Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden t is indd heel verdrietig :(

De baby zit er nog in... moet morgen cytotec inbrengen en dit gaat als t goed is de miskraam op gang laten komen. Hoop zo dat t werkt!

Itrogestan ken ik niet, wat is het precies?

Voor mijn partner wordt het ook vergoed gezien onze medische achtergrond. .

Hoop stiekem wel dat we in dec nog een x voor iui kunnen.. maar denk t niet. . En sja.. dan kan t wel weer raak zijn, maar moet de beeb wel blijven zitten.. t is zo naar om dit 2x achter elkaar mee te maken :(.

Als t goed is moet ik dan wel iets injecteren waardoor me ei gaat springen.. we werden zo onzeker van de ovulatie testen.. dan leek ie positief dan weer negatief. ..uiteindelijk de smilies van clear blue gebruikt, die zijn tenminste duidelijk..

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @gelukkig: spannend!! Ik duim voor je!
    @mrlsj: mag ik vragen wat jullie achtergrond is? Zitten er problemen op dit gebied in de familie? Wij kregen namelijk na 2 mk en een vroeggeboorte met 18.4 weken het chromosomen onderzoek niet vergoed. Zou nogal schrikken zijn als je straks de rekening krijgt :(.
    Kreeg je nou ook een curettage, nee toch? Als dat wel zo is kan je in dec niet voor iui. Dan heeft je lijf echt wel een paar maanden rust nodig. Zo niet dan kan je volgens mij je volgende cyclus weer beginnen.
    Pff de cytotec bah. Zo is ons zoontje geboren vorig jaar. Dit te lezen brengt alles weer boven :(. Sterkte morgen, ga aan je denken!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mrlsj: heel veel sterkte!!

4. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooww dat is wel appart indd!

Er zitten geen problemen in onze families...

Gyn had t wel over eigen risico, maar daar zijn wij al overheen ivm iui.
    Ze heeft duidelijk tegen ons gezegd dat t voor beide vergoed wordt, miss dat t veranderd is?!

Sorry, niet mijn bedoeling om nare dingen uit t verleden naar boven te halen :(.

K moet eerst de cytotec proberen...als t niet na 24 u lukt weer opnieuw en anders curretage... Hoop dat t met de pilletjes gaat lukken..

5. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden... k zie er wel echt tegen op :(

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee joh, dat snap ik! Was niet zo bedoeld!

Ik zou anders voor de zekerheid even bellen met je verzekering, als je hoofd ernaar staat. Het kost ruim 700 euro pp namelijk. Dan weet je het zeker. Erg he, dat je je met dit soort dingen bezig moet houden in zulke periodes :(.
    Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat. Veel sterkte nogmaals. Knuffel!

7. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa heel naar.. bleh....

Vraag me ook af.. als je dit 2x achter elkaar mee maakt, en dan is t bij jou nog erger met een veeg geboorte van 18.4 weken....Hoe kun je dan nog ooit genieten van een zwangerschap of er uberhaupt vertrouwen in hebben ....
    Leven is soms zo onbegrijpelijk.. ben er echt kapot van :(..

Knuf

8. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry veeg moet vroeg zijn

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik weet nog dat ik na mijn ma me erg belazerd voelde door mijn lijf. Was zo zat van mezelf, herken je dat?
    Wij dachten vorig jaar dat alles goed ging idd. Kindje was kerngezond en druk, voelde hem al vanaf 13 weken. Vertrouwen in een volgende zwangerschap zal er niet zijn, maar we zullen wel elke 2 weken bij de gyn moeten komen dus misschien dat dat iets vertrouwen geeft.
    Voor jou zal een volgende zwangerschap ook lastig zijn. Mocht je er behoefte hebben is er bij het 'miskramen' onderwerp een topic voor en door meiden met meerdere miskramen. Misschien dat je er wat aan hebt?

10. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat herken ik wel...
    Thnx voor de tip, ik zit al in de topic....

Wauw hier eigenlijk de meiden even laten weten dat de kans van zwanger worden met iui best groot is.... bij mij was t na 2x raak met 1 miljoen zaadjes beide keren..van daar dat ik hier ook terecht ben gekomen..

