ik ook hebben.

Fenyalara;
    Balen dat bij jullie de 1e poging ook is mislukt!
    Hoe was Disneyland?

Moeke;
    Hoe was de follikelmeting? Al één of meerdere mooie follikels te zien?

Kitty;
    Ik heb geen last van een bloeding gehad. Ik denk dat het niet langer dan een dag zal duren, misschien hebben ze met die klem iets geraakt. Bij mij ging het ook niet allemaal zo soepel want ik heb een gekantelde baarmoeder. Heel veel succes met wachten, ik duim voor goed nieuws over 2 weken.

Faatje;
    Welkom hier en heel veel succes met wachten!!

Pura Vida;
    Jij ook welkom! en alvast veel succes met je eerste IUI. Balen van die overstimulatie, gelukkig is het met wat minder Clomid wel goed!

17. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag follikelmeting gehad. erg vreemde uitslag. heb normaal eisprong op dag 17 a 18. Ben vandaag dag 10 in cyclus en heb ei van 16mm en 1 van 12mm. Daarom is besloten dat ik morgen pregnyl moet zetten en zondagmorgen iui krijg. Mijn baarmoederslijmvlies is erg dun maar 3mm. Moet rekening houden dat het wellicht geen ei maar cyste is. Nou ben benieuwd.
    Ben gister even aan het oefenen geweest met lucht uit een spuit te laten gaan. ben niet blond, maar heb mezelf wel in de vingers geprikt knap he?

Verder hier goed, maar druk. allemaal verjaardagen etc. op naar het weekend.

18. Mko

Mko Lid

13 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Het is toch wat! Steeds hopen, wachten, hopen, wachten….. As zondag zal ik ong moeten worden, gisteren kon ik het niet laten om toch alvast te testen (test die je 4 dagen voor ong mag gebruiken). Helaas was deze negatief L gek genoeg heb ik er geen traan om gelaten (na zo’n lange tijd geloof ik het gewoon niet meer). Vanochtend was ik echt niet te genieten maar het begint weer te komen J

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mko,ik ben erg beniewd of ik me ook kan inhouden tot 6 april. Maar zo zie je maar, een paar dagen te vroeg testen kan je beter niet doen ;)

Moeke01, bij mij was mn bms ook maar 3 mm. Hebben ze er bij jou nog iets over gezegd? Het is te dun, maar kan je dan toch zwanger worden? Ik twijfel zo....

PuraVida, spannend! Succes zondag met je 1e IUI! En sterkte met de prik vanavond :S.

Faat13, ik heb ook nog steeds last van krampen in mijn onderbuik en pijn in mn onderrug. Heel frapant. Geen idee of het een goed teken is, of niet.

Nieke, balen als je ongi door gaat zetten. Ga je de volgende ronde gelijk door met IUI?

20. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    mijn meting vanochtend heeft niets opgeleverd, mijn ene van 10 mm was nog steeds 10 mm. Nu dinsdag weer terugkomen.

Zo gek, vorige cyclus heb ik 10 dagen 125 gespoten en had ik 2 follikels van de juiste grootte.

Als ik nu doorspuit tot dinsdag zit ik al op 14 dagen spuiten.

Hebben jullie ook steeds zoveel verschil per IUI?

Deel Deze Pagina