Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Lena: hoe was het vandaag bij de gynaecoloog? Weer een mooie echo gehad? Hoop het zo voor je! NIPT zal ook wel even spannend zijn, wanneer krijg je de uitslag?

Hier is gelukkig de menstruatie weer voorbij. Menstruatiepijn is meegevallen, wel veel last van mijn darmen. Ik zit ook zeker nog niet lekker in mijn vel, maar goed, even de tijd hiervoor nemen.

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jolanda...fijn dat de menstruatie niet zo pijnlijk was dit keer. Nu wachten jullie dus eerst beide gesprekken af en dan hoor je dus verder hoe en wanneer er weer een behandeling start? Hoop dat dat niet al te lang duurt voor jullie. Ben erg benieuwd wat er uit de gesprekken komt. Succes ermee.

Lena...ik ben ook erg benieuwd hoe het was bij de gynacoloog. De kleine weer gezien? Wanneer gaan jullie het naar iedereen toe bekend maken?

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Jullie zijn zo lief om er steeds naar te vragen en zo mee te leven. Ik vind het niet altijd leuk om hier een positief berichtje te posten, omdat ik heel veel schrik heb jou te kwetsen Jolanda....

Maar ... even kort... Alles is oké. Hartje klopt zoals het hoort en goed gegroeid. Niertjes werken ook al, want de kleine had al een vol blaasje.

Dus na alle dikke miserie is het ons uiteindelijk toch gelukt om echt zwanger te worden! Dat wens ik jullie ook Jolanda! En liefst snel!

Bijgevoegde bestanden:

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik wil juist ook positief nieuws horen, vandaar dat ik er ook naar vraag. Het is jullie van harte gegund na de moeilijke weg die jullie hebben moeten volgen. En natuurlijk hoop ik je snel te mogen volgen...

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Grrr... vanmiddag een mail van Gent dat onze afspraak van 2 mei door onvoorziene omstandigheden niet door kan gaan. Nu hebben ze ons ingepland voor aanstaande vrijdag, maar dat is met geen mogelijkheid te regelen op ons werk (zeker niet op zo'n korte termijn). Daarnaast hebben we dan ons dossier vanuit Düsseldorf nog niet... Nu maar hopen dat ze op de korte termijn nog ergens een gaatje over hebben voor ons, want wil echt niet weer een aantal maanden moeten wachten op een nieuwe afspraak...

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Watblieft? Dat is echt niet leuk!
    Waarschijnlijk heeft De Sutter weer een interview ofzo. Ze komt vaak op tv over fertiliteit en ze is in de politiek. Onze afspraak is ook al eens vervroegd. Wij vonden dat toen wel leuk. Ik ben zelfstandige, dus heb gewoon tegen patiënten gezegd dat ik die dag niet werkte. Mijn man zijn baas vindt dat ziekenhuis voorgaat op alles. Dus was hier snel geregeld. Wat voor werk doe je dan, als ik dat mag vragen? Ik hoop dat je dan inderdaad niet te lang moet wachten.

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mail maar gerust terug dat je hoopt dat je nu niet nog eens een lange tijd moet wachten. Dan zoeken ze wel naar een gaatje! Wees gerust.

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Normaal gesproken zou ik eerder ook niet erg vinden, maar vrijdag aanstaande is erg kort dag. Tot nu toe een erg meewerkende werkgever van mijn man, maar aanstaande vrijdag kan hij echt geen vrij krijgen. Ik ben orthopedagoog/GZ-psycholoog en beheer in principe mijn eigen agenda. Vrijdag heb ik een belangrijke afspraak met ouders staan, dus alleen als het echt niet anders kan, zou ik dat afzeggen.
    Ik baal gewoon enorm, ook omdat we al een hotelletje hadden geboekt (zaterdag t/m dinsdag)...

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jeetje dat valt zeker ff tegen Jolanda...weer afwachten wanneer je nu weer een afspraak hebt. Hoop zeker dat dat niet lang duurt. Sterkte er weer mee.

Lena...wat een prachtig minimensje...zo mooi om te zien he. Lekker genieten.

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ooh nee, dat is echt heel jammer... Gent is een mooie stad. Heb je al een nieuwe datum? Anders probeer hen morgen te bellen? Lukt alleen door naar het algemeen nummer van uw gent te bellen en door te laten verbinden met fertiliteit. Want die mails over en weer.... Daar word je ook niet meteen wijzer van hè. Als je nu de nieuwe datum snel vindt, kan je er weer naar uit kijken en jullie hotelletje misschien wat verschuiven? Bovendien is het ook makkelijker om een afspraak telefonisch te krijgen. Je krijgt een vroedvrouw aan de lijn en ze vindt vast een gaatje! Zeg dat je al maanden wacht en dat jullie afspraak nu niet doorgaat en dat je daar zo naar uit keek... Ik heb het ook vaak emotioneel aangepakt en dat lukte me om sneller afspraken vast te krijgen. Succes!!