Toch ondanks t vertrouwen en t boze, verdrietige gevoel hoop ik weer snel zwanger te zijn... wordt wel steeds spannender natuurlijk....

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mrlsj...wat een triest gebeuren momenteel voor jullie. Ik heb een miskraam gehad met 7 weken en vond dat erg verdrietig. Bij mij kwam het vruchtje vanzelf los en heb ik direct de volgende cyclus weer iui gehad. Omdat jij verder zwanger bent en pillen gaat gebruiken zal het bij jou misschien wel anders lopen. Ik gebruik sinds die miskraam na de iui behandelingen itrogestan. Dat zijn bolletjes die ik vginaal moet inbrengen. Het zorgt ervoor dat de innesteling beter vordert en vermindert de kans op een miskraam.

12. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    :eek: ik kan niet eens meer normaal typen.. wou moet t zijn.. pffff.

Voor jou ook heel heftig en onbegrijpelijk..
    als ik nu weer zwanger raak zou ik t liefst elke week een echo krijgen... 2 weken duurt dan een eeuwigheid...

Voor jou wel spannend nu hè, gister iui gehad lees ik :)

Hoop dat t goed raak is!!
    Liefs

13. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet van gehoord gelukkig!
    Stel als ik nu weer snel zwanger raak, krijg ik uit voorzorg aspirine. Want t zou zo kunnen zijn dat ik geen goeie stollingsfactor heb... morgen bloed laten prikken en t duurt ong 10 weken voor we de uitslag hebben..

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik schreef itrogestan maar bedoel utrogestan...

Jolanda... hoe is het bij jou?

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Haha ik snapte je wel :p
    Tja volkomen onbegrijpelijk, zeker omdat ons mannetje nog ruim een uur geleefd heeft. Hij was heel sterk en gezond, maar door een infectie in de placenta zijn we hem toch kwijt geraakt.

Door die zwangerschap heb ik wel geleerd dat een echo ook maar schijn veiligheid is. Een week voor het mis ging had ik nog een perfecte echo. Het zegt helaas niks. Enige wat we kunnen doen als het zover is is wachten. De tijd zal het leren.

Gister inderdaad de eerste IUI gehad. Erg spannend, maar moet zeggen dat we niet de illusie hebben dat het gelijk raak is.

Zijn jullie al lang 'bezig'? Hoe zijn jullie bij IUI uitgekomen? Of wil je er liever niet over praten?

16. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig zeg wat erg om dat mee te maken :( wat een sterk mannetje was t!

Spannend hoor nu afwachten!
    Aankomend februari zijn we 2 jaar gestopt met de pil.
    Uit onderzoek bleek dat t zaad van mijn vriend niet optimaal is, ook is het niet heel veel.. Zo zijn wij bij iui gekomen..maar blijkt dat t wel een goeie behandeling voor ons is..

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Goedemorgen. Mag ik vragen of jullie ook je temp bijhouden?
    Ik snap namelijk iets niet. Ik dacht dat mijn temp vanochtend hoger moest zijn, omdat de eisprong geweest zou zijn. Door de pregnyl spring je ei toch? En na de eisprong gaat je temp omhoog. Maar die van mij is nu nog laag en redelijk stabiel met de dagen ervoor. Zou mijn ei zijn blijven zitten? Dat is nog niet gesprongen is? Of kan dat niet? Moeten we dan nog een keer sexytime hebben? Ik snap het niet meer...

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @mrlsj: dat lijkt dan zeker een goede behandeling voor jullie! Nu op naar een plak beebje! Heb je al veel last van de cytotec?
    @goldfishie: tempen doe ik niet, is volgens mij ook niet betrouwbaar als je hormonen hebt gebruikt. Als je het zeker wil weten zou ik even je poli bellen, daar zouden ze dit moeten weten. Heb je geen ovulatiepijn gehad?

19. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop t ook!

Ik heb de pilletjes nu een kwartier geleden in gebracht...
    Lig nu met een kruik op de bank, voel nog niets..

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Sterkte meis. Is je vriend wel bij je?

Deel Deze Pagina