Lenamill...snap dat je het super spannend vind. Hoop echt voor je dat er heel veel follikels met eitjes groeien. De punctie is even wat minder prettig maar echt wel goed te doen. Ik kreeg ook infuus en voelde het aanprikken wel maar was echt wel goed te doen. En dan had ik ook nog eens 20 follikels ongeveer die ze leegzogen. Hopelijk is deze punctie echt de laatste keer en raak je snel zwanger. Ik leef zo met jou en Jolanda mee. Hier alles goed, klinkt misschien raar maar vind het zwanger zijn nog steeds niet leuk. Blijf zo nu en dan misselijk en me buik zit nu al in de weg. Kan na het douchen me tenen niet meer normaal afdrogen en de boel daar scheren gaat ook niet echt meer. En dan te bedenken dat ik donderdag pas op de 20 weken zit. Ik voel de baby ook nog niet omdat me placenta aan de voorkant ligt. Verder ben ik natuurlijk super blij dat ik weer een wondertje mag krijgen en krijg nu ook soms wat kadotjes voor de baby, dat is dan wel weer erg leuk.
Ja Gelukkig, je hoort dat soms he. De ene vrouw is zaaaalig zwanger en de andere kan er niet van genieten. Natuurlijk is het gelukkig niet voor eeuwig dat je zwnanger bent he. Dat kleine bengeltje is wel voor altijd. Vandaag eerste FM gehad. Veeel follikels tussen 11 en 17 mm. Ik denk wel 30 ofzo. Die gaan niet allemaal groot genoeg zijn bij de pick-up hoor, dus mij gyn zegt dat het geen overstimulatie is. Gent heeft wel nog niet gebeld. De resultaten zijn doorgefaxt. Ik verwacht nu een telefoontje met verdere instructies. Vermoedelijk donderdag terug op cotrole bij eigen gyn of in UZ Gent. De laatste FM wordt in Gent zelf gedaan. Ik denk dit weekend of begin volgende week pick-up. Mijn follikels gaan ze laten doorgroeien tot 24 mm. 17 mm is nog niet rijp genoeg voor mij. Mijn oestradiol blijft heel lang laag en stijgt pas voldoende bij grote follikels (> 24mm). Ze hebben in UZ Gent beslist om langer door te stimuleren deze keer. In Leuven had ik al pick-up bij follikels van 17mm soms... Mijn oestradiol was laatste keer 500 en het moest minstens 1200 zijn!! Pick-up dus veeeel te vroeg. Deze keer heb ik geëist om mijn oestradiolwaarde beter in de gaten te houden en ga ik er straks, als ze bellen, ook zelf naar vragen. Ik zal het zelf ook mee in de gaten houden deze keer. Fijne dag dames!
Jammer dat je er niet van kan genieten Gelukkig, maar je bent al bijna op de helft... nog even en jullie hebben jullie kleine wondertje in jullie armen! Wanneer heb je de 20 weken echo? @ Lena: wat veel follikels. Houden ze overstimulatie wel in de gaten? Wat goed van je dat je er bovenop zit qua timing... Hier blijft het bloedverlies aanwezig... hopelijk gaat het nu echt afnemen...
Oei Jolanda, nog steeds bloedverlies? Waar blijft dat toch van komen? Het moet toch een keer gaan ophouden! ! Ik heb met je te doen... ocharme. Ik heb telefoon gehad van Gent. Er zijn veel follikels aant groeien, maar oestradiol is nog laag. Dar wil zeggen geen overstimulatie. Ik heb ook weinig kans op overstimulatie omwille van die oestradiol waarde die bij mij vaak erg laag blijft. Donderdag FM in Gent en ze vermoeden dit weekend pick-up. Spannend!
Hey lieve dames, hoe is het hier met iedereen? Hoe was de fm gisteren Lena? Heb je al duidelijkheid wanneer je de punctie hebt? Hier gaat het langzaamaan beter, het bloedverlies is eindelijk zo goed als gestopt (nog een heel klein beetje bruinverlies)! We kunnen weer verder kijken. Nu een cyclus afwachten en daarna een afspraak maken om het behandelplan te bespreken voor een nieuwe poging IVF...
Ik heb morgen opnieuw FM in gent. De follikels groeien goed, maar mijn oestradiol staat weet veel te laag. Hoe komt dat toch? Pfff niemand begrijpt dat precies. De dokters weten niet hoe dag komt. Normaal stijgt oestradiol bij het groeien van follikels. De oestradiol zorgt er verder ook voor dat je bm slijmvlies dikker wordt. Het rare is dat ik al 30 follikels heb die goed groeien en mijn baarmoeder is ook al 11 mm dik. Waarom blijft die oestradiol achter? Waarom kan nu eens niks normaal verlopen. We hebben al iets zeldzaam aan de hand door die eicelactivatie die niet automatisch lukt. Soms ben ik zo ongerust. Ik wil gewoon normaal zijn....