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik had vanmiddag al willen bellen, maar op de website staat alleen een telefoonnummer wat bedoeld is voor medische vragen als je bij hen in behandeling bent, vandaar dat ik een mail terug heb gestuurd. Ik wacht even de reactie af en als dat niet snel komt of het antwoord is niet naar wens, dan ga ik toch maar proberen te bellen...
    Hotel is wel te regelen, mogelijk om te boeken en anders annuleren. We wilden er een uitje van maken, waarbij wel zowel naar Gent als naar Brugge zouden gaan. Ik ben er ooit lang geleden geweest (toen ik nog op de middelbare school zat) en kan me herinneren dat ik beide plaatsen leuk vond.

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Brugge is nog veel mooier en veel gezelliger dan Gent!👍 Ja je moet echt bellen via het algemeen nummer van het onthaal van uz Gent. Ze verbinden u door met fertiliteit. Heb ik zo heel vaak gedaan... Mails afwachten kan langer duren. Zorg dat je zekerheid hebt voor het weekend. Dit is echt niet leuk. Jullie keken uit naar 2 mei...

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat is deze website stom geworden... Alle banners zijn weg. Nu had ik er eindelijk ook eens eentje!

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heb je een nieuwe datum voor jullie gesprek in Gent? X

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik vind deze nieuwe site / forum ook echt niks... zonde... nieuw is niet altijd beter...
    Maar goed... nee ik heb nog niks gehoord van Gent. Ik had gistermiddag willen bellen (via de mail zouden ze binnen 2 werkdagen reageren en ik had woensdagmiddag hen teruggemaild), maar dat is niet gelukt door gedoe op mijn werk (was pas laat thuis). Dus ik ga nu maandagochtend bellen...

Hoe is het met jou?

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Met mij gaat het redelijk goed. Buiten het feit dat niks van groeten binnen krijg en ook geen vlees.... Dus erg veel vitamines komen er uit de voeding niet binnen. Ik ben ook nog moe en krijg weinig gedaan. Ik word slecht gezind als ik denk aan hoe druk dit weekend weer is... maar dit is allemaal bijzaak... Het is veel erger als je nog met lege handen blijft... Dus ik klaag niet. Xxx

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Veel geluk vandaag met je telefoontje naar Gent. Ik duim mee voor een snelle afspraak! ! Zeg maar dat je een nieuwe afspraak maken via mail niet zo handig vindt op korte termijn. Durf zeker ook zeggen dat je echt uitkeek naar 2 mei en dat je nu hoopt dat het niet nog eens enkele maanden opschuift... Dat mag je echt zeggen. Dan doen ze hun best om je nog ergens achter te zetten in de agenda van De Sutter. Dan gaat het ineens wel snel.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh balen van je afspraak. Ik hoop zo dat je het kunt verzetten.
    Moet ook even wennen aan dit forum hoor. Moest jullie even zoeken.

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik heb ze gebeld en aangegeven wat er mis is gegaan. Ze boden direct excuses aan, gaan nu kijken wat er mis is gegaan en als het goed is, krijgen we zsm een nieuwe datum via de mail. Vanmiddag nog niks gezien... morgenochtend even afwachten en anders morgenmiddag weer bellen en dan er wat meer druk achter zetten...

@ Lena: heb jij morgen nog weer een echo? Ik zie dat je inmiddels bijna de 12 weken grens bereikt hebt!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh wat gek, dat ze niet meteen een nieuwe afspraak geven. Nu bestaat de kans dat ze weer gaan mailen en je weer op hele korte termijn moet gaan waardoor het weer lastig wordt met het werk... Echt zo gek dat ze niet meteen in de agenda gekeken hebben. Ik vind het niet leuk voor jullie! Morgen zeker terugbellen en vragen om telefonisch een afspraak te regelen om zo beter te kunnen aftoetsen met je werk... Die mails over en weer maakt het alleen maar lastiger en langer duren. Zeg dat je al maanden wacht of die eerste afspraak en van miserie al een poging in Dusseldorf hebt laten doen omdat jullie daar sneller terecht konden. Ik heb altijd op emoties gereageerd en dat werkt het best.... Gewoon durven!! X

Ik zie dat onze handtekening terug staat. Wat leuk. Ik dacht dat het niet meer terugkwam. Bijna 12 weken. Spannend deze week. De nipt wordt uitgevoerd en we weten daaruit of de chromosomen in orde zijn en ineens ook het geslacht al!! Ik ben dus heel benieuwd en ook nerveus... xxx

Deel Deze Pagina