Hey girlie, bedankt voor het vragen! Wilde vanmorgen al reageren maar dacht wacht even tot ik terug thuis ben. Alleen links heeft het eitje doorgezet deze was nu 15/16 mm, ik moet vandaag en morgen nog 50 prikken en dan woensdag om 23:59 (leuke tijd ) de pregnyl zetten en dan vrijdag IUI nummer 2 rond 14:30 denk ik! Vorige keer zat er 27 uur tussen de pregnyl en de IUI en nu dus 37 uur. Heb ook gevraagd hoe dit kwam toen vertelde ze als het eitje al erg groot is hij sneller kan springen met de pregnyl en ze daarom er minder tijd tussen laten zitten!
Oh super! Succes vrijdag!! Inderdaad leuke tijd voor de pregnyl 😃 Goed dat je dat gevraagd hebt. Nu begrijpen we allemaal waarom het zetten van de pregnyl/ ovitrelle zo verschillend is!
Wat stom, kreeg geen mailtjes meer :-/ @ girlie tnx voor je felicitatie, hoe gaat het met jou? al een plan van aanpak bekend?? @rosalyn succes vandaag!! ik duim voor je!! @ vosjes: hoe was je echo?
Ik krijg volgende week een echo van de nieren. Ze willen heel graag weten of deze bij de verklevingen van de endometriose betrokken zijn. Als dat niet is, mogen we misschien over 3 maanden al verder met de ivf. Klinkt even anders dan een half jaar wachten. Dus duimen dat de echo goed is!!
Heb het bericht van rosalyn helemaal verkeerd gelezen...succes morgen!! (Ipv gisteren..sorry!) @girlie 3 maanden klinkt toch wel ff beter dan 6 maanden! Ik duim voor je!
Hoi dames, Vandaag de 2e IUI gehad! Vriendlief had toch besloten het thuis te doen, en wat een geluk haha is toch wat minder awkward! Resultaat mag er wezen namelijk... tromgeroffel jawel 34 mln waarvan 83 procent goed, laten we het houden op 25 miljoen! Dus in 2 jaar tijd van 0,0 naar 25 miljoen. Het kan ook de condensyl niet wezen omdat vriendlief die deze cyclus niet heeft geslikt, wel slikt hij dagelijks gewoon multivitamines. Ik ben super blij! De IUI zelf ging weer van zn leie dakje, niets gevoeld en kreeg het compliment dat ik me zo goed kon ontspannen haha. Nouja na 3 jaar in zo rot stoel iedere keer is het ook niet heel spannend meer hè. Wel heb ik al vanaf vanmiddag echt een verkrampt gevoel in mijn BM, niet dat er iets uitloopt ofso maar gewoon kramp heel irritant.. Dat had ik vorige keer niet, maar is ook weer niet dat ik daardoor niet functioneer hihi! Nou dat was weer mijn update
Wauw!! Super score!! Die krampen had ik ook, ene keer heviger dan de andere. Mijn duimen draaien weer!!
Fijn Rosalyn, zal voor je duimen! Ook voor jou Girlie! En Bagheera, gefelciteerd!! Wanneer mag je naar de verloskundige? De echo was goed. Morgen alweer 10 weken. Bijzonder om het hartje te horen kloppen. En de baby was druk met de armpjes aan het bewegen. Ben gelukkig ook bijna niet meer misselijk. Ben ook blij als we het over 2 weken kunnen vertellen. Ouders en zussen weten het wel al!
Over twee weken pas pff tijd mag van mij wel sneller gaan hoor! Wat fijn dat de echo weer goed was! En 10 weken al weer, je mag het idd bijna echt van de daken roepen
Rosalyn! Super! Mooi aantal! En je hebt er maar 1 nodig 😋 hopelijk zit er een goede zwemmer bij! Fijn dat je niets voelde. Die krampen had ik 2e keer ook. Niet zo heel prettig! Komt waarschijnlijk doordat er lucht mee naar binnen is gespoten. Daar reageert je baarmoeder op. Ik had er ongeveer 2 dagen last van. Ook niet continue. Vosjes, wat een fijn gevoel dat Je het uit kunt roepen straks. Oh Bagheera nog even volhouden. Spannend allemaal. Maar voor je het weet is het zover!
Een keer goed nieuws vanuit mijn kant. Gisteren echo van de nieren gehad. Ze zeiden meteen dat alles goed was! Blij!!! Wel nog even de officiële uitslag van de gynaecoloog afwachten as maandag. Ben benieuwd of ze dan al meer info over het vervolg heeft. Hoe gaat t met jullie? Dames in de wachtweken, houden jullie t nog vol?
Dank je! Was ook echt een opluchting. Dacht al bijna dan zal dit ook wel weer niet goed zijn. Was echt blij dat ze meteen al wat zeiden, want het wachten duurt dan lang tot maandag! Hopelijk heeft de gyn al info maandag over hoe nu verder. Hoe is t met jou Bagheera? Geen klachten? Hou je t wachten nog vol?
Pff hoop ook dat ze maandag meer info geven over hoe nu verder... Het mag jou ook wel eens een keertje meezitten Hier nog weinig klachten. Pijnlijke borsten en last van rug. Ben zo blij wanneer het de 12e is. Ik weet niet waarom, maar ben zo bang dat er geen kloppend hartje te zien zal zijn.
Houden zo die klachten! Positief blijven! Na zo'n tijd zwanger van een wondertje! Het is jullie gegund!!
Bagheera, hoe was de echo?? Zit er al iemand aan het einde van de wachtweken? Spannend.. Hier vanuit de gyn dezelfde uitslag als tijdens de echo. Blaas en nieren prima in orde. Over 2 weken afspraak ivm IVF. Spannend, ben erg benieuwd wanneer we verder mogen. Deze week 2e spuit. Zou er 3x een krijgen van 1 maand.