Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lieve Lena, wat ontzettend naar dat het niet gelukt is! En ja, die confrontaties blijven ook altijd aanwezig (en gevoelig/moeilijk). Maar ik blijf hopen dat wij binnenkort hier allebei met goed nieuws kunnen komen!

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik hoop het ook Jolanda! Ik voel me echt niet happy meer. Er hangt precies een vloek boven ons hoofd. Heel de familie duimt en brandt kaarsjes. .. Het helpt allemaal juist niks. Een wonder, dat hebben wij nodig! X

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    En dat wonder gaat jullie beide overkomen lieve meiden.
    Ik blijf voor jullie duimen.
    Dikke knuffel...

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat is lief, Gelukkig! Ook fijn dat jij en Deedee blijven meevolgen en ons blijven steunen. 😀

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Had ik beloofd hè?

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja das waar Deedee😉. Alles goed met jullie daar? X

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mag ik hier even mijn hart luchten? Koppijn. ...wat een klote dag:x
    druk druk met mijn werk, therapie voorbereiden, praktijk poetsen, ...tussendoor nog wat eten maken...geen tijd meer om de planten in de tuin te gieten (dus gevraagd aan mijn man of hij dat wou doen als hij van zijn werk thuiskomt ).
    Ondertussen was het al 15u en had Gent nog niet gebeld. Ik had heel de avond patiënten en er zaten ouders bij (die niets moeten weten van wat ik aan de telefoon zeg, dus kwam niet uit om zelf naar Gent te bellen) Naar mijn man snel een berichtje gestuurd of hij wil bellen. Hij had toch niks te doen. Hij wou niet en zei dat ik zelf moest bellen!!!! Ik miet al 3 jaar altijd alles alleen regelen voor duf behandelingen. Dan kan hij toch wel eens 1 keer bellen?!! Niks dus. Ondertussen is het 18u 45. Ik had een kwartiertje pauze en belde naar Gent. Ik kom op een dienst terecht die me doodleuk zei dat fertiliteit al gesloten was en dat ze me niet konden helpen! Ik ben dus op eigen initiatief maar gestopt met de medicatie, maar weeg nu dus niks... Moet ik nu terug met progynova beginnen op dag 1 van mijn menstruatie? Wat als mijn menstruatie dit weekend begint? Ik kan niemand meer bereiken. Ik bel kwaad naar mijn man die nog steeds niet thuis was... Hij zat op café! !!!
    Het werd 19u en de volgende patiënt was er. Koppijn en een rot gevoel. .. stress stress stressss grrrrrr
    Ik werkte tot 21u. Het was donker toen in gedaan had. Mijn man lag in de zetel te slapen! Had de planten zelfs nog niet gegoten. Ik zelf in de donker maar gaan gieten, de praktijk terug gepoetst tegen morgen. Heb nu nog steeds niet gegeten.
    Meneer ligt ondertussen in bed.
    We zouden een boodschappenlijst maken vandaag zodat hij morgen naar de winkel kan voor de BBQ te zondag omdat ZIJN collega komt eten samen met ZIJN ouders! Ik moet morgen werken en als ik gedaan heb is heel die beenhouder al uitverkocht door al de bbq's dit weekend. Foert dan zalle. Dat hij zijn plan trekt. Ik doe niks tegen zondag. Ik maak ook geen hapjes en geen desserts. Ik ben MOE! Begrijpen jullie dat? En het grappige is dan nog dat hij kwaad is op mij hè!!!!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Och Lena, wat een rot dag meid! Ik snap je frustratie. Hopelijk heeft het wat opgelucht het hier te kunnen delen... kun je er ook met je man over praten? Sterkte vandaag. Is er in het weekend in Gent geen dienstdoende gynaecoloog die je kan adviseren?

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nee met mijn man valt niet te spreken. Hij vindt dat hij nooit iets verkeerd geeft gedaan en begrijpt niet dat ik ook wel eens wil dat hij belt naar Gent. Als ik niet alles regel, loopt alles hier mis!

