Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben volledig op... ziek verkouden... oververmoeid. .. pfff alles is te veel en ik ben rotslecht gezind en reageer nors op alles en iedereen. Ik word gek van al die kerstkaartjes met babyfoto's op!!! Elke dag zitten er wel in de bus. Kunnen ze ons niet gewoon iets anders sturen?!!! Doen ze dat opzettelijk? Veel van onze kameraden zijn jaloers op ons huis en op de praktijk die goed draait. Ze gaan daarom extra stoefen over hun kinderen of zeggen iets zoals: zie eens mijne zoon, da heb ik toch goe gedaan hè! ! Dan denk ik echt, zijn die nu achterlijk!!!!!

Pffff sorry.... slechte dag! !!!

Deze morgen zelfs mijn wekker niet gehoord. Schoot opeens wakker... Veel te laat.... eerste patiënt niet kunnen doen vandaag! Ze waren ook niet bereikbaar om te laten weten dat ze niet moesten komen, omdat ik het niet haalde.... natuurlijk stonden ze er wel hè! !!!

Ik Haaaaaat alles momenteel!

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ahhh Lenamill...snap je heel goed. Hoop dat je je morgen weer iets beter voelt. Dikke knuffel

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Nog even Lenamill en je hebt je terugplaatsing, spannend weer. Hoop dat je je weer een stuk beter voelt. Succes vrijdag.

Jolanda, hoe gaat het met jou?

Hier alweer 3 dagen werken erop zitten. Lana heeft het goed gedaan bij mijn moeder. Morgen voor het eerst mee naar het kinderdagverblijf. Ben benieuwd.

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik kijk erg uit naar morgen! Hopelijk gaat het door, want ergens moet je ook rekening houden met de kans dat de cryo het niet overleeft. Dat hebben we al eens meegemaakt. Niet leuk! Dus hopen... en duimen. ..weer...

Jolanda, hoe gaat het daar? Ben je al dan uitkijken naar je afspraak in januari? Heb je de afspraak in Gent ook al kunnen vervroegen? Hopelijk kan je genieten van de feestdagen en elkaar. Dat kleintje van jullie twee komt nog!

Wat goed, gelukkig, dat je kleine meisje het zo goed deed bij je mama. Stelt je wel gerust denk ik... weten dat ze bij je eigen moeder is.😊 Voor jullie ook fijne feestdagen!

Groetjes xxx

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Succes vandaag Lena! Ik duim voor je dat het ontdooien goed gaat en je straks een mooi embryo bij je draagt. En hopelijk dat het ook een plakker is, dat zou een mooi begin van 2017 zijn!

@ Gelukkig: wat gaat de tijd snel, alweer aan het werk. Fijn dat het goed gegaan is met Lana bij je moeder. Wat vervelend van haar heupjes, hopelijk valt het mee.

Hier gaat het redelijk. De decembermaand valt me zwaar en ook het wachten tot we weer verder kunnen duurt lang. Mijn lichaam is van slag (altijd de cyclus na een ivf/icsi cyclus). Ik moet ergens één van deze dagen ongesteld worden, buikpijn begint al te komen, darmen doen dan ook extra moeilijk en ik ben moe... maar goed, ik heb vanaf vandaag twee weken vakantie en daarna zal het ook zo eind januari zijn zodat we verder kunnen. Het is me bij Gent helaas nog niet gelukt te vervroegen.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh meiden ik herken het zo goed dat de decembermaand extra zwaar is. Ik dacht ook altijd" weer een jaar voorbij en nog geen kindje, zo hard steeds weer". Bij mij is het goed gekomen en dat gaat bij jullie ook vast gebeurwn.

Lenamill...mijn duimen draaien dat je vandaag een goede terugplaatsing hebt en Jolanda voor jou hoop ik dat het snel eind januari is.
    Dikke knuffel weer voor jullie...

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    De tp is achter de rug. Mooi doorgedeelde blastocyst van 6 dagen oud. Daar moest ik het mee doen. Het was een koele arts vandaag, die de tp deed. Ze werkte dik tegen haar goesting precies. Maar ja... Het embryootje zit erin en zal blij zijn daar in dat labo weg te zijn denk ik dan!:) Wij rijden nu verder naar de kerstmarkt van Brugge. Xxxx

Wat jammer Jolanda, dat je de afspraak in Gent niet hebt kunnen vervroegen. Wanneer was jullie afspraak nu weer? In maart of april? X

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Fijn Lena! Mijn duimen draaien voor je! Veel plezier in Brugge!

Wij hebben 2 mei pas de afspraak in Gent, dus dat duurt nog wel even. Ik blijf nog wel proberen het te vervroegen...
    Hier een 'slechte' start van de kerstvakantie: vanochtend flink ongesteld geworden (met de bijbehorende buikpijn) en vanwege forse kiespijn net een wortelkanaalbehandeling gehad. Maar goed, hopelijk kom ik de kerstdagen nu goed door...

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oooh 2 mei pas... Sorry ik dacht precies dat je maart of april had gezegd. Ik geloof best dat je dat nog vroeger gezet gaat krijgen. Je kan zeggen in je mail dat je er emotioneel enorm onder lijdt en je werk niet goed meer kan uitvoeren. Dat je echt een tweede opinie nodig hebt om vanalles te kunnen begrijpen en verwerken. En om tetug vooruit te kunnen kijken! Zo'n uitleg gaf ik ook in mijn mails. 😉 Heeft toen wel geholpen.

