Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn tests worden niet donkerder. Ze blijven hetzelfde. Misschien omdat ik nog steeds te vroeg test? Ik blijf toch benieuwd naar de bloeduitslag hoor! X

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik begin vandaag terug te werken en hopsa bruinverlies! !!!:( Wat moet ik nu denken?

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat vervelend Lena, die onzekerheid! Maar het kan alle kanten op. HCG verdubbelt per 48 uur, dus pas met een dag er tussen zul je oplopende testen zien. En bruinverlies hoeft ook niks te betekenen, kan nog van de innesteling zijn. Ik had het de eerste weken (bij 4-5 weken zwangerschap), vooral wanneer ik iets meer gedaan had. Dus doe vooral ook rustig aan. Hopelijk geeft de bloedtest meer zekerheid en blijft jullie kleintje plakken!

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik hoop ook echt dat die kleine uk blijft plakken! Wij weten van vandaag dat een bevriend koppel ook pas twee maanden zwanger is. Zij hebben ook al wat meegemaakt. De man had dit jaar plots teelbalkanker. Gelukkig was hij snel genezen. Zou leuk zijn om samen zwanger te zijn. 1 maand verschil zou er dan tussen zitten.

Hoe gaat het met jou Jolanda? Heb jij al durven testen?

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb het gevoel dat mijn test van deze morgen wel donkerder is... vandaag ga ik al naar de huisarts om bloed te laten prikken. Als ik mogen pas ga, weet ik het resultaat maandag pas en zo lang kan ik niet meer wachten hoor... ☺ Ik wil nu zekerheid. Wij hebben hier zo lang op gewacht dat ik niet blij durf zijn voor ik hoor van een arts dat het is gelukt.

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113

Bijgevoegde bestanden:

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113

Bijgevoegde bestanden:

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat ziet er goed uit hoor Lena! Succes vandaag met bloedprikken!

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Is lage rugpijn normaal? Ik heb dat ook als mijn regels gaan beginnen. :(

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Volgens mij horen veel van de kwaaltjes die horen bij een naderende menstruatie ook bij een zwangerschap. Heb je al uitslag van de bloedtest?

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nee, ik mag morgen tussen 10 en 12 u bellen. Spannend hè. Dat bruinverlies staat me alleen echt niet aan. X

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Spannend meid. Heb je nog steeds last van bruinverlies?

Hier neemt het bruinverlies toe en krijg ik ook weer meer buikpijn. Ik denk echt dat het niet gelukt is en dat mijn menstruatie elk moment kan doorbreken (door de utro heen). Maar goed, we gaan sowieso zaterdag testen, zodat ik zeker weet dat ik met de utro kan stoppen...

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jolanda...ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent, succes nog even met wachten.
    Lenamill...je testen lopen mooi op hoor en bruinverlies en kwaaltjes zoals lage rugpijn horen er ook allemaal bij. Het blijft de eeste tijd natuurlijk erg spannend of alles goed blijft gaan maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik heb ook bruinverlies gehad, is gewoon van de innesteling. Had je eigenlijk 1 of 2 embryo's teruggeplaatst gekregen?

Hier alles goed. Vandaag weer naar de gynacoloog geweest en de kleine weer gezien. Bloeddruk blijft netjes met de medicijnen. Nog 3 weken werken en dan lekker verlof. Morgen offerte tekenen voor ons nieuwe huis.

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Spannend hè gelukkig! Jullie nieuwe huis!

Hier is maar 1 embryo teruggeplaatst. De fertiliteitsarts vond de kans om zwanger te worden met onze blasto's groot genoeg. Ze schatte het op 50 procent per cryo en 80 procent kans dat ik zwanger word binnen de 4 terugplaatsingen... Morgen belt Gent mijn bloedresultaten door. Spannend! !

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hey Jolanda, hoe gaat het eigenlijk met jou? Ik hoop echt dat je niet verdrietig wordt van mijn berichtjes? Hopelijk ben je gewoon niet ongesteld geworden!! Laat je nog iets weten? Xxx

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Nee hoor Lena, het is jullie van harte gegund! Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan en jullie morgen mooi nieuws terug krijgt uit Gent. Je hebt er zoveel voor moeten doorstaan! Het enige wat angst oproept is dat ik al enige overblijf (ben de laatste van ons groepje die nog niet zwanger is)... maar dat moet jij begin dit jaar ook ervaren hebben toen ik zwanger was en gelukkig ook...

Mijn man zei eerder altijd niet naar het buitenland te willen, maar had het vandaag er ineens over, dat mocht de 3e poging ook niet goed gaan, we misschien volgend jaar wel voor een (zelf betaalde) poging naar Gent willen gaan. Zo zie je maar hoe dit traject de grenzen doet vervagen. Het heeft er alles mee te maken dat we zwanger zijn geweest, het moet kunnen!
    Lena, jij gaf aan dat als de zwangerschap bij jullie goed verloopt, jouw afspraak bij Dr. Sutter in oktober vrij komt. Mag je die zomaar aan iemand anders weggeven? Ik weet trouwens niet of we er dan al aan toe zijn naar Gent te gaan. Eerst even afwachten hoe dit verder verloopt en dan ook nog de evaluatie in ons ziekenhuis afwachten...

@ Gelukkig: fijn dat het goed gaat. Lekker bijna verlof. En dan ook nog jullie nieuwe huis... Jullie gaan ook nog wat spannende tijden tegemoet.

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Jolanda, als wij morgen goed nieuws krijgen, wordt onze afspraak met de De Sutter meteen geannuleerd. Eigenlijk zou je morgen dan meteen moeten bellen. Dan zeg ik dat ik onze afspraak wil geven aan een vrouw uit Nederland. Ik geef jou dan de exacte datum door (het is ergens in de 20 oktober ) en het exacte uur. Je moet dan morgen wel meteen mailen naar hen voor die afspraak. De eerste afspraak maken zij via mail... Je kan gerust daar al op intake, ook als je eventueel in oktober nog met een behandeling of cryo bezig zou zijn in jullie ziekenhuis. Na dat intake gesprek moet de eerste behandeling toch nog opgestart worden. Ze vragen jullie dan zelf wanneer jullie willen starten. Laat maar weten of je onze afspraak eventueel wilt en dan kunnen we dat proberen. Ik weet niet of dat kan, maar het zijn lieve mensen en ik kan het heel lief vragen...:)

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik wil via een persoonlijk bericht mijn juiste naam wel doorgeven samen met de afspraak. Dan vraag ik mijn afspraak nog te laten staan tot jij belt. Ik heb gehoord van iemand anders dat de Sutter tot januari 2017 volzet is. .

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik vind je aanbod heel lief Lena, maar heb hier even overlegd en dit gaat voor ons beiden te snel. Toch heel erg bedankt! We zullen er wel rekening mee houden dat de wachttijd lang is en tijdig contact met hen opnemen voor het maken van een eerste afspraak...

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Topteam Gent DANK U!!!!!!
    Ik ben echt zwanger! De bloedtest kwam overeen met 4 a 5 weken zwanger. Progesteron zat ook goed! Ik bibber hier bijna uit mijn vel! Wat een verrassing! Mijn man weet het nog niet. Hij komt deze middag over huis en dan vertel ik het hem persoonlijk 😁

Deel Deze Pagina