Denk net doe er weer 1 temp nog hoog denk ach doe weer 1 , volgends mij zie ik toch echt weer een streepje
Ik zie het ook hoor nurrie! Zal voor je duimen. Ik had vanochtend weer een iets duidelijker streepje. Gelijk naar de kliniek gebeld en mag 11/1 langskomen voor een echo. Blijf toch twijfelen 😁 Eerst maar rustig kerst vieren!
Vosje ja he hopelijk loopt die op want op die van gisteren is niks te zien oooohhhh hoop het zo een mooi kerstwonder
Bagheera dat dacht ik vanmorgen dus ook morgen maar weer 1 doen als opoe er nog niet is normaal vandaag mijn nod en het is vandaag 14 dagen na pregnyl en 12 na iui
Hoi dames, Omdat jullie zo lief waren zo snel antwoord te geven op mijn vragen wil ik vertellen hoe de fm vanmorgen was. Er waren alleen eitjes onder de 10 mm. Dus moet nu de komende 3 dagen 75 gaan prikken en a.s. donderdag weer terug. Was een enorme domper maar gelukkig niet als met clomid eerst weer een kuur primolut maar gewoon gelijk ophogen. Nu duimen voor donderdag!
rosalyn ik ga voor je duimen!! en op de test zie ik niets, sorry... zowel op mn telefoon als mn laptop niets. ik mag echt pas 15 dagen na deIUI testen. ik hoop voor je dat ie oploopt. wel fotos blijven posten he
Hier een action test gedaan vanmiddag was zo duizelig iemand van werk zei doe een action test en kijk hier snap er niks van .
Ik zie echt duidelijk een tweede lijn nu! Lees je wel eens vaker dat smiddags wel positief is en s ochtends niet
Ik gebruik de testen van sensitest. Die vind ik persoonlijk erg fijn en duidelijk. Ik had 3de dag testen weer een duidelijker streepje! Dus twijfel is toch echt weg nu! En Nurrie, zoals als eerder gezegd hier, geen bloed geeft moed!
Lol is eraf net bij plassen beetje bloed piste over de action en wat denk je geen snars te zien snap er niks meer van