Misschien word ik wel niet zwanger omdat ik met de verkeerde man samen ben.
    Ik kan gent vandaag idd bereiken tussen 11 en 13u... Maar ik ben aan het werk en moet dus weer bellen terwijl er patiënten bij zijn. Mijn man belt niet zalle? Kunnen jullie mannen dat wel? Of kunnen mannen standaard niks regelen ivm ziekenhuis?

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Das dan helemaal naar als jullie hier ook niet over kunnen praten... hopelijk ga je het niet te negatief zien richting je man. Het is het niet waard je relatie stuk te laten lopen door alles wat dit traject met zich meebrengt.
    Over het algemeen regel ik veel van de zaken die met het ziekenhuis te maken hebben (afspraken maken, telefoontjes e.d.), echter wanneer ik mijn man vraag te bellen, zal hij dit zeker wel doen (zo heeft hij vorig jaar gebeld toen we een probleem hadden met de Pregnyl (er was vloeistof verloren gegaan, moest nieuwe hebben) en dat geregeld).

Heb je Gent inmiddels gesproken? Kun je tijdens het werk niet even terugtrekken in een aparte ruimte om even een telefoontje te plegen?

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lenamill...vervelend zeg dat je man niet echt meewerkt.
    Ik herken het hier zeker wel. Mijn man regelde ook niks en van hem hoefde heel dat ziekenhuisgebeuren niet. We hebben hier dan ook zeker toen we voor de 2e bezig waren vaak zat woorden om gehad. Nu is hij zooo verliefd op Lana dus het is het 1000 % waard geweest dat ik het al de tijd heb doorgezet. Ik zou en moest een 2e kindje krijgen, erg he. Maar dat het niet leuk is snap ik dus heel goed. Succes en sterkte ermee.

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    De situatie hier thuis is al tot rust gekomen ondertussen hoor. Ik denk dat mijn man het even moeilijk heeft dan mij, omdat het maar steeds niet lukt. Gisteren sprak hij zelfs van 'met de auto in het kanaal rijden'... Ik weet dat hij dat niet gaat doen. Hij zegt het enkel om te laten horen dat hij alles zo zat is. Op zijn werk ook dikke miserie. Niks lijkt goed te lopen in zijn leven.
    Ik ben mijn regels aant doorkrijgen denk ik. Net al maar een pijnstiller gepakt, voor het helemaal losbarst. Ik kan er echt enorm van afzien...! Word zo ziek, dat ik begin te tillen en plat moet liggen, als ik niet op tijd een pijnstiller neem. Als het eenmaal begonnen is, komt de pijnstiller te laat en heeft het geen werking meer bij mij. Dan is het een kersenpitkussen op de buik houden en uren op toilet gaan zitten met krampen en diarree. Zijn jullie bloedingen ook zo pijnlijk? Het is gelukkig wel enkel de eerste uurtjes.

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier gisteren een leuke enthousiaste sollicitant gehad! Ze heeft ook meteen een hele namiddag en avond meegedraaid op de praktijk. Dat valt dus al goed mee. Ik zie de toekomst positief. Hopelijk binnenkort ook een baby'tje op komst! Ik kijk daar zo naar uit!!! X

14. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat fijn Lena een goede nieuwe collega. Hopelijk krijg je het nu wat rustiger op het werk... wanneer gaan jullie weer verder voor de volgende cryo? Bij mij is mijn menstruatie ook altijd pijnlijk, gebruik dan Aleve Feminax als pijnstiller, paracetamol is niet voldoende...

Hier weinig te melden... druk op het werk, maar begin november lekker vrij... ik zit nu halverwege mijn cyclus (cd 17) en hierna nog 1 cyclus afwachten voor we weer gaan starten.

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Fijn vooruitzicht Jolanda. Jij neemt 3 weken vrij zeker?
    Hier af en toe een weekje vrij tijdens een schoolvakantie. De eerste vakantie is eind oktober ergens denk ik.

