Start IUI november/december

Discussie in 'MMM clubs' gestart door girlie12, 24 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ja 6 april klinkt nog als een eeuwigheid! Gynaecoloog heeft zelf nog gebeld, maar was alleen plek voor spoedgevallen. Zijn al 2 extra avonden aan het doen ivm drukte.

Na de MRI kan de gynaecoloog de endometriose beter bekijken. Daarna wil hij de opties 'operatie' en 'ivf' bespreken. Hierin kunnen wij zelf meedenken wat we willen. Gelukkig!

Het probleem met endometriose is, het komt steeds terug. Iedere keer als ik ga menstrueren gaat het groeien. Dus, zover ik weet, haalt een operatie wat weg en kunnen evt. aan elkaar plakken dingen los maken (mijn darm zit nu waarschijnlijk verkleefd aan mijn baarmoeder). Maar een operatie is volgens mij geen garantie dat dit niet weer gaat gebeuren.
    Dus om de cyclus weer te gaan laten lopen.. is voor mijn gevoel ook een risico.

2. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Succes met je afspraak bij de verloskundige morgen!! Leuk leuk!

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Mja, mijn idee is dat het ook een risico is.
    Pfff lastige beslissingen zeg. Ook wat betreft toch eerst IUI of gelijk ivf.
    Ik duim dat er stiekem eerder een plekje voor je vrij komt ;)

Intake was verders niets bijzonders. Hadden gehoopt op een echo maar daar moesten we nieuwe afspraak voor maken. Foutje van de secretaresse..

4. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames hoe gaat ie?
    Hier nog aan het aftellen naar de mri.. daarna naar wat er nu gaat volgen en hoe we verder gaan!

5. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Hier gaat alles goed. A.s. Donderdag uitslag van de combinatietest. Maar eerste meting was iig goed.

En met jou? Hou je het nog een beetje vol??

6. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Oh fijn om te horen. Altijd toch een bevestiging!

Ik hou het nog wel vol. Nog 2 weken dan is mri! En nog 3 tot afspraak met gyn. Maar wel af aan het tellen!!

Deel Deze Pagina