Geen idee, ik hoop juist dat het wel iets goeds betekent, je zit namelijk pas 5 dagen na terugplaatsing... ik blijf voor je duimen! Wanneer mag je testen? Hier vanavond weer beginnen met spuiten. Nu begint het toch wel weer spannend te worden...
Het spuiten lijkt bij mij eindeloos lang geleden. Ik denk dat ik het zelfs niet meer zou kunnen. Veel succes alvast! Ik mag donderdag voor de bloedtest gaan. Ik ben net gaan teruglezen op het forum van de periode in juli, toen ik zwanger werd. Toen had ik op dag 6 na tp een licht positieve test. De rugpijn had ik toen blijkbaar ook... Maar ik kreeg wel een miskraam. ... Ik ga morgen testen met ochtendurine, maar ik bereid me al voor op een hysteroscopie.
De test is negatief. Als er iets van hcg al in mijn lichaam zou zitten, zou ik op zijn minst al een licht streepje moeten hebben. Toen ik zwanger was, had ik nu al een duidelijk streepje zelfs. Ik weet genoeg. Leve de hysteroscopie! !!
Balen, maar misschien ben je nog te vroeg? De vorige keer was je embryo toch al iets verder ontwikkeld als nu? Ik hoop dat je donderdag alsnog een positieve bloedtest hebt... Wanneer gaan ze de hysteroscopie doen? Is dat voor het onderzoek naar jullie miskraam?
Vorige keer was het al gehatched ja... maar ik denk dat dat weinig verschil maakt. De hysteroscopie is 15 november. 22 november volgt dan her gesprek hierover.
Hebben jullie ook al wel eens een blanco test gehad waar je (als je er lang op blijft turen) toch "iets" van streepachtig op ziet staan? Mijn man ziet het niet en ik krijg het ook niet op foto. Waarschijnlijk zie ik spoken...
Ik heb nooit vroeg getest en alleen echt blanco test of met duidelijk streepje gehad. Ik zie niet echt iets op de foto. Zou het een indroogstreepje kunnen zijn of zag je het binnen de afleestijd? Nog even in spanning dus...
Ik heb ook al aan een indroogstreepje gedacht, maar dan zouden al mijn andere negatieve tests ook een indroogstreepje moeten hebben. Ik koop altijd dezelfde soort tests. Ik weet niet wat ik moet denken. Op de foto zie je inderdaad niks. In het echt moet je ook goed kijken hoor. Tja. ..We zien wel.
Ohhh spannend zeg Lena. Ga je morgenochtend weer testen? Ik weet niet meer hoeveel dagen na de terugplaatsing ik positief teste maar als jij een zeer licht streepje ziet klinkt het erg positief. Jolanda...succes weer met spuiten. Mijn duimen draaien ook voor jou weer overuren.
Hier alles goed. Volop aan het genieten van me dametjes en ons nieuwe huis. We zijn van een 3 kamer appartement naar een eengezinswoning verhuisd met 4 slaapkamers en een tuin. Ik geniet van de ruimte. Lana is een erg tevreden baby. Ze heeft vorige week haar 1e prikken gehad en ze groeid goed. Ik geef borstvoeding en dat gaat goed. Ze groeid al uit kledingmaat 56 en ik zou alles wegdoen maar ga nu toch de mooiste kleertjes bewaren... We hebben altijd gezegd dat we 2 kindjes genoeg vonden maar ik merk dat ik toch nu alweer de kriebels heb voor nog een wondertje. Het zal wel niet gebeuren maar durf toch nog geen spullen weg te doen.
Dank je wel Gelukkig! Fijn dat alles goed gaat! Ik zou je spullen dan echt nog even bewaren, want wie weet dat die kriebels toch uitgroeien tot een duidelijke wens. En jullie hebben nog veel cryo's, dus daar moet je op een gegeven moment ook over nadenken... Maar goed, eerst lekker genieten van jullie meiden! @ Lena: nog getest? Of wacht je de bloedtest af?
Ik heb een blanco test vandaag. Ik begin te denken dat ik de test van gisteren te diep in de urine hen gesopt ofzo. .. Tja...Veel cryo's hebben wij ook...Maar er blijft geen enkele "topembryo" plakken!! Sorry...Ik haat het allemaal zo... Wat is er nog meer aan de hand?
Ach Lena wat naar zeg! Het is ook allemaal oneerlijk en het traject zwaar! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over de onderzoeken die gedaan zijn. En het moet toch echt een keer lukken bij ons? Voor nu een digi-knuffel!