Morgen punctie en als er bevruchting is hebben we zaterdag een terugplaatsing. Ik vind het te spannend allemaal. X
Oh spannend Lena! Hoeveel follikels zijn er gegroeid en hoe groot zijn deze nu? Is je oestradiol waarde nu goed gestegen? Heel veel succes morgen meid! You can do it! Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn opgetreden? Hoeveel embryo's gaan ze terugplaatsen? Ik ga heel hard voor je duimen! Ik hoop zo voor je dat dit een geslaagde poging wordt!
De laatste FM was gisteren. De follikelmeting duurde weer lang. Ik keek mee op dat scherm maar heb de tel niet kunnen bijhouden. Ze denken dat df punctie langer gaat duren. Gezellig! Pfff Mijn man denkt dag er een 10 tal follikels boven de 20 mm zitten nu. Dan nog een heel aantal kleinere van 19,18,17 mm en nog wat te kleine van tussen de 10 en 15 mm denken wij. Exacte aantallen weten wij niet. Ik heb dat ook niet gevraagd. Mijn oestradiol heb ik ook niet meer nagevraagd maag dat zal zeker niet plots normaal zijn geworden. Ze hebben gezegd dat ze niet langer kunnen wachten omdat ze dan overrijp worden en dat is ook niet goed. Ik vertrouw gewoon op de dokters en zal wel zien. Er is toch niks aan te veranderen. Het is wat het is. Dinsdag bellen ze me op om te vertellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden. De eventuele terugplaatsing is voorzien op zaterdag. Of er 1 of 2 embryo's worden teruggeplaatst weten wij niet. Ik denk dat ze eerst willen afwachten of wij effectief embryo's hebben deze keer. Ik vind het te spannend. Pfff wat een week wordt het! Xxx
Dat wordt zeker een spannende week voor jullie! Ik hoop echt van harte dat het allemaal goed gaat verlopen... Hier nog steeds een klein beetje bruinverlies, maar gelukkig al dagen geen rood meer gezien. Hoop dat het de komende dagen echt gaat verdwijnen. Vrijdag a.s. heb ik een darmonderzoek, vind ik ook echt super spannend (heb al een aantal jaar last van obstipatie en krampen en dat is na de miskraam weer in volle hevigheid teruggekomen, wil nu dat ze eens verder kijken voordat we weer verder gaan met ivf, wil namelijk niet alles tegelijk, gelukkig kon ik snel terecht)...
Dat klinkt inderdaad lastig, zoveel last van je darmen hebben. Dat kan je ook missen... Hopelijk vinden ze snel het probleem en kunnen ze dat snel oplossen. Goed dat het bloedverlies gedaan is nu. Bruinverlies wil gewoon zeggen dat je baarmoeder zich proper maakt. Dan is die weer helemaal klaar voor jullie volgende zwangerschap. Ik hoop voor jullie ook dat het snel tot een blijvende zwangerschap mag komen!!! Er maf een einde komen aan alle pech en teleurstellingen, voor ons allebei. X
De punctie is achter de rug. 23 eicellen. Hopelijk deze keer wel bevruchtingen. Morgen bellen ze. Spannend! ! ! !
Fijn dat het weer achter de rug is. Hoe is het gegaan? 23 eicellen, wat een mooi aantal! Dat moet toch goed komen met bevruchtingen! Mijn duimen draaien voor je!
Het was pijnlijk, vooral links. Ik mag dubbele van de maximum toegestane dosis pijnstillers nemen. Al ga ik proberen dat niet te doen hoor. Ik heb geprobeerd me zo goed mogelijk te ontspannen tijdens de punctie.
Ik ben zo zenuwachtig. Deze voormiddag horen we of de techniek geassisteerde eicelactivatie voor ons werkte. Ik ben echt bang om de telefoon op te nemen. Laat ons nu aub eens een paar bevruchtingen hebben! 👍👍👍
Joepie! ! ! ! ! ! 21 eicellen waren rijp en 15 eicellen zijn bevrucht! ! ! ! ❤❤❤❤ zaterdag terugplaatsing
Wauw Lena, wat een goed nieuws meid! En wat een mooi aantal! Nu duimen dat ze goed gaan doordelen tot een aantal goede embryo's, zodat je naast de terugplaatsing ook wat cryo's hebt (en hopelijk heb je die niet nodig, en ben je straks gewoon zwanger)! Laat je ons weten hoe de terugplaatsing gegaan is zaterdag! En dan die spannende wachtweken in...