Wat erg van je menstruatie plus tandpijn. Hopelijk heb je goede pijnstillers? Geniet maar volop van het lekkere eten met Kerst. Het is heel irritant als je zo lang moet wachten op een afspraak waar je naar uitkijkt. Maar in Dusseldorf kon je toch al sneller terecht hè? Misschien kunnen ze daar al wat extra onderzoek doen wat dan in Gent niet meer moet gebeuren. Zo win je tijd. In Gent willen ze vast een volledig bloed onderzoek (chromosomen en immuniteit plus bloedstolling ), een hysteroscopie en je waarde die een inschatting geeft van de eicelreserve. Ook je man zal nog een grondig onderzocht worden, of toch zijn spermastaal. Als je deze resultaten al voorhanden zou hebben, moet dat in Gent niet meer gebeuren... x

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja, 31 januari staat de afspraak in Düsseldorf, dus dat schiet alweer aardig op... En wat betreft Gent, dat gaan we wel zien...
    Wanneer mag jij officieel testen?

Voor nu hele fijne kerstdagen! En op naar een mooi 2017, dat het ons beide maar veel geluk mag brengen!!!

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jullie ook fijne feestdagen...
    Ik wens dat Lenamill met een knaltest het nieuwe jaar in gaat😊 en
    Jolanda ik hoop dat 2017 jullie jaar gaat worden.
    Probeer van en met elkaar te blijven genieten...en ik hoop dat we in 2017 gezellig verder blijven kletsen.
    Ik teste vorig jaar de 31e positief...dus kijk wat er kan gebeuren in een jaar tijd. Ik wens jullie echt alle goeds.
    Dikke knuffel

Lena...wanneer ga je testen?

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik mag 2 januari voor de bloedtest gaan, maar ik weet dat als ik zwanger ben, ik dat al veel vroeger kan zien met een urinetest. Wanneer ik ga testen weet ik nog niet. Ze hebben gezegd dat 6 dagen oude cryo's al meteen enkele uren na de tp moeten innestelen. Dus morgen is de embryo 8 dagen oud en dinsdag 10 dagen. Dus misschien dinsdag al? Jij testte ook al vroeg positief hè?

Dank je voor je lieve wens!

Ik wens jullie ook een fantastisch nieuw jaar en een gezellige Kerst.
    Xxx

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lenamill...ik teste elke ochtend na de terugplaatsing om te kijken wanneer me pregnyl uit me lichaam was. Ik weet dat ik op dag 7 na de terugplaatsing van een 3 dagen oude embryo een zeer ligt positief streepje had. Op dag 8 was de streep al iets duidelijker en toen wist ik dus zeker dat ik zwanger was. Succes weer met wachten.

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh dus als ik dinsdag test, weet ik al iets meer. Het embryo is dan 10 dagen oud. Ik heb geen pregnyl gebruikt. Enkel utrogestan en progynova. X

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi, ik durf vandaag nog niet testen. Ik ga wachten tot donderdag. Toen ik zwanger was, was de test positief 7;dagen na de tp. Dag zou dus donderdag zijn. Onze kat ligt veel bij mij en op mijn buik. Ze heeft zelfs de hele nacht naast mijn buik geslapen. Gek hè? Doet ze normaal niet zo gauw. Meer bij mijn man eigenlijk. ..

Hoe is het met jullie? Goed gegeten met Kerst?
    Wij hebben vandaag afgesproken met oud-medestudenten van mijn man. Na 1,5 jaar zien wd hen nog eens terug... en...ben ik misschien nog niet zwanger.

Hoe is het met je tand Jolanda? En is je menstruatie doorgekomen? Je bent ze misschien al bijna van verlost? Ik moest aan de pil zijn om een hysteroscopie en dergelijke onderzoeken te laten doen. Misschien even in Dusseldorf navragen of het nuttig is om de pil te nemen? In Gent moet dat zowieso wel. X

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    O my God. In het UMC Utrecht is een grote fout gebeurd blijkbaar. Er werd zaad in de verkeerde eicellen geïnjecteerd. Mogelijk zijn er 26 vrouwen zwanger of zelfs al bevallen ondertussen met eicellen die niet met het materiaal van hun eigen men werden bevrucht. O my God! !!! Nu krijg ik wel schrik dat dit bij ons ook kan gebeuren. Een menselijk foutje en tis gebeurd. Pfffff

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wij waren onder behandeling bij UMC Utrecht, dus wij vragen ons nu wel af of bij ons alles goed verlopen is, ondanks dat we niet zwanger zijn en geen embryo's meer hebben... wij horen in ieder geval niet bij die 26 paren waarover gesproken wordt...

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Goed dat jullie daar weg zijn!!!! Zo'n fouten zouden normaal absoluut niet mogen gebeuren! Dat is schandalig! Ocharme die mensen die nu misschien wel een kind hebben dat niet van de juiste man is. Verschrikkelijk! !

Hoe gaat het verder met je nu, Jolanda?

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik weet het, veel te snel getest.... Maar ik zie al een licht streepje verschijnen! Juichen doen we deze keer pas na 3 maanden.

Bijgevoegde bestanden:

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik zie ook wat Lena! Nu hopen dat ie de komende dagen goed gaat oplopen! Ik blijf voor je duimen!

Met mij gaat het wel goed, we hebben kerst 'overleefd', zorgverzekering is geregeld, dus nu op naar 2017!
    Menstruatie is alweer bijna over, dus dat is ook wel fijn. Kies gaat inmiddels ook prima. Nu een beurse bil en rug, gisteren van de trap gevallen (laatste paar treden).

Deel Deze Pagina