Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    @diz spannend nu twee weken wachten, die nooit voorbij lijken te gaan.:)

@madelein. balen dat je van de pregnyl zoveel last heb. ik hoop dat je snel wat beter gaat voelen, kan me voorstellen dat al die kwaaltjes je doen denken aan de zwangerschap van jullie uk. veel sterkte en hopelijk heb je over twee weken een positie test en gaat alles goed

2. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff t is er nog niet uit :(
    Moet blijven in het zkh, ellende allemaal.
    Hoop dat t vannacht nog komt..
    Anders wss curretage, ben wel een beetje bang voor de complicaties :(

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jeetje meis wat een ellende...
    Voor die complicaties hoef je niet zo bang te zijn. Ik heb 2 curettages gehad, het valt echt mee. Het enige is dat mijn menstruatie sindsdien pijnlijker is, en dat het langer duurt voor je weer aan een zwangerschap mag beginnen :(.
    Veel sterkte, denk aan je!

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Diz: fijn dat het weer achter de rug is en zeker nu met meer dan 1 miljoen zaadjes! Duim voor je dat deze ronde goed gaat! Go zaadjes!! :)

Izzy: wat een mooi besluit als je toch die kinderwens hebt, heel veel succes met jouw tweede iui!

Madelein: bij mij is het vandaag voor het eerst dat ik wat minder klachten heb sinds afgelopen donderdagavond. Buikpijn is iets minder aanwezig en rugpijn ook iets minder.

Mrlsj: heel veel sterkte voor je! Digitale knuffel!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @goldfishie: dat is ook enorm wisselend dus. Ik heb tot gister eigenlijk helemaal nergens last van gehad. Het is gister begonnen met pijnlijke borsten, en vandaag dus helemaal los geslagen ;). Heel fijn spul due hormonen grrrr

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mrlsj...oh wat naar voor je. Zo oneerlijk allemaal he. Kan niet meer doen dan je heel veel sterkte te wensen. Hoop dat je kindje toch nog door de pillen loslaat en je dus niet gecuriteerd hoeft te worden.

Madelein...ik had vorige iui ook last van de pregnyl maar deze iui heb ik weinig last. Het is wel vervelend idd. ik was er de eerste iui eigenlijk van overtuigd dat het raak was maar dat was dus de pregnyl.

Izzy...idd. respect voor jouw keuze. Ik had zeker ook voor bammoederschap gekozen al had ik geen partner gehad. Hoop dat je snel van een mooi wondertje mag genieten.

Diz...spannend weer...

Jolanda... weet je al wat?

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @gelukkig: had je daar ook pas een week later last van, net als ik?
    Ik heb zeker niet de illusie dat het nu in 1x raak is, het is alleen super irritant dat ik me zo ellendig voel. Hoop dat het snel weg trekt!

8. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    @Mrlsj wat vervelend allemaal heel veel strekte, en dat het gaat lukken met pillen.

zelf gebruik ik geen hormonen, ik doe de iui in mijn eigen cyclus,
    zeven dagen na de iui had ik last/gevoel dat ik ongesteld moest worden. dit gevoel verdween na drie dagen en kwam terug drie dagen voor ik ongesteld werd. ook wel wat symptomen gehad die leken op een zwangerschap maar nee mijn lichaam hield me voor de gek.

ik kan me goed voorstellen dat bij jullie de hormonen het nog erger maken,

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Madelein...ik weet het niet meer precies. Maar ik was steeds zo misselijk. Wie weet ben je echt zwanger. Ik denk dat het weer niet gelukt is bij mij. Merk dat ik het weer wat moeilijker vind worden. Die angst dat het misschien nooit meer gaat lukken en het besef dat zwanger worden en blijven echt een wonder is.

Werk op een kdv. en er kwamen net 2 ouders vertellen dat ze weer een kindje verwachten. Dan steekt het wel even bij me. Het net me poppetje maar een extra knuffel gegeven. Ben echt verliefd op me dochtertje meiden!!!

10. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Mrlsj... ik hoop dat het heel snel beter gaat en je lekker naar huis mag om wat op te knappen. Sterkte!

Madelein, ik heb helemaal geen last gehad van de Pregnyl, hopelijk voel je je snel weer wat beter xx

Jolanda en Gelukkig, hoe is het bij jullie??

11. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor al jullie lieve berichtjes meiden.
    Helaas nog steeds geen druppel bloed :(.... alleen lichtelijk krampen dus denk echt dat t een curettage gaat worden :(.
    Hoezo duurt het langer voordat we weer aan een zwangerschap mogen beginnen?

Ik hoop dat je zwanger bent madelein! Ik denk het eigenlijk wel!
    Dat is wat mijn gevoel zegt :) (en die heeft vaak gelijk )
    Spannend!! Wanneer kun je testen?

Liefs

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Je lijf heeft straks de tijd nodig om te herstellen meis. Onze gyn raadde destijds aan om 2 cyclussen te wachten, om de baarmoeder de kans te geven te herstellen. Ik snap dat dit nu even teveel voor je is, probeer je te richten op het moment, en niet te veel te piekeren over de toekomst... Maar och wat is dat moeilijk he..? Ik duim heel hard dat het allemaal vannacht vanzelf gaat, en je morgen weer lekker naar huis mag. Dikke knuf!!