Jaaa en het ergste is dat er vandaag een vroedvrouw gebeld heeft om ze zeggen dat ik niet zwanger ben, wat ik natuurlijk al wist. Ik ben zelfs een dag vroeger gegaan voor de bloedtest op hcg... Weet je wat die vroedvrouw zei? Jouw bloedresultaten zijn binnen (ivm bloedstolling en immuniteit ), maar ik kan daar niks over zeggen. Je zal dat met de prof moeten bespreken op 22 november! ! Die laat ons doodleuk 20 dagen wachten! In plaats van al even IETS te zeggen. Gewoon weten dat er iets ontdekt is, zou al genoeg geweest zijn. Dan wist ik dat ze volgende keer tenminste nog iets extra kunnen proberen. Maar zelfs dat wou ze niet zeggen. Ze had de resultaten voor haar neus liggen hè! !!!!! Pfff ik was kwaad. Nu heb ik net cava gedronken se. Ik moest het even laten bezinken.
Nieuw projectje: we werken momenteel samen de twee kinderkamers af. Deuren verven, muren verven, parket leggen... Ze hebben lang genoeg in ruwbouw gestaan... Na deze kamers is ons huis eindelijk volledig afgewerkt. Geen idee of ze ooit echt als kinderkamer gaan dienen. Als ze afgewerkt zijn, kan het ook een logeerkamer en een dressing worden... We zien wel.
Wat ontzettend irritant dat ze dan niet in ieder geval iets zeggen over de uitslag (al snap ik dat ze niet alles kan zeggen, dat dit de taak is van Dr. de Sutter), maar nog zo lang moeten wachten op een al bekend uitslag is ook vervelend. Is de hysteroscopie ook onderdeel van het onderzoek? Wij hebben ook de toekomstige kinderkamers meteen 'klaar' gemaakt. Beide dienen nu als logeerkamer (en ook wel wat opslag) voor onze neefjes (inmiddels 4 en 6 jaar) die vrij regelmatig komen logeren. Ik hoop van harte dat de kinderkamers toch ooit ook gaan dienen als kinderkamers... Hier vanochtend de eerste fm gehad (cd 8). Baarmoederslijmvlies zag er goed uit (volgens mij rond de 6 mm). Rechts, die ze als eerste in beeld had, zaten helaas maar twee follikels (dit was eerder mijn 'goede' kant). Dus de schrik zat er alweer goed in... Beide follikels waren ongeveer 10-11 mm. Ook zat er nog een heel kleintje, maar die gaat niet meedoen volgens haar. Daarna links (mijn 'slechte kant', bij de eerste poging geen follikel en bij de tweede poging 1 follikel): hier zag ze vier kleine follikels, waarvan ze er twee opgemeten heeft, ook beide rond de 10-11 mm. Omdat ze allemaal nog klein zijn, en er geen voorloopt op de rest, heeft ze er vertrouwen in en hoef ik pas dinsdag weer terug te komen voor de tweede fm. Ik weet zelf nog niet goed wat ik er van moet denken. Ik wacht eerst rustig dinsdag af, het is nu nog te onduidelijk hoeveel er echt gaan meedoen... Mijn man was wel heel positief, hij zei "we hebben er in ieder geval weer 6".
Ja inderdaad, we kunnen de kamers maar afgewerkt hebben. Er elke dag 10 keer voorbijlopen en beseffen dat ze nog ruw zijn, is geen pretje. We werden er constant mee geconfronteerd... Mijn man had er minder last van dan mij, maar hij verft ook niet graag. Misschien daarom. 😃 6 follikels is niet superveel, maar je hebt er maar 1 goeike nodig. Ik vind het wel bizar dat ze je geen andere medicatie laten proberen. Vorige keer reageerde je toch ook niet super. Ik had Bemfola! 23 eicellen uit meer dan 30 follikels. Wij komen nu een jaar toe. Dat is het voordeel. Cryo's laten terugplaatsen is niet zwaar hè. Geen spuiten, geen gedoe. ... Wacht het even af. Als het uiteindelijk aantal follikels jullie niet aanstaat, zou ik jullie laatste terugbetaalde poging niet laten doorgaan. Vraag anders eens naar Bemfola? Ik had ook altijd maar max 9 eicellen met de andere medicatie: Puregon en menopur. Veel succes!