hey kenia dat is goed nieuws. dat jullie kleintje het goed doet. hartje niet horen is jammer,maar nog tijd genoeg wij hebben het ook pas bij 15 weken gehoord.. dat je kleintje goed groeit is veel belangrijker. lekker genieten nu de 1e 12 weken voorbij zijn
Fenyalara en Benji, spannend hoor! Nog eventjes en jullie zijn op de helft en krijgen te horen wat het geslacht is van jullie kindjes. Dat lijkt me zo bijzonder! Moeke, hoe is het met jou en de kleintjes? Kenia, wat gaat de tijd toch snel! 12 wkn alweer. Dan ben je nu wel door de veilige periode heen toch? En ik vind het echt knap dat jullie het geslacht niet willen weten. Een vriendin van mij wist het geslacht niet en ik vond het erg moeilijk om iets neutraals te kopen. Het is toch veel roze en blauw. Ik ben iig blij voor je dat het goed gaat. Hier helaas minder goed nieuws. De cryo is niet blijven plakken. Het was wel een domper in mijn vakantie. Ik was echt strontchagerijnig. Zullen de hormonen wel geweest zijn. Ik ben ondertussen alweer een week verder en ik ga maandag bellen voor een echo. Eigenlijk op vrijdag de 13e de echo (dan is het dag 13), maar ik ga vragen of het maandag mag. Ik moest de vorige keer ook al zolang door. Het wordt overigens wel steeds zwaarder dit traject. Ik heb ook niet veel hoop dat de volgende poging wel zal slagen, want ik heb nu nog twee viercelligen in de vriezer. En wat als er straks weer cellen stuk gaan bij het ontdooien? De kans is zo klein, maar 10 % ong. Hmmm, misschien moet ik niet van het ernstige uitgaan en er positief in gaan deze ronde. Meiden, fijn weekend!
He Kitty, wat balen meid...Ik kan me voorstellen dat het traject steeds zwaarder wordt. Dat vond ik bij de IUI's al...Je durft er bijna niet over na te denken, maar wat als....succes met deze nieuwe ronde. Gelukkig liggen er nog wat extra kansen in de vriezer voor jullie! Wij hebben vandaag voor het eerst gekeken voor een babykamer. Echt leuk! Mijn man is alleen nog kieskeuriger dan ik, hij wil eigenlijk geen witte meubels...dan valt er al heel veel af! We hebben wel wat moois gezien, maar dat is natuurlijk niet het goedkoopste. Binnenkort nog maar even bij een andere groothandel kijken. Wal apart hoor, loop ik daar met mijn nog nauwelijks zichtbare buik, tussen alle dikke buiken!
Leuk hoor Kenia, dat lijkt me ook helemaal geweldig. Ik zit ook wel eens te kijken . Maar er is zo veel keus! Succes met je zoektocht!
hey dames hoe is het met jullie? alweer een maand geleden dat er hier geschreven is dus hoogste tijd. hih kitty hoe gaat het met je? Kenia alles goed en vollop aan het genieten? Iemand nog wat van Benji vernomen? moeke kan ik volgen op het twins forum dus dat scheelt.. hier gaat het oke onze meisjes doen het goed,ben wel al helemaal moeten stoppen met werken door de klachten van mijn lijf, heb me er nu een beetje bij neer kunnen leggen dus dat scheelt. kuzz
Fenyalara, Hier gaat het wel goed hoor. Ik zit in mn rustmaand. Heel vervelend, maar ik ga er gewoon voor dat mijn volgende ICSI poging, met 2 emmy tp (wie weet word ik ook twinmam?). Nog even geduld. En jammer dat je niet meer kunt werken. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is.
