Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ohhh Lena wat een super goed nieuws. Nu moet het goedkomen. Ga je zelf testen of wacht je de bloedtest af? Ik ben zo benieuwd.

Jolanda...hoe zat jij nu in je cyclus? Wanneer denk jij weer te starten met ivf?

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ga woensdag 11 mei naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Dat duurt niet zo lang meer hè. Zelf testen mag pas op 13 mei. Ik vroeg me af of ik iets bijzonders kan of zou moeten voelen nu? Ik kreeg dus een dag 5 blasto teruggeplaatst gisteren. Eentje die al aanstalten maakte om te hechten. Moet ik die hechting al gevoeld hebben? Ik voel namelijk niets. X

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Gelukkig: helaas is er weinig te zeggen van mijn cyclus. Mijn laatste menstruatie is wegens de resten van de miskraam opgewekt met Provera. Eerste dag was 8-4, echter heeft het totaal 2,5 weken geduurd voor de bloeding over was (25-4). Ik dacht van de week een verandering van het slijm opgemerkt te hebben, wat normaliter overgaat in vruchtbaar slijm en dus een naderende eisprong. Echter heb ik nog geen vruchtbaar slijm gespot, dus ik heb werkelijk geen idee waar ik me in mijn cyclus bevind en hoe lang deze cyclus gaat duren... we wachten de komende menstruatie af en bellen dan met het ziekenhuis voor een afspraak om het behandelplan van aankomende poging te bespreken. Waarschijnlijk gaan we dan ergens in juni weer starten (we willen graag voor de zomer nog een tp hebben gehad)... nog even afwachten dus...

@ Lena: ik heb ook niks gevoeld van een eventuele innesteling... maak je geen zorgen!

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lenamill...ik heb ook totaal niks gevoeld en was dus ook erg verbaasd toen ik zwanger bleek. Ohhh ik snap dat je er heel de dag aan denkt maar probeer te ontspannen haha. Niet dat ik dat kon hoor haha

Jolanda...hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je cyclus en jullie weer lekker verder kunnen.

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb het al 2 dagen na elkaar heel erg kou bij tv s avonds, zelfs met een dekentje voor de openhaard. Heel vreemd, want ik heb meestal niet gemakkelijk kou. Ik voel me bovendien heel goed, niet ziek ofzo.

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben zooo bang dag als dit weer niet gelukt is, dat ik dan ga crashen. Ik voel helaas niks... alleen heb ik het ijskoud savonds. Voor de rest alles normaal. Binnen een week weten we het. Dat wordt de engste telefoon van mijn leven als gent belt met de uitslag van de bloedtest.

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik blijf voor je duimen hoor! Het zal zeker spannend worden. Ga je zelf ook testen of wacht je de bloedtest af? Niks voelen betekent niks. Ik had echt geen enkel kwaaltje toen ik wel zwanger bleek, dus maak je wat dat betreft geen zorgen...

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Heb je pregnyl gebruikt? Ik testte gewoon elke dag, werd daar rustig van. Je moet doen waar je je goed bij voelt Lena. Ik teste voor het eerst zeer licht positief 7 dagen na terugplaatsing van een 3 dagen oud embryo. 12 dagen na me pregnylinjectie en 10 dagen na de punctie. Ook ik voelde echt niks en ben toch echt zwanger. Sterkte op die verschrikkelijke wachtbank. Ik teste trouwens altijd met de kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn gevoelig.

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik durf echt niet testen hoor. Ik blijf liever nog even denken dat het gelukt zou kunnen zijn. Anders is het weer wachten tot eind juni. We hebben op 30 juni pas een nieuw gesprek om een eventuele cryo's terugplaatsing te plannen...

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn temperatuur is 37 graden. Normaal na de eisprong maximaal 36,7... Dus waar komt die kou dan vandaan? Ik heb het alleen s avonds. Normaal zou ik het dan toch net heel warm moeten hebben, of niet?

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn borsten deden 3 dagen geleden nog veel pijn en sinds gisteren niks meer... ai...

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Volgens mij hebben veel meiden het koud na een TP. Ik weet dat ik dat zelf ook wel heb gehad en wijdde dat aan het feit dat mijn lichaam hard aan het werk was... ik snap dat je je eigen lichaam wilt 'lezen' op signalen of het wel of niet goed gaat, maar mijn ervaring is dat je echt niks anders kunt doen dan afwachten... ik heb me vaak zat zwanger gevoeld terwijl ik dat niet was en toen ik geen kwaaltjes had, was ik wel zwanger (al heb ik ook vaak geen kwaaltjes gehad en was ik niet zwanger). Nog even geduld (hoe moeilijk dat ook is)...

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lena...hoeveel dagen na de punctie, pregnyl en terugplaatsing zit je nu dan?
    Ik had geen pijnlijke borsten en was toch zwanger. Ohhh ik ben haast net zo nieuwschierig als jou.

