Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat rot dat we altijd iedereen moeten achterna bellen! Ik weet perfect wat je bedoelt. Maar goed...het komt dus wel in orde! Je zal blij zijn terug te kunnen starten. Dan word je eindelijk uit de onzekerheid getrokken (dat had ik alleszins toch na de laatste icsi in Leuven, zonder bevruchting) Het deed mij toen enorm deugd terug een poging te krijgen en verder te geraken dan we stonden. Dus ik duim!!!!!

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Lena...super fijn dat de echo positief was. En ook fijn dat je nu elke week een echo krijgt. Hoe voel je je nu na de goede echo, al wat meer rust?

Jolanda...wat vervelend dat je zo'n groot bedrag moet voorschieten, maar het komt vast goed. Wel fijn dat jullie via deze manier toch kunnen starten. Succes ermee.

Diz...jullie kindje alweer een jaar. Wat gaat de tijd toch snel he. Leuk dat jullie over een tijdje voor een 2e willen gaan...spannend weer.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik voel me nu vooral opgelucht dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, maar het blijft heel spannend. De volgende echo is volgende week dinsdag en mijn man kan dan niet mee. Hij zit dan voor een beurs in het buitenland. Dus extra spannend om alleen te gaan en niemand is oo de hoogte (alleen jullie).

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heb je ondertussen alles in orde gekregen met de papieren van de vezekering? Wanneer moet je starten met de medicatie? Xxx

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Nee nog steeds niks gehoord, dus morgen er maar weer achteraan bellen, grrrr.... hoe is het met jou? Het lijkt me inderdaad spannend om dinsdag alleen naar de echo te gaan...

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hiet gaat het voorlopig nog zonder teveel kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten en soms van die vreselijke steken achter mijn schaambot. Heb ook meer zin om een dutje te doen, maar best nog wel veel energie ook. Ik ben nog niet misselijk, maar wordt wel wat duizelig als ik lang honger moet hebben. Ik eet s avonds pas om 21u. Dus nu ligt er wel wat achter me om snel in mijn mond te steken.😁 Ik wil voorkomen dat ik duizelig word als ik nog met patiënten bezig ben.
    Zaaaaalig dat de zon schijnt vandaag! Toen ik vanmorgen begon te werken om 8u was het zelfs al heel licht buiten! Ik vind het super dat de lente eraan komt! !!

Heb je vandaag de verzekering kunnen bereiken? Zit er maar achter! Je gaat nu bijna terug starten! Ik hoop dat je veel eitjes hebt, zodat ze daar is Dusseldorf kunnen laten zien wat ze kunnen hè! 😉

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja, echt super fijn die zon! Laat de lente maar komen, heerlijk. Zo op de fiets naar de huisarts om de bloeduitslagen t.b.v. traject DD op te halen (geprikt op HIV, Hep. B en C)...
    Helaas nog steeds niks gehoord van de zorgverzekering, dus daar straks ook nog maar weer achteraan bellen, pfff....
    Vanochtend is alle medicatie bezorgd, wat is dat toch altijd veel. En ondanks dat ik er weer naar uitkijk te gaan starten, is het ook weer confronterend dat dit nodig is om uberhaupt zwanger te raken.
    Eerste bruinverlies ook weer gespot, dus menstruatie zal ook niet lang meer op zich laten wachten.

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Spannend nu kan je echt weer starten! !! Heb je de zorgverzekeraar nog kunnen bereiken? Ik hoop het voor je! Fijn weekend!

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lena, hoe is het met je? Dinsdag 2e echo, spannend weer...

Hier in afwachting van mijn menstruatie, al sinds donderdag bruinverlies, het ene moment wat meer als het andere moment, maar nog niet de bekende buikkrampen. NOD is woensdag...
    Gisteren de toestemming van de zorgverzekering per post binnengekregen, dus nu is echt alles geregeld voor de start. Nu afwachten wat ze allemaal wel en niet gaan vergoeden van wat we indienen, we zullen zien.

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hopelijk vergoeden ze zoveel mogelijk, maar ik hoop nog harder voor je dat ze daar in Dusseldorf resultaat boeken en dat je snel weer zwanger mag worden!!!

