Bagheera, Heel stom gedoe! Je weet hoe het voelt.. Ben nu ook zeer benieuwd naar de uitslag van de hoogte van het progesteron na de eisprong. Heb jij daar de utrogestan voor?
In principe was mijn progesteron goed volgens de fertiliteits arts. Echter had ik bij de 1e keer IUI na 4 dagen spotting en dit bleef aanhouden tot menstruatie. Vandaar dat mijn fert arts toch voor de zekerheid utrogestan heeft gegeven. Ben ik opzich wel blij mee. Het is alleen smerig spul haha
In juni vorig jaar. Dachten dat er vocht in de eierstokken zat, bleek achteraf niet zo te zijn dus eigenlijk was de operatie voor niks. Gelukkig wel het één en ander uit kunnen sluiten daardoor. Operatie zelf duurde 30 minuten, dit ging onder algehele narcose dus heb er niks van mee gekregen. Na de operatie had ik geen pijn, later ook nooit ervaren. Het enige waar ik goed ziek van was was van de morfine, blijkbaar had ik daar een allergische reactie op waardoor ik 1 nachtje moest blijven, laparoscopie is normaal een dag opname. Verder is het enige waar ik soms hinder van had het sneetje in de navel, ik had 2 incisies, 1 boven het schaambeen en 1 in de navel. In mijn navel is de hechting soms wat vochtig geworden (b.v. na het douchen) waardoor die iets ging ontsteken. Nu moet ik mijn navel altijd goed drogen met een wattenstaafje
Net het hartje zien kloppen 😍 Alles zag er goed uit. Ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekend op 27-8. Nu ook voor jullie dames! X
wauw vosjes!! Ik hoop dat 3x scheepsrecht is bij ons.. heb weer 3 eitjes die mogen springen. allemaal heel erg welkom. hihi donderdag mag ik weer voor iui
Hey ladies, Hier de eerste bruine spotting op 14 dpo, dus morgen komt de menstruatie. Dus heb netjes een lf van 14 dagen na mij eisprong. Eigenlijk blij en fijn om te weten voor de volgende iui, weet natuurlijk js nooit hetzelfde maar oke. Ik had al geen hoop deze ronde. Donderdag weer beginnen met de gonal f en hoop rond 28 januari de volgende iui! Ga me wel wat terug trekken van t forum want was zo geobserdeerd ebzog de afgelopen weken! Jullie horen me nog succes dames!
Succes Rosalyn! Ik heb opeens een flinke buikgriep, dus helemaal in paniek. Heb 38,4 graden koorts. Verloskundige zegt dat ik mij niet druk hoef te maken. Morgen vroeg maar naar de huisarts bellen. Pfff
Vosjes: Wat zou die echo een bijzondere ervaring zijn geweest beterschap, buikgriep heerst op dit moment. Hier nog 8 dagen wachten voor mijn NOD. Heb gisteren een test gedaan om te kijken of er nog pregnyl in m'n lichaam zit, was benieuwd hoeveel dagen dit in je lichaam blijft zitten. Vond het ook weleens leuk om een positieve test in handen te hebben aangezien dit nog nooit is voorgekomen bij mij Ik heb sinds 3 dagen levensechte dromen, hele nare dromen waar ik angstig van wakker word, had al gelezen dat dit een zwangerschapssymptoom is. Komt in mijn geval nog van de pregnyl, maak mij geen illusies ;p iemand anders die dit ook weleens ervaart na de pregnyl?
@MissDonna, ik ga duimen!! @@Vosjes! Wat een mooie ervaring!! Geniet er lekker van! Minder dat je niet fit bent, hopelijk is het alweer voorbij. @Hayat, en? Spannend zeg! Bedankt voor je uitleg over de laparoscopie. Morgen nog werken en dan maandag is het zover, dan is de laparoscopie. Erg spannend! Maar komt goed! Hopelijk is dit de 'oplossing'. Als alles loopt net als de vorige keer, dan zou deze week of begin volgende week ook de IUI zijn. Ben zelf ook vaak wat minder op het forum in de eerste 2 weken, ben ik er minder mee bezig. In de wachtweken heb ik er veel steun aan. Maar begrijp je ook Rosalyn, want ik ben er inderdaad ook veel mee bezig, dat de tijd helemaal kruipt. We gaan voor veel mooie testjes deze ronde!!
Lief dat jullie er aan denken! Heftig!! Emotioneel!! De operatie ging prima. Ik voel me beter dan ik verwacht had. Spanning viel reuze mee... Maar de uitslag!! We moeten per direct een half jaar stoppen met proberen zwanger te raken. Er zit zoveel endometriose in m'n buik dat zwanger raken op dit moment niet mogelijk is. Dit zagen ze niet op de echo foto's. Pas toen ze in mijn buik keken. Nu krijg ik medicatie dat ik een half jaar geen eisprong krijg. Ze hopen dat in die tijd de meeste endometriose oplost.
Jeetje meis wat heftig!! Maar endometriose kan dus ook vanzelf oplossen? Hoe zijn jullie er zelf onder??
Zoals ik het begrepen heb, kan het dus weg gaan oftewel oplossen. Deze week nog afspraak bij de gyn. Dan legt ze het nogmaals allemaal uit. Kreeg zoveel info dat ik het eea onthouden heb. Maar de precieze details vergeten ben. Hoe zijn we eronder. Het is heftig, emotioneel. Maar vooral heel onverwacht. Je gaat er van uit dat ze wat weghalen en dat je door kunt. Maar het tegenovergestelde blijkt waar. Veel erover praten, het laten bezinken. Heeft tijd nodig. We hebben geen keuze, die werd voor ons gemaakt. Afwachten. We wachten nu op de afspraak bij de gyn. Hopelijk valt alles dan meer op z'n plek. Bedankt voor jullie berichten!