Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Bruinverlies wordt meer met stolsels en eerder roodbruin. Pfff waarom al zo snel? Ik mag echt geen geluk hebben he😢

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Lenamill...trek je het nog een beetje en hoe is het met het bruinverlies?

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik word hier stilaan gek. Ik heb steeds meer bruinverlies. Vooral als er een prop utrogestan resten mee uitkomt. Het is roodbruin ondertussen met mini rode sliertjes in. Ik vertrouw het niks. Waarom nog tot woensdag verder met de utro? Het moet van het ziekenhuis. Ik mag zelfs vrijdag pas een urinetest doen, als ik woensdag geen bloedtest wens. Waar komt dit toch vandaan? Het begon al 6 dagen na de tp. En dat door de utrogestan heen!! Ik snap er niks van. Mijn baarmoeder was 11 mm dik. Wat is er nu weer te kort? Is het ons nu nooit eens gegund?

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ik zou zeker doorgaan met de utrogestan. Het kan nog alle kanten op, misschien is dit wel een innestelingsbloeding. Ik mocht ook pas 2 weken na de terugplaatsing testen maar je kan nu al testen hoor. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Ook al gaat het dan nog mis dan weet je iig. mocht je een positieve test hebben dat je zwanger kunt worden. Sterkte ermee en ik duim hier hard voor je door.

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ga morgenvroeg met ochtendurine een testje doen. Voor mij is het toch al mislukt. Die negatieve test kan er nog wel bij. Helder rood bloed nu...

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ah nee toch... zet je menstruatie al door? Door de utrogestan heen? Logisch dat je morgenochtend toch een testje er tegen aan wil gooien...

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja ik snap er ook niks van... Die utrogestan heeft niks gedaan... 5 dagen na de tp had ik al bruin bloed, het werd de dagen nadien alleen maar roder. Nu is het sinds gisteren helderrood en veel (toilet is rood). Ik moet nog met utro door tot woensdag, maar snap het nut er niet van. Heb net naar Gent gemaild om te vragen of ik de bloedtest mag vervroegen zodat ik kan stoppen met utro. Ik ben wel benieuwd hoe een cryoterugplaatsing in zijn werd gaat bij mij, want ik heb zelden uit mezelf een eisprong... Ze gaan dus ook in een cryo-situatie moeten stimuleren... (Ik heb pcos)

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ikheb trouwens geen test gedaan hoor. Ik kan die dure test toch moeilijk in bloed gaan soppen...?

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat naar Lena! Al reactie terug uit Gent?
    Ik heb bij de eerste verse TP toch getest ondanks het bloedverlies (en ik dus wist dat het mislukt was). Wilde het gewoon zeker weten... Maar was pas op de testdatum en kreeg ook geen bloedtest.
    Geen idee hoe ze cryo doen bij PCOS, maar waarschijnlijk wel gestimuleerd neem ik aan...

Hier gisteren een ieniemienie beetje bruinverlies, dus wie weet de aankondiging van een naderende menstruatie...
    Vanochtend uitslag gehad van het darmonderzoek. Van binnen zag het er goed uit. Mijn darm was echter niet voldoende soepel. In combinatie met het moeilijk zwanger worden vermoedt zij dat er mogelijk bij mij sprake is van endometriose :$. Ze vroeg of dit ooit goed onderzocht is. Maar mijn inziens niet (nooit een kijkoperatie / laparoscopie gehad en ik meen dat dit de enige manier is om endometriose te zien)... Dus dit ga ik aankaarten wanneer wij het gesprek hebben over het aankomende behandelplan. We kunnen misschien toch nog niet door met de volgende IVF poging, daar mijn man eind mei aan zijn pols geopereerd moet worden (rechts), waar 6 weken herstel voor staat, en dan wordt een potje vullen erg lastig... maar goed, we wachten het allemaal maar weer af (al merk ik dat ik dat op dit moment steeds lastiger vind worden, het gaat allemaal anders als wat ik graag zou willen...).

