Heb deze avond toch maar een testje gedaan en die is nog licht positief. Ik ben ruim 11 dagen na pregnyl. Wat kut dat ik nu niet weet of het nog van de pregnyl komt. Ik vermoed van wel... bij de vorige zwangerschappen testte ik pas op dag 6 na tp licht positief. Dat is zondag pas. Ik had nooit gedacht dat bij mij pregnyl zo lang zou aanwezig blijven. Ik voel namelijk niks van de pregnyl. Het is echt afwachten. Zondagochtend moet het positief zijn. Indien niet, ben ik niet zwanger.
Nog 1 dagje wachten, dan kun je zien of die opgelopen is en weet je of het nog van de Pregnyl was of van een beginnende zwangerschap... spannend meid! Hopelijk ben je niet verder ziek geworden.
Nee ik werd enkel gisteren ochtend plots ziek. De rest van de dag was er niets meer aan de hand. Heel gek. Ik heb nu met ochtendurine getest en dat streepje is wel nog zeer aanwezig. .. zeker geen tuurlijntje. Daarom heb ik schrik dat het van de pregnyl is. Of we zijn zwanger van 1 van mijn eigen eicellen. Dat kan in principe ook nog hè. Die eisprong was vorige week Woe. We vinden het wel leuk niet te weten of het nu een spontane zwangerschap kan zijn of de embryo. Ik had maar liefst 3 eicellen. Hopelijk geen meerling... Dat geeft ook een hoger hcg zeker? O my God. Dit vind ik eng en spannend tegelijk. X
Ik zie zeker een mooi 2e streepje! Je had 5000 pregnyl gespoten toch? Ik dacht dat dit altijd met een dag of 10 uit je lijf zou zijn, maar goed iedereen is anders... en dan zou ie ten opzichte van gisteren niet zo veel kunnen zijn opgelopen... Als je vorige week woensdag je eisprong hebt gehad, zit je nu 10 dpo (of het nu van je eigen eisprong is of de teruggeplaatste embryo). Dan is het mijn inziens een goed streepje. Spannend hoor, maar het ziet er wel hoopvol uit! Nu kijken hoe het morgen en maandag is (of je een duidelijke oploop ziet).
Dag 13 na de pregnyl en mijn test is zowat identiek aan gisteren... Wat denken jullie? Ik voel me ook soms wat misselijk. Vrijdag heb ik zelfs mijn laatste stukje boterham moeten uitspugen en naar toilet moeten rennen. Vooral die dingen zijn anders met de vorige keren.
Ohhh Lenamill wat spannend weer zeg. Dit is echt niet meer van de pregnyl, je bent zeker weer zwanger. Dat je je nu anders voelt is misschien wel een heel goed teken. Wanneer mag je voor een bloedtest? Je eerste echo is natuurlijk heel erg spannend. Mijn duimen draaien op een goede afloop. Straks heb je er ineens 2 of 3😂😂😂 En Jolanda, jij kan ook bijna weer starten...ook weer spannend.
HCG verdubbelt in 48 uur. Als ik de test van vandaag met die van vrijdag vergelijk zie je een duidelijke oploop. Die van vandaag is mijn inziens ook iets duidelijker als die van gisteren, dus ik heb goede hoop voor je! En zoals Gelukkig zegt dat je je anders voelt, is mogelijk juist een goed teken... het blijft natuurlijk nog wel spannend, maar het begin is er weer! Ik duim voor je dat dit een plakker is en je over een paar weken een goede echo hebt. Het is je gegund! Ja, hier begint het steeds dichterbij te komen. De toestemmingsformulieren voor de verzekering liggen klaar, deze ga ik morgen inscannen en versturen en dan moeten we afwachten... deze week het nog even samen gezellig maken, want je weet maar nooit 😊
Ja weet inderdaad maar nooit!😉 Wij hopen stiekem dat er bij ons ook een spontaan wondertje ingenesteld is. Ik had 3 eicellen. Hopelijk is het maar 1 kindje. Maar als Het er 1 is, vinden wij het wel fijn dat we niet weten of het wel effectief de cryo is...
De testjes lopen precies wel op en tegelijk heb ik buikpijn en rugpijn en schrik om mijn regels door te krijgen. Wat een dubbel gevoel. Gelukkig vandaag veel afleiding. Ik ga met mijn collega shoppen.
Testje van vandaag onderaan toegevoegd. Ik ga vanaf vrijdag om de drie dagen bloed laten prikken. En vanaf volgende week iedere week een echo bij mijn gyn. Ik ben er anders niet gerust in.
Ik zie ze oplopen Lena! Voorzichtig gefeliciteerd meid! Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu goed mag gaan! Fijn dat het ziekenhuis mee wil werken aan extra controle, zowel de bloedtesten als de echo's.
Het is al 1 maart Jolanda! !! Deze maand starten jullie ook weer!!!! 😉 Superleuk vooruitzicht! Ik hoop echt dat jullie nu enkele prachtige embryo's hebben! Xxx
Wat ziet het er goed uit Lena. En idd. super fijn dat je zovaak voor bloedonderzoek en echo's naar het zh. mag komen. Mijn gevoel zegt dat dit mooie wondertje echt blijft plakken. Jolanda...ohhhhhh ook voor jullie weer spannend om te starten...heel veel succes. Ben je er weer helemaal klaar voor?
Ik hoop het echt Gelukkig! !! Een derde tegenslag kunnen wij niet meer aan! Hopelijk is onze tijd om mama en papa te worden eindelijk daar!!!❤❤❤
Ik heb soms zo'n enorm pijnlijke steken in mijn baarmoeder. Zoals het begin van de menstruatie maar veel erger! !! Ik moet dan echt gaan zitten of ik leun voorover van de pijn. Heeft iemand dit al meegemaakt tijdens een beginnende zwangerschap? Ik herken het niet van de vorige korte zwangerschappen.
Die kleine is zich gewoon flink diep aan het innestelen 😂😂 Het is vast normaal Lena. Hoelaat mag je morgen bloedprikken en wanneer heb je je eerste echo? Heb je nog getest vandaag of ga je morgen weer testen?