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi, ik zit op dag 11 na de punctie. Er is 6 dagen geleden een 5 dagen oude embryo teruggeplaatst. Ik begin wat bruinverlies te krijgen. Pfff dit is echt een rotperiode. Ik haat die wachtweken. Ik mag pas volgende week woensdag voor de bloedtest gaan.

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik word stilaan gek. Dat bruinverlies is zeer miniem, maar het maakt me echt zoooo onzeker!
    Als ik mijn regels doorkrijg is dat altijd zeer heftig en vanaf de eerste druppel helder rood. Ik kan zelfs voelen wanneer het gaat beginnen en dit inschatten tot op een half uur nauwkeurig! Dit bruinverlies is dus niet normaal...

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Bruinverlies zou innestelingsbloed kunnen zijn (het is oud bloed). Bij mij betekent het meestal een naderende menstruatie, maar toen ik zwanger was had ik ook op dag 11 en 12 na de eisprong (opgewekt met Pregnyl), dag 7 en 8 na terugplaatsing, bruinverlies (waardoor ik toen dacht dat het niet gelukt was). Dit hield echter op in plaats van dat het over ging in rood... dus bij mij kan het beide kanten op... ik hoop zo voor je dat jullie straks een positieve test hebben!

Hier echt geen idee waar ik me in mijn cyclus bevindt... vandaag 4 weken geleden begon het bloedverlies opgewekt met Provera. Maar aangezien die bloeding 2,5 week heeft geduurd, zal ik vast ook later ongesteld worden. Ik reken op ongeveer 2 weken... nog even afwachten dus... pas dan kunnen we weer verdere plannen maken...

@ Gelukkig: hoe gaat het met jou?

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heb je al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis Jolanda? Misschien kan je dit al doen VOOR je ongesteld wordt? Dan heb je je behandelplan en medicatie en kan je meteen verder dan je bloeding. Zo deed ik het ook, om zo weinig mogelijk tijd te verliezen. Elke maand zonder poging zagen wij als tijdverlies. Deze poging is ongeacht het resultaat al positief! Zeker geen tijdverlies. Het geeft een gerust gevoel dag er nog 13 cryo's zijn. Het zal uit deze vierde icsi dus wel eens lukken. Ik denk eraan om morgenvroeg met ochtendurine een testje te doen. Zo vreselijk eng. Ik heb schrik hoor, om dat schermpje af te lezen. Indien erop komt "niet zwanger " ga ik zoooo ontgoocheld zijn en is dit zonnige weekend zeker en vast verpest. Dus zou ik nog wachten tot volgende week of gewoon testen? Wat zouden jullie doen? Ik zit nu op een weekje na de tp van een blasto. Dag 12 na punctie. Morgen dus dag 13. Pffff waarom is alles zo moeilijk?

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wij willen pas in juni de volgende ivf poging doen, dus wachten nu eerst menstruatie af, moeten dan ook weer eerst een uitgangsecho...

Testen is altijd spannend! Ik heb getest op 16 dpo, wilde eerst echt voorbij mijn nod zijn... ook om zeker te weten dat ik niet te vroeg zou testen. Is zondag je nod? Dan kun je morgen wel een testje wagen. Als die wel positief is, heb je een lekker weekend om ervan te genieten... Wat vind je man?

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik mag van heg ziekenhuis pas woensdag voor bloedtest ofwel vrijdag een urinetest. Dus het is nog veeeeeeel te vroeg. Ik zit morgen op 13 dpo. Dus best nog niet testen denk ik. Ik ga me proberen in te houden. Misschien verklapt mijn eigen lichaam al wel wat, door het bruinverlies op te volgen. Als dit plots stopt, kan dat positief zijn. Als het rood wordt is het game over. Ik wou dat ik al een weekje ouder was. Mijn man is heel gesloten op vlak van zwanger worden. Door de vele tegenslagen durft hij precies niet meer positief te denken tot hij een positieve test ziet... Hij doet zelfs afstandelijk en probeert zich af te schermen tegen slecht nieuws. Pff dat maakt het niet makkelijk. Ik heb het gevoel dat ik dit alleen doormaak. Ook na de terugplaatsing was mijn man helemaal niet happy ondanks het goede aantal embryo's. Hij wil niet te vroeg juichen om dan weer te diep te vallen in de steeds dieper wordende put...

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lastig, maar wel begrijpelijk van je man... mijn man was ook heel terughoudend ten opzichte van het testen, wilde in eerste instantie echt wachten tot de officiële testdag (2 weken na TP). Echter toen ik zondagochtend nog niet ongesteld was en normaal heel regelmatig (cryo tp was in natuurlijke cyclus dus zonder utrogestan die de menstruatie tegen kan houden), won zijn nieuwsgierigheid het ook (ik ben zelf ook voorzichtig, test niet voor nod). Dus nog tot woensdag wachten... spannend!

Deel Deze Pagina