Keelpijn is terug en er is nu ook buikpijn bijgekomen. Volgens mij heb ik een griepje te pakken. Pfff
Ik begin stilaan te denken dat de keelpijn bij mij een zwangerschapskwaaltje is. Het is nu al van vorige week vrijdag en het komt en gaat. Vooral als ik moe ben, is het heel erg. Misschien door mijn sprekersberoep? Mijn keel en stembanden worden het meest belast. ... Ik weet het niet. Normaal is het niet in ieder geval. We zijn gisteren de tijdsduur gepasseerd van mijn vorige zwangerschap. Dat deed wel iets, maar we blijven met onze voetjes nog stevig op de grond. Ik voel me nog altijd niet zwanger. X
Bruin bloed gespot. Spoedecho int ziekenhuis straks! Pffff hopelijk niets om me zorgen in de maken. Vorige keer begon mijn miskraam met bruinverlies. Ik ben doodsbang
Oh Lenamill...wat een onzekerheid steeds he. Snap dat je erg bang bent. Wel fijn dat je voor een spoedecho mag komen. Weet je al wat? Ik heb ook bruinverlies gehad. Het kan heel goed van de innesteling zijn.
Jeetje Lena, ik kan me goed voorstellen dat je doodsbang bent! Ik hoop dat de echo goed was, al is er bij dat termijn nog niet veel te zien... ik heb in het begin, in de 5e week, ook een aantal dagen gehad met wat bruinverlies en zelfs wat roze/rood. Ook voelde ik mij in het begin totaal niet zwanger, misselijkheid kwam in de 7e week pas. Nooit gevoelige borsten gehad in die 9 weken... ik duim heel hard voor je dat alles gewwon goed is. En wat betreft de keelpijn: vervelend dat het terug blijft komen. Misschien even mee langs de huisarts?
Mijn baarmoeder was leeg en er heeft niets in gezeten. Waarschijnlijk biochemische zwangerschap of buitenbaarmoederlijke. Binnen een uur mag ik bellen voor hcg waarde.
Nee Lena, dat meen je niet! Jeetje meid, wat ontzettend verdrietig en oneerlijk! Nu dan ook nog afwachten of het niet buitenbaarmoederlijk is, wat lijkt me dat spannend en zwaar, ook omdat je dan niet weet wat je te wachten staat... ik weet niet goed wat ik moet zeggen... ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Hele dikke knuffel! 😚
Ja gelukkig geen buitenbaarmoederlijke! Dat zou nog wat geweest zijn. Langs de andere kant stelt het me ook niet gerust. Wanneer houdt de ellende eens op? Wanneer mag het eindelijk eens een goed vruchtje zijn? Ik hoop morgen telefoon te krijgen van Gent. Ik heb hen net gemaild en gevraagd of er een dokter wil bellen en geen vroedvrouw. X
Och meis, ik snap je heel goed! En herken wat je zegt met wanneer houdt de ellende nu eens op, wanneer is het ons gegund... goed dat je aangegeven hebt een arts te willen spreken, zodat ze mogelijk wat kunnen uitleggen wat er mis is gegaan. Weet je ook al hoe dit verder gaat lopen? Ga je nog een bloeding krijgen? Veel sterkte, ik denk aan je (ook al ken ik je niet in het echt)...
Geen idee hoe het nu verder zal gaan. Ik heb geen vertrouwen meer in die 8 cryo's die we nog hebben. Het zal altijd wel iets zijn. Mijn lichaam werkt ondertussen al een jaar niet meer. Ik heb al een jaar geen eisprong meer gehad, omdat ik altijd aan de medicatie zit. Pfff En die bloeding is er al volop hoor. Dat is ook de reden geweest waarom ik gisteren een echo kreeg... De gyn begreep niet waarom Gent me niet om de 3 dagen opgevolgd heeft met hcg tests.
Ik zou zo graag iui met donorzaad willen proberen, maar ik weet wel 100 procent zeker dat mijn man dat niet wil...
Ik weet niet wat ik moet zeggen Lenamill. Wat een verdrietig nieuws weer zeg. Snap dat je het allemaal zo zat bent. Waarom toch steeds. Ook ik denk aan je. Heel veel sterkte.
Ja...Ze vinden er geen reden voor. Alles is getest en normaal bevonden. De arts van Gent raadt aan moedig te blijven en erin te blijven geloven. Ik ben op mijn strepen gaan staan en heb gezegd dat we er twee tegelijk willen teruggeplaatst krijgen. Dat is het enige dat we naar mijn gevoel nog extra kunnen proberen... Ik ben benieuwd naar hun antwoord. Dat weet ik maandag pas. Als maandag de echo normaal is en mijn hcg terug volledig op nul staat, mag ik terug starten voor terugplaatsing. Het is zoals van je paard vallen en er meteen weer opspringen. Als we op dit moment opgeven, komt het zowieso nooit goed. Dus we moeten verder. Maar ik voel me echt klote!
Ik wilde net vragen hoe het met je is... als ik het goed begrijp heb je Gent gesproken en gaan ze ervan uit dat het twee keer 'pech' is geweest. Gaan ze een volgende keer nog wel iets veranderen? Het moet toch een keer gewoon goed gaan... Meteen weer door, ik snap dat je niet op wil geven, maar gun jezelf wel de tijd om dit te verwerken en ook je lichaam om te herstellen.
Ja ze raden aan om gewoon door te gaan nu. Er is niks abnormaals gevonden. Gewoon 2 keer pech ja... Als je bij kennissen die ook uit icsi komen, begint rond te vragen, kijkt niemand raar op. Blijkbaar is het nogmaal: vroege miskraam, biochemische zwangerschap, buitenbaarmoederlijke zwangerschap. ... noem maar op. Ze kennen het jammer genoeg allemaal. Je mag gewoon niet opgeven en dan loopt het plots toch eens goed. Het is zoals 6 gooien met een dobbelsteen. Er zijn er niet zoveel die meteen 6 gooien... Mijn lichaam moet niet herstellen. De baarmoeder is leeg geweest. Mijn lichaam hield me voor de gek. Hcg was 286, maar werd daarna niet opgevolgd. was maar een heel korte innesteling. Biochemisch. Geen vruchtzak en geen vruchtje, zoals in juli wel het geval was... Dat is eng hoor. Je gaat voor echo en denkt dat je bijna 6 weken bent en dan zie je een lege en platte baarmoeder. Schrikken! !!
Ja dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest. Ik heb tijdens de 12 iui's ook 4 keer een biochemische zwangerschap gehad. Ik teste dan steeds positief maar werd na ongeveer 3 dagen toch ongesteld. Bij mij ging er idd. steeds zeer vroeg iets mis met de innesteling. Ik nam dan ook nooit een pauze maar ging meteen door voor de volgende poging. Maar dat het zwaar is dat is een feit. Hoop dat je snel weer een terugplaatsing hebt en dat het nu eens goed blijft gaan. Hele dikke knuffel
Ja bij mij bleef mijn menstruatie weg omwille van de utrogestan en progynova. Bruinverlies deed me donderdag pas vermoeden dat het weer niet goed zat. Daarvoor voelde het perfect en had ik niks door. Pfff ik doe niks dan wenen. Geen honger, geen zin om buiten te komen.
En we zitten weer in onze tweede thuis (ZH). Vandaag opnieuw echo en bloedname. Hopelijk alles uit mijn lijf en straks terug starten met Progynova. Ik ga als Gent belt ook op mijn strepen staan en twee embryo's vragen voor de volgende tp. Er zijn zoveel vrouwen die dat wel mogen. .. waarom ik niet? Pfff het was een rotweekend