hai dames hier gaat alles goed hoor de 2 ukkies doen het erg goed de 20 weken echo van 2 weken geleden was helemaal goed niets raars op te zien ja behalve het geslacht dan. Mag over 2 weken alweer op controle dan gaan me ouders gezellig een keertje mee kunnen die ook een keertje kijken na hun kleinkindertjes dat vind ik wel zo byzonder hier ook al effe thuis ivm met rug/bekken klachten dus kan me nog steeds prima vermaken lekker keutelen alles bekijken wat we verder nog nodig hebben enz goed om te lezen dat het met jullie ook goed gaat en kitty hoop voor je dat volgende maand jullie maand mag worden liefs benji
En hier gaat ook alles zijn gangetje. Bij 16 weken het hartje gehoord bij de VK. Toen kwam mijn schoonzus dat ze thuis nog wel een angelsound heeft liggen. Dus nu kunnen we wanneer we willen het hartje horen. We hebben inmiddels de babykamer en de kinderwagen besteld. Nu maar eens beginnen met klussen in de babykamer! Verder voel ik me prima. Maar goed, heb nu ook zomervakantie, dus ik kan alle rust nemen die ik maar wil! Wel regelmatig last van mijn onderrug, maar dat is meer omdat ik denk ik te veel een verkeerde houding heb met zitten enzo. Mag wel graag op de bank hangen...Beetje in de gaten houden maar. Over 2,5 week week naar de vk en over 3 wk de 20 weken echo. Wij krijgen daarna volgens mij geen echo's meer. Jullie wel, zo te lezen?
hoi dames Hoe is het met jullie??? kitty weer begonnen zag ik, ik duim voor je. Kenia hoe was de 20 weken echo? alles goed? geslacht bekend?? hier alles goed op de normale klachten na. nu al stiekem aan het aftellen,spannend hoor. over 2,5 week komt de babykamer,alles inrichten en wassen etc en dan zijn we de 30 weken alweer voorbij.. de meisjes doen het erg goed. vrijdag bij de eerste groei echo met 27+1 wogen ze 1120 en 1155 gram ruim boven het gemiddelde. dus wij zijn blij geniet van de zonnige zondag wie weet voorlopig de laatste kuzz
Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad. Wauw, wat mooi! Alles was echt duidelijk te zien! Het hoofdje, de handjes, de voetjes, het ruggengraatje...Alles was goed gelukkig. Alleen ons ukkie lag helemaal met het koppie naar beneden, waardoor de arts niet alle kamertjes in de hersenen kon meten. Hij vroeg ons dus of we de wek erop nog een keertje terug wilden komen, zodat hij zijn werk af kon maken. Wat vervelend Woensdag weer heen dus! @ Fenyalara: wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot ze geboren worden. Dat gevoel heb ik ook Maar goed, laat ze eerst nog maar even goed groeien in de buik, daar worden ze toch wat sterker van! Je hebt inmiddels al een behoorlijke buik zeker?
Hey meiden! De tijd gaat echt snel! Wat gaaf Kenia de echo. Lijkt mij ook heel bijzonder. Je wilde het geslacht niet weten toch? En Fenyalara, jij krijgt dus twee meiden. Leuk . En Benji, weet jij het geslacht al? Ik heb komende donderdag de punctie. Waarschijnlijk 7 eitjes. Zondag dan de tp van 2 emmy's...mits alles goed gaat natuurlijk. Zou nl leuk zijn als ik me jullie kan aansluiten!
hai kitty hier gaat het erg goed hoor met mij ook de kleintjes groeien goed en ja ook wij weten wat het gaat worden een meisje en jongen dus wij zijn helemaal in de wolken maar voor ons had het totaal niks uit gemaakt wat ze zouden zijn als ze maar gezond en wel na huis kunnen meenemen tegen die tijd dus maar dit is een wel het ultime wat je kan wensen natuurlijk en heb je donderdag je punctie ik hoop zo voor je dat je eindelijk eens beloont mag worden heel veel succes en ik duim voor je en hou je in de gaten laat je nog effe weten hoe het gegaan is en of je tp heb gehad dikke knuffel voor jouw