Haha Super! Wij houden vol, want er staat nog een mooie toekomst op ons te wachten! Ik geloof dat wel! Alleen ben ik zoooo moe. Ik ben volledig uitgeput. Mijn augustus maand is veeeeel te hectisch. Ik heb schrik om te crashen. Wel fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad in het ziekenhuis en dat ze eindelijk ook eens de tijd genomen hebben om alles rustig uit te leggen. Binnenkort zijn we allebei zwanger en blijven we zwanger!!!! (Tot de 40 weken toch) hihi
Succes vandaag bij de controle Lena. Hopen op een mooi 'nestje' voor jullie cryo. Krijg je vandaag ook te horen wanneer de terugplaatsing is? En wordt het al wat minder druk voor je. Let wel goed op jezelf hoor meid! Ik moet vanaf vandaag weer aan het werk na een heerlijk relaxte vakantie. Ik ga proberen rustig aan op te starten en het relaxte gevoel zo lang mogelijk vasthouden...
Hoi, mijn baarmoeder is 8,7mm dacht ik en mooi drielagig. Volgens de gyn volledig hersteld na de miskraam. Ik had dat precies niet verwacht zo snel. Normaal zou Gent me opbellen vandaag om de tp af te spreken, maar ik hoor tot nu toe niks. Vervelend altijd dat wachten... Hoe is je eerste werkdag geweest? Hopelijk rustig en ontspannen gestart? Ontspannen proberen te blijven is het belangrijkste! De vraag is alleen Hoe doe je dat? 😀
Hier ff een korte update...ik ben gister bevallen van een mooie dochter Lana. We maken het beide goed. We liggen nog in het zh. dus als ik thuis ben en even tijd heb vertel ik meer.
Waauw wat fijn! Een heel welgemeende dikke proficiat! !!! Geniet ervan en even bekomen nu. Was het een zware bevalling? Wat een mooie naam ook! Wij hebben dinsdag normaal een tp als alles goed loopt met cryootje. Duimen maar! X
Wat een goed nieuws Gelukkig! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Toch wel wat sneller als verwacht, maar fijn dat het goed gaat. Nu lekker genieten! En we horen de rest wel binnenkort... @ Lena: dat duurt dan nog wel redelijk lang, al is het nu wel in het vooruitzicht! Mijn duimen draaien voor je! Eerste werkdagen zitten erop, het ontspannen blijven gaat nu nog redelijk goed omdat ik ook nog niet zo'n volle agenda heb. Maar nog geen idee hoe ik het straks moet volhouden, wil de laatsts poging proberen wat meer ontspannen in te gaan...
Acupunctuur Jolanda! Dat is de manier om te ontspannen. Echt een aanrader! Wij hebben de tp dinsdag pas, omdat ze in gent pas met utro starten wanneer de baarmoeder dik genoeg is. Dus meer dan 7 mm. Ik ben van hen vandaag met utro moeten beginnen. Ze tellen vandaag als dag nul en dinsdag dag 6. De embryo wordt maandag uit de vriezer gehaald en dan bekijken ze wat die gedaan heeft in de tijd tot dinsdag.
Ik heb vandaag even een mindere dag, ik was uitgerekend op deze dag en dat doet toch wel pijn...😟
Dat was ik onlangs nog aan het denken...dat deze dag eraan zat te komen. Verschrikkelijk! Bij mij gaat het half maart ook even knagen. Ik hoop tegen dan goed zwanger te zijn, zodat ik er gewoon makkelijker doorheen kom. Probeer positief te denken. Jf was effectief wel zwanger dus het kan!! Daar probeer ik me ook aan vast te houden. Dikke knuffel!
Vandaag moet mijn man optreden. Hij speelt trompet in een harmonie. Ik moet op 3 kindjes van muzikanten passen terwijl het concert bezig is. Eentje van 4 jaar, 3 jaar en 1,5 jaar. Ze staat gelukkig een springkasteel buiten en je kan er ook ijsjes eten, dus dat komt wel goed. Hopelijk wordt het wat minder warm. Hoe gaat het nu met jou Jolanda? Gelukkig: ben je al thuis met Lana? X
Succes vandaag Lena! Volgens mij zou het vandaag minder warm worden, weet alleen niet hoe dat in België is... nog 2 daagjes wachten en dan krijg je weer een emmy on board. Spannend meis! @ Gelukkig: hoe is het met jullie? Hier vanochtend wat licht bloedverlies op cd 25 (donderdag is mijn nod). Ik hoop dat het niet te snel doorzet, anders moeten we straks de ivf uitstellen (vanwege een scholingsdag van mijn werk)...
Waauw ik vind het echt knap dat jij in een niet gecontroleerde cyclus weet wanneer je nod is. Ik ben totaal niet zo regelmatig. Het is hier in België heel bewolkt. Ik vrees zelfs voor een regenbui in de namiddag. Ik ga me zelfs wat warmer aankleden denk ik. Hoewel de warmte hier wel nog binnen zit bij ons thuis ...
@Gelukkig wat snel ineens. Proficiat met je dochter. Hele mooie naam. Hopelijk is de bevalling je goed af gegaan. Jolanda heel veel sterkte. Blijven altijd vervelende momenten.
Lena: succes morgen bij de terugplaatsing! Weet je al of jullie embryo het goed doet? Mijn duimen draaien voor je!
Hoi ja hoor. Het embryootje zit veilig en wel bij mij. Het was een mooi embryo. Meer info gaven ze deze keer niet. Ik kreeg wel een fotootje. 9 september weet ik meer. X
Ohh spannend weer Lena. Mag je 9 sep. testen? Mijn duimen draaien weer. Hier gaat alles goed. Ik ben weer zo verliefd. Lana is een tevreden meisje en slaapt erg veel. Het bevallingsverhaal komt nog maar de tablet valt steeds uit. Dus binnenkort meer.
Vorige week om deze tijd ging ik nu ongeveer persen en was Lana er om 15.30 uur...bizar dat dit alweer een week geleden is.
@ Lena: wat fijn! Nu weer rustig afwachten... @ Gelukkig: een week alweer, wat gaat de tijd snel! Lekker genieten meid, het is je gegund... Hier al ongesteld, cyclus van 26 dagen. We gaan de ICSI hoogst waarschijnlijk toch een maandje uitstellen zodat het geen stress oplevert wanneer de punctie is in combinatie met mijn werkagenda en een scholingsdag... In november plan ik 3 weken 'vrij' en zie dan wel welke dagen ik echt vrij ben en wanneer ik wel kan werken. We willen sowieso 2 weken vanaf de punctie dat ik vrij ben, extra rust creëren...
Oh Gelukkig, wat geweldig dat je dochtertje geboren is! Hartelijk gefeliciteerd!! Lenamill en Jolanda, ik blijf duimen!
Goed idee Jolanda! Ik werd ook zwanger toen ik verlof had na de tp... Helaas liep het al mis vanaf dag 1 dat ik terug begon te werken. Toen had ik s avonds bruinverlies en heel veel. Ik heb deze keer ook weer verlof, dus hopelijk gunstig voor de innesteling. Vanaf maandag weer de normale agenda en niet meer de vakantieplanning (waarbij alle drukte samenkwam op 2 dagen per week ). We zullen zien. Mijn acupuncturist heeft verlof deze week, maar ik mag toch gaan vandaag. Lief hè?