Ik voel me nog altijd niet moe en ook niet misselijk. Ik heb wat gevoelige borsten, maar niet pijnlijk. Ik krijg wel nog steeds enkele keren per dag heel pijnlijke steken in mijn buik. Achter schaambot. Dat duurt enkele seconden en ik moet dan echt diep inademen en uitblazen om rustig te blijven. Doet echt geen deugd. Ik maak me er geen zorgen om, want dit herken ik niet uit de vorige zwangerschappen. Dat kan dus in mijn situatie positief zijn. De psycholoog van het uz raadde aan me te focussen op wat er anders was. Dan doen we dat maar. Ik vind het wel niet zo fijn dat ik de volgende twee dagen alleen zit. Mijn man moet voor werk naar het buitenland. Ik moet dus ook alleen naar de echo. X

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Volg je het voedingsadvies uit het boekje innesteling? Toeval of niet. Ik werd meteen terug zwanger na de biochemische zwangerschap. Ik eet geen zetmeel, geen koolhydraten, geen granen, geen suiker en geen koemelkproducten meer. Van half januari. Gemakkelijk vol te houden vind ik.

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    En Lena, hoe was de echo vandaag?
    Ik probeer het voedingsadvies voor een groot deel te volgen... ook heb ik gezocht naar het endometriose dieet. Ik eet/drink vrijwel geen lactose, probeer echt zo min mogelijk tarwe te eten, glutenvrij is mij net wat te ingewikkeld. Verder zo veel mogelijk fruit en groente, voldoende drinken (veel water, minder thee, geen suiker). Dus hopelijk heeft het bij mij ook een positief effect...
    Hier inmiddels gestart! Gisteravond is mijn menstruatie doorgebroken en heb ik het eerste snufje Synarel genomen. Vandaag echt super veel buikpijn, moest me voor het eerst hiervoor ziekmelden op mijn werk...
    Morgen starten met de Gonal-f en Meriofert en dan volgende week dinsdag de eerste fm. Het gaat weer echt beginnen...

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Spannend Jolanda! !! Ik vind het superfijn dat jij terug mag beginnen!! Ik ga heeeeel hard voor je duimen! 🍀

Hier was de echo op net geen 6 weken zoals die hoorde te zijn. Gegroeid vruchtzakje met een minivruchtje van 2,6 mm. Helaas kan je pas vanaf 3 mm een hartje vinden. Dus dat zal voor volgende week zijn. Hopelijk gaat het deze keer goed blijven gaan! Ik heb het echt wel gehad. 🍀🍀🍀🍀

14. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Fijn dat de echo goed was. Hopelijk inderdaad volgende week een mooi kloppend hartje! Ik blijf voor je duimen hoor!

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ohhh Jolanda...je bent weer gestart, wat fijn en reuze spannend weer. Houd ons maar goed op de hoogte. Succes en misschien ook wel plezier gewenst deze ronde.

Lena...wat een goed nieuws, jullie minimensje is lekker gegroeid. Volgende week zie je vast een kloppend hartje. Ik heb met beide zwangerschappen een echo gehad met 6 weken en 3 dagen en toen klopten de hartjes al.
    Fijn dat je nog geen vervelende kwaaltjes hebt. Hoop voor je dat dat zo blijft.

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Voel je je vandaag al wat beter Jolanda?

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja, de hevige buikpijn is altijd maar 1 dag. Vandaag weer gewoon aan het werk. Nog wel een gevoelige buik en moe... de eerste spuiten zitten er ook alweer in... nu hopen dat die goed hun werk gaan doen. Ik hoop zo op een mooi aantal follikels...

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Spannend! Ik duim voor een goede opbrengst!
    Hier is diarree mijn ochtendkwaaltje. Ik ben niet misselijk, maar heb s morgens wel erg veel last van diarree. Mijn huisarts zei dat het zwanger zijn ofwel op je maag slaat ofwel op je darmen. Bij mij duidelijk dat laatste. Meestal kunnen die vrouwen net geen stoelgang maken, maar door de probiotica die ik neem kan ik dus nog heel goed naar toilet. (Te goed) Voor de rest gaat alles nog zijn gewone gangetje. Niet extreem moe ofzo.

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zolang het alleen een ochtendkwaaltje is, valt het wel mee. Verstopt zitten is ook niks... Fijn dat je je verder nog wel goed voelt, hopelijk blijft dat zo!
    Hier gaat het snuiven en spuiten prima. Gisteren niet helemaal lekker en vannacht ook flink last van mijn darmen. Vandaag dan ook erg moe door de gebroken nacht. Maar goed, even rustig aan doen...
    Dinsdag wordt voor ons beide een spannende dag, allebei een belangrijke echo. Hopelijk allebei goed nieuws: jij een mooi kloppend hartje en ik een mooi aantal follikels, daar gaan we voor!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dinsdag is idd voor ons beiden een spannende dag! Ik word er al nerveus van! Vind het zo eng. We moeten echt positief blijven, dan valt alles wel mee!!! Nog 3 keer slapen en we weten meer...!

Deel Deze Pagina