Ooh nee Jolanda, van de trap gevallen! Nu wordt het echt tijd voor een nieuw jaar hoor! Wat een pech heb jij op een hoop! ! Ik duim voor jullie in 2017! Zou toch blijven proberen afspraak in Gent te vervroegen. Desnoods zelfs zeggen dat je ook in Dusseldorf gaat horen en dat je graag beide ziekenhuizen om een tweede opinie vraagt en dan je hart gaat volgen... en dat je in Dusseldorf in januari al terecht kan omdat iemand weggevallen is. Wel fijn dat die verzekering al in orde is! Dat is al een zorg minder. X
Waaahhhhhh Lenamill...wat een goed bericht. Je bent iig. zwanger...nu duimen dat alles goed blijft gaan.
Wij durven pas juichen na enkele goede echo's. We kunnen nu dus nog niet blij zijn. Vorige keer was het geluk van korte duur en hebben we enorm afgezien. Ik heb die miskraam ook nog steeds niet volledig verwerkt denk ik. Xxx
Snap ik heel goed. Probeer toch positief te blijven en erin te geloven. Ik was ook steeds heel voorzichtig blij. Hoe voel je je? Iets bijzonders? Wel grappig dat ik vorig jaar rond deze tijd ook positief testte. Als alles goed blijft gaan heb je lekker verlof in de zomer. Jolanda...het zit jou allemaal niet mee. Ik hoop dat 2017 jullie jaar gaat worden.
Ja als dit ons kindje mag worden, is het voor half september. Ik ben zelfstandige en heb maar 12 weken verlof, waarvan 1 week voor de bevalling. Dat wordt dus in juli en augustus nog werken. Vervanging vinden wordt wel makkelijker, want in septemeer starten weer heel wat afgestudeerde logopedisten die werk zoeken. We zien wel. Ik blijf heel nuchter. De volgende dagen worden spannend en na de bloedtest zal het leven worden van echo tot echo denk ik. Xxx
Hoi, ik heb nog getest. Het wordt donkerder en ik voel het hcg hormoon weer erg in mijn lichaam. Koppijn!!!!! Net zoals vorige keer en doodmoe. Ik ga al slapen. Onze kat wijkt ook geen cm van mijn zijde. Zij voelt dat precies aan. Ik hoop dat ik me morgen beter voel. Pfff x
Koppijn is voorlopig eindelijk weg! Het was een lastige nacht. Zoveel koppijn gehad dat ik diarree kreeg en moest kokhalzen. Gisteren zijn we naar de kerstmarkt van Maastricht geweest en ik heb me te hard vermoeid denk ik. Vandaag meer naar mijn lichaam luisteren en gaan liggen als het nodig is. X
Dat ziet er veelbelovend uit Lena! Je zit nu een week na terugplaatsing toch? Wat vervelend dat je je zo rot hebt gevoeld, maar als dit zwangerschapskwaaltjes zijn, dan heeft het een goed doel... zorg goed voor jezelf hoor!
Het blijft toch heel spannend hoor Jolanda! Ik durf zelfs echt niet blij zijn. Was wel te verwachten na die miskraam vorige keer. De tweede keer loop je niet te hard van stapel. Rustig afwachten zeker?
Gelukkig nieuwjaar! Dat 2017 ons allemaal mooie dingen mag gaan brengen! En Lena, heb je nog getest? Morgen de bloedtest toch? Ik duim nog steeds heel hard voor je!
Ik hoop ook dat 2017 een jaar van verandering wordt!!! Ik wens jullie ook een fantastisch nieuw jaar met veel geluk en geen tegenslag! Ik heb al enkele dagen niet meer getest. Ik heb geen tests meer in huis. Sensitest heeft niet geleverd en de levering is zelfs kwijt geraakt... Dus het is nog even heel spannend tot morgen. Morgen is de bloedtest ja. Ik ga bloed prikken in het ziekenhuis hier in de buurt. Dat wordt dan doorgefaxt naar Gent. Gent belt me in de loop van de namiddag dan op. Als ik mijn gevoel volg, denk ik wel dat het beter zit dan vorige keer. We zullen zien he. Xxx
Weer barstende koppijn. Is dat een symptoom van een beginnende zwangerschap? Het is zo erg dat ik er zelfs bijna van moet overgeven. Heb een halve paracetamol ingepakt. X
Vervelend, hopelijk vermindert de paracetamol de pijn wat. Ik ken het zelf niet als kwaaltje, maar het is voor iedereen verschillend... succes morgen! Laat je ons de uitslag weten?
Tuurlijk laat ik iets weten! Ik ben zelf ook wel benieuwd, want ik heb al 3 dagen niet meer getest. De laatste test was nog geen knaller. Spannend! !!
Ik weet nog steeds niets. ... Ze hebben nog niet gebeld. Ik ben op van de zenuwen en heb zelfs buikkrampen.
Gent heeft niet gebeld, dus het labo heeft geen resultaten doorgefaxt!!! Ik was op van de zenuwen en heb uiteindelijk na 17u zelf met het labo contact opgenomen. Blijkbaar kregen ze een foutmelding bij het faxen en heeft er iemand van het labo telefonisch contact opgenomen. Dus ik wist nog steeds niets... Toen ik hen dan vroeg of ik zwanger ben, zeiden ze me doodleuk dat ze me niet verder konden helpen en dat ik naar het secretariaat gynaecologie moest bellen. Gelukkig was daar nog iemand aanwezig en heeft de secretaresse verklapt dat ik zwanger ben. Maar van Gent dus niets gehoord. Ik heb hen ook proberen te bellen, maar vanaf 16u 30 krijg je blijkbaar al voicemail. Dus heb ik gemaild zodat ze me morgen kunnen bellen. Pffff wat een dag. Wij zijn voorzichtig blij, maar merken dat we niet enthousiast kunnen zijn. Is dat normaal? X
Allereerst gefeliciteerd meid! Ik snap dat het lastig is om heel enthousiast te zijn, maar je bent nu in ieder geval zwanger! Het vertrouwen zal moeten groeien... Wat een gedoe zeg zo met die ziekenhuizen! Het is al zo spannend en dan dit nog erbij... hoor je morgen ook wanneer de eerste echo is? Of krijg je nog een tweede bloedtest (voor de stijging van het hcg)?