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat gevoel ken ik Jolanda. Een hoop miserie in een keer en je wil juist vorderingen maken.
    Gent stuurt niks terug en die zijn telefonisch bijna onbereikbaar. Fijn! Ik heb zelf maar beslist om morgen al voor de bloedtest te gaan ipv woensdag. Komt ook beter uit voor mij. Dinsdag is mijn vrije dag, terwijl woensdag net een hele drukke dag is. Omdat ik toch weet dat het resultaat negatief zelf zijn, gaat dat op een dagje niet steken en anders hadden ze maar moeten bellen om reageren vis mail. Het is verdorie een vettig bloederig boeltje om die utro in te brengen hoor! Ik snap het nut er niet meer van. ..

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    En lenamill, wat kwam er uit je bloedtest?

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja Lena, ik ben ook benieuwd...

Hier al sinds zondag een beetje bruinverlies wat komt en gaat over de dag heen... vrijwel alleen bij het afvegen en nauwelijks in inlegkruisje. Ik hoop dat de menstruatie gauw doorzet, dan kunnen we plannen gaan maken voor het vervolg.

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier uiteraard negatief. .. Ik heb al van zondagavond zeer veel rood bloedverlies. Op naar de cryo's. Op 8 juni vervolg gesprek. X

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Jolanda misschien ben jij wel gewoon terug zwanger omwille van dat bruinverlies? Zou toch kunnen?

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Lena niet leuk. Er moet nu onderhand toch goed nieuws komen.

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hoe ben je er onder Lena? Het blijft toch altijd weer zo moeilijk om niet zwanger te zijn... ik had zo voor je geduimd! Al zie het nu misschien nog niet zo, maar met cryo's heb je ook een kans. Voor nu vooral een dikke knuffel!

Mijn menstruatie is vandaag doorgebroken. Ik had ook niet verwacht zwanger te zijn... morgen ziekenhuis bellen voor een afspraak. Cyclus heeft het redelijk netjes gedaan (34 dagen, maar bij vorige menstruatie opgewekt met Provera 2,5 week ongesteld geweest, dus wanneer begin je dan met tellen), daar ben ik wel blij mee. Nu eindelijk weten waar we aan toe zijn en verder gaan kijken...

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik voel me goed hoor. Ik ben er weer door. Nog 13 cryo's. Daar zal ons eerste kindje wel bijzitten.:) Ik geloof erin! Dit was in 3 jaar tijd onze eerste goede embryo. We kregen in november een 7-cellig embryootje op dag 3. Daar geloofde ik niet in. Nu met de nieuwe techniek in Gent hebben we plots topembryootjes. Ik kan het nog altijd niet geloven. Voor ons is icsi 4 al supergeslaagd. Wij dachten voordien dat er iets mis was met de eicellen en dat we een donor nodig zouden hebben. .. Dus in dat opzicht zijn we al ver gevorderd nu hè. :)

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat knap dat je er zo positief in staat, al begrijp ik goed wat je bedoeld! Jullie hebben super veel goede embryo's, daar moet zeker jullie kindje tussen zitten! Ik hoop dat ik de komende ivf poging ook wat meer embryo's heb (dat er links ook een aantal follikels groeien)...

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Vraag anders eens naar Bemfola. Met die spuitjes kreeg ik 23 eicellen waarvan er 21 rijp waren!!!!! Dat had ik met andere medicatie nooit.

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hoe is het Lena? Weet je al wanneer jullie door kunnen voor een cryo terugplaatsing en hoe dat voor jou in z'n werk gaat?

Ik heb vrijdag het ziekenhuis gebeld: kan ik pas over 4 weken terecht:$ terwijl ze hadden gezegd dat als ik zou bellen, dat het dan een week of 2 zou duren... daarnaast willen ze eigenlijk eerst een verwijzing (ik snap dat niet, het is toch gewoon een nieuwe poging, de vorige is 'mislukt', maar het schijnt verzekeringstechnisch te moeten). Gelukkig heeft ze wel vast een afspraak ingepland. Maar ik was echt niet blij. Afhankelijk van mijn komende cyclus zal ik wel of niet meteen kunnen starten (als ik gewoon een cyclus heb van 28 dagen, kom ik pas op cd2 in het ziekenhuis...). Afwachten dus maar weer...

Deel Deze Pagina