Qua zwangerschap hier: 5 dagen na IUI al symptomen lijkt me onmogelijk vroeg, dus nee denk niet dat mijn klachten daarvan komen. Maar stiekem hopen we het wel, zoals iedereen hier... Ik mag volgende week zaterdag testen, maar probeer tot woensdag vol te houden. Dan is het 13 dagen na de pregnyl, en zou ik dus geen valse test meer moeten krijgen.

@gelukkig: pff die misselijkheid vind ik niet eens het ergste, die borsten wel. Au...
    Kop op meis, je hebt bewezen zwanger te kunnen worden en een kindje te kunnen voldragen, het moet dan toch een 2e keer kunnen?! Dood doeners, ik weet het... Maar probeer de moed er nog in te houden meis.
    Misschien een verhaal wat je wat moed geeft: Een collega van mij heeft haar eerste kindje na 6 jaar proberen, IUI en ivf gekregen. Ze gingen voor een tweede, werden na de ( ik dacht ) 4e ivf zwanger, maar een miskraam met 12 wk. Dat was de druppel, ze waren er klaar mee. Nu 1,5 jaar later is ze ineens spontaan zwanger van de tweede, en alles gaat goed :). Wonderen bestaan blijkbaar, ook voor jou ik weet het zeker!

@izzy: aha, ja jij doorloopt natuurlijk een iets ander traject. Moet je dan ovu testen doen? Er is toch nog iemand hier die de IUI in eigen cyclus doet?

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hier net getest en een test die witter dan wit is...nu maar snel ongesteld worden, kunnen we weer verder...

14. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    @gelukkig wat balen zeg dat de test witter dan wit is.

@madelein ja ik gebruik ook ovulatietesten, al heb ik er soms wel eens ruzie mee. ik gebruik de digitale test van Clearblue bij mij geeft die vaak een storing aan:x hopen dat het bij de tweede ronden beter gaat al heb ik er nog negen. heb toen 20 stuks tegelijk gekocht.

15. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    @Gelukkig wat balen!! Maar echt het kan nog hoor! Ik las van de week ergens dat iemand pas 5 dagen na NOD positief testte. Ik duim gewoon nog even verder voor jullie! xx

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zo, wat een berichten in de tussentijd...
    @ mrlsj: sterkte!
    @ madelein: vervelend dat je er zo'n last van hebt... ik denk inderdaad dat het wat vroeg is, maar wie weet! Ik duim voor jullie!
    @ gelukkig: balen, zo'n witte test. Maar wie weet, zaterdag je NOD toch pas?

Hier nu al 4 dagen last van bruinverlies, wat wisselt qua hoeveelheid. Vandaag erg last van mijn darmen, gepaard gaande met veel buikkramp. Ook voel ik sinds vanavond daarbij de menstruatiepijn (heb zelfs een paracetamol moeten nemen voor de pijn, durfde nog geen aleve feminax te nemen, omdat ik nog geen rood bloed heb gezien), dus zal nu niet lang meer duren voordat de ongesteldheid door gaat zetten... :( kom nu ook maar, dan kunnen we verder!

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @gelukkig: he bah :(. Balen zeg! Hoeveel na je iui zit je nu precies?
    @izzy: dure grap met de cb! Heb je de ovu testen van sensitest al eens geprobeerd? Misschien een idee voor als je cb op zijn ( hopelijk is dat niet nodig natuurlijk ;))
    @jolanda: hoeveel na je iui zit jij nu? Is het al doorgezet? Hopelijk ben je toch zwanger!!

Hier net even een testje gedaan om te kijken of de pregnyl al uit m'n systeem is. Een heel licht, amper zichtbaar streepje nog. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen pregnyl test mocht ik komende week een 2e streepje zien.

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jolanda: balen zeg. Ik herken het wel, laat die ongi maar komen, want dan kan je door.

Madelein: Je zei gister dat je het tot woensdag gaat volhouden en dan pas gaat testen. Ik mag van de gyn pas op maandag 17 november een testje wagen. Maar ik ga het wellicht op zondag al doen. Of heb jij een korte lf, dat je eerder kan testen?

Hier is het rustig op het wachtbankje. Ook het gevoel dat de pregnyl weggaat, de klachten worden beetje bij beetje minder.

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Morgen is het 2 weken geleden dat ik de IUI heb gehad... Vanochtend wakker geworden met onwijze buikpijn en helaas ook bloedverlies. Met 2 pijnstillers op nog even mijn bed terug ingekropen... nu is de buikpijn gezakt, maar is ook het bloedverlies niet verder doorgezet... Raar, pfff, wat kan een lijf je voor de gek houden en onzeker maken. Zet nu maar door, dan heb ik duidelijkheid en weet ik ook wat ik als cyclusdag 1 moet rekenen...

@ madelein: hoe voel je je vandaag?

20. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Jeetje Jolanda wat irritant zeg. Het kan dan inderdaad maar gewoon doorzetten zodat je weer met de volgende ronde kunt starten.

Goldfishie ik testte 2 dagen voor testdag positief met ochtendurine. Dus iets eerder testen kan soms ook al.

Deel Deze Pagina