Zo de Pregnyl zit er in... het spuiten zit er weer op... pffff... dinsdag om 10.00 uur de punctie... toch wel weer spannend! @ Lena: fijn om iets tastbaars te hebben. Vervelend van die aanrijding. Hopelijk valt de schade mee...
Ja hoor, de aanrijding viel mee. Onze bumper heeft een groot gat, maar de lichten werken nog. De andere auto heeft alleen een kras, maar daar komt nu de verzekering tussen. De mensen van de auto waar we tegen reden hebben ons bedankt voor de eerlijkheid. Ze zeiden dat veel mensen gewoon zouden doorrijden. Zo zijn wij niet. Ik ben sinds vandaag heel veel stress aant krijgen en ik begrijp echt niet waarom. Het is nu een rustig weekje. Vandaag, Woe, dond en vrij nog werken en dan twee trouwfeesten zaterdag, zondag rusten en maandag tp waarschijnlijk. Ook een dikke week verlof vanaf maandag tot woensdag erop. Waar komt die stress dan vandaan? Hopelijk niet voor de tp, want ik moet juist ontspannen zijn. X
Zo, de punctie zit er op. Toch weer 6 follikels (waarvan 1 kleintje), en uiteindelijk 5 eicellen gevonden ! Ook het zaad was goed. Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdagmiddag de terugplaatsing.
Nee, ook dit keer vond ik de punctie meevallen en heb ik er weinig last van (wel wat gevoelige onderbuik, maar geen pijn). Maar ze halen ook maar 6 follikels leeg... hoe meer follikels ze moeten aanprikken, des te pijnlijker het wordt en hoe meer last erna...
Dat zou kunnen, dat als de ingreep langer duurt, je meer last hebt. Ik kon 5 dagen na de punctie nog niet goed ademen. Precies alsof mijn middenrif geblokkeerd zat ofzo. Als ik de trap op of af ging, was ik buiten adem. Mijn buik was zo dik als een ballon. Normaal is die heel plat. Er waren hier op de praktijk dus mensen die vroegen of ik zwanger was.... pff Gelukkig geen punctie meer voor mij de komende 13 maanden. X
Nee dat hoor ik vrijdag pas... Vandaag weer aan het werk gegaan, maar blijkbaar was dat toch wat teveel... lig nu op de bank met pijnlijke eierstokken ('beurs gevoel'). Morgen echt rustig aan doen, wil niet dat het nadelig werkt op de terugplaatsing.
Oh spannend om zo lang te moeten wachten. Bij ons belden ze de dag na de punctie om het bevruchtingsresultaat door te geven. 5 dagen later, bij de tp wisten we hoeveel er van die bevruchte eicellen doorontwikkeld zijn tot blasto. En 1 dag later kregen we een bericht op gsm hoeveel er zijn ingevroren. Ik vond dat wel een fijne manier van communiceren. We wisten alles behoorlijk snel. Overal anders blijkbaar. Ik duim voor je vrijdag! Wij hebben de tp dus dinsdag. Als de blasto het overleeft toch, anders zal het een maand opschuiven. Ze ontdooien er telkens maar 1 tegelijk. X
Ja het gaat overal anders. Wij horen vrijdagochtend of 's middags de tp is en hoe laat en volgens mij horen we dan bij de tp hoeveel bevruchtingen en hoe ze zich door ontwikkeld hebben. In de wachtweken krijgen we een brief met het aantal cryo's. Ontdooien ze bij jullie geen volgende als de eerste niet goed ontdooit? Bij ons was bij de cryo tp de eerste niet goed ontdooit en toen hebben ze onze tweede (was ook de laatste) ontdooit zodat de tp wel door kon gaan... Maar dinsdag schiet ook al op. Dan zitten we straks samen op het wachtbankje en hebben we straks ook hopelijk samen een positieve test in handen!
Nee ze ontdooien geen andere cryo, omdat heg dan niet meer klopt met de cyclus ofzoiets. Ik moet een dag 5 blasto terugkrijgen op dag 6 van mijn utrogestanperiode en die cryo zal dus nog 1 dagje in het labo doorbrengen tot dag 6. Ja spannende tijden voor ons hè. We gaan vooral genieten van de vakantie. Als wij genieten, heeft ons embryo misschien zin om zich in te nestelen.
Yes! Net gebeld, we hebben vanmiddag terugplaatsing! Spannend... ben zo benieuwd naar onze embryo('s)...
En? Is de terugplaatsing achter de rug? Ik ben bijna even benieuwd dan jij zelf.😊 Hihi. Vandaag mijn laatste dagje werken. Tot 6 juli verlof. Dus een hele week na de tp. Daarna werk ik 2 dagen per week, de hele zomer. 😁😎 Ik kijk er echt naar uit, want het is een zwaar schooljaar geweest! X
Klinkt goed Lena! Lekker genieten en mooi rustig na de terugplaatsing! Hier helaas een zeer teleurstellende terugplaatsing. Er was maar 1 embryo ontstaan (2 niet bevrucht en 2 afwijkend bevrucht/gedeeld) en deze loopt ook nog een dag achter, was maar 4-cellig... nu ben ik echt alle hoop kwijt dat deze poging nog iets gaat worden
Dat meen je niet?! Tijd om over te schakelen naar uz Gent denk ik. Daar zijn ze echt heel goed! Ik had in Leuven ook zo weinig succes en nu veel meer bevruchting en zelfs een pak meer eicellen. Verspil jullie tijd daar niet langer. Echt een gouden tip, ga naar uz gent. Daar komen veel mensen uit Nederland en vanuit heel Europa. Misschien al bellen voor een afspraak? Blijf toch een beetje hoop houden. Een 4-cellig embryo is beter dan niks. Wij hadden in leuven 2 keer niks...😕. Echt niet leuk. Maar daar zijn we over nu. We voelen ons super in Gent. Ze denken daar veel meer na en weten wat ze doen. Xxxxxx dikke knuf
Dat er iets moet veranderen is wel duidelijk, alleen weet ik nu nog niet wat we hierna gaan doen... het wordt dan onze laatste poging. En Gent is voor ons behoorlijk ver rijden (wij wonen in midden Nederland). Maar goed, eerst afwachten hoe dit verder verloopt, dan lekker van onze vakantie genieten en daarna gaan we verder kijken