Ik heb volgende week woensdag weer controle van baarmoederdikte. Als het in orde is 7 dagen later tp. Komt weer dichterbij. Blijft spannend!

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja, ik neem 3 weken vrij (i.o.m. mijn leidinggevende)...
    Jij alweer onderweg voor de volgende cryo terugplaatsing, spannend. Ik hoop dat woensdag je baarmoederslijmvlies van mooie dikte is en je weet wanneer de terugplaatsing is. Nog even geduld...

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Eigenlijk is het zo oneerlijk. Zwanger worden na heel veel geduld en dan je kindje moeten verliezen... ook al was het zoooo welkom! Ik denk de laatste tijd meer en meer aan mijn miskraam en kan echt heel verdrietig worden als ik besef dat ik morgen normaal 16 weken had kunnen zwanger zijn en al een buikje had kunnen hebben. :( Sorry...even een mindere dag...

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ahhh Lenamill...ik snap je gevoel zo goed. Het is ook echt ontzettend oneerlijk. Ik hoop ook met heel mijn hart dat jullie ooit mama van een klein wondertje mogen worden. Ik hoop dat het er morgen allemaal weer goed uitziet en je doorgaat voor de volgende terugplaatsing.

Jolanda...trek jij het nog? Je moet best lang wachten voor de volgende terugplaatsing he.

Hier is ons 2e wondertje alweer 4 weken oud. We genieten op volle toeren van haar en hebben het druk met kraambezoek en het nieuwe huis. Er word druk geverfd en vloeren gelegd en ik ben lampen en raamdecoratie aan het uitzoeken en bestellen. Denk dat we over 2 weken gaan verhuizen.

Lenamill...dikke knuffel van me. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders hadden we zo fijn kunnen kletsen.

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Lena: heel herkenbaar meid, het is ook niet eerlijk! Maar vandaag hopelijk een goede meting en dan weer voor een nieuwe terugplaatsing. Houd moed!

@ Gelukkig: drukte van belang dus... wel fijn dat de verhuizing er nu aan komt.

Hier even in een dipje. Afgelopen zaterdag het berichtje gekregen dat vrienden zwanger zijn geworden van de 6e IUI, ze verwachten een tweeling. Op zich super goed natuurlijk, maar wanneer iedereen om je heen zwanger wordt, is het toch even slikken. Vervolgens maandag een berichtje van andere vrienden (die nog niet zo lang samen zijn, sinds een half jaar samen wonen, over 2 weken gaan trouwen) of ze 's avonds langs mochten komen om iets te vertellen. Nou dan weten wij al genoeg. Zij zijn inmiddels al 16 weken zwanger... pfff, het is soms gewoon niet eerlijk! Mijn man is helemaal van slag, ik merk dat het hem ook steeds meer moeite gaat kosten en dat doet bij mij dan ook weer pijn om hem zo te zien. Het wachten op de volgende poging valt op dit moment ook zwaar, al is het aan de andere kant ook lekker om even te focussen op andere dingen als ziekenhuis...

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heeeeel herkenbaar Jolanda! Frustrerend ook! Pffff
    lastig om al jaren te wachten op een kindje! Maar de meesten van dit en andere forums zijn ondertussen al wel mama mogen worden. Ik denk dus dat het ons ook nog gegund is! En dat vragen om langs te komen om iets te vertellen. ..dat kennen wij ook ja. Iedereen vertelt het ons met fluwelen handschoentjes.

Wanneer komt onze tijd eindelijk? !!!

Hier vandaag meting gehad van het slijmvlies. 7,4 mm. Het is dus weer voldoende, al wil ik liever nog wat opbouwen. Straks belt Gent me weer op. Ik denk volgende week woensdag, donderdag of vrijdag terugplaatsing.

Het wordt stilaan routine. ...

Xxx

Deel Deze Pagina