Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ooooh zo spannend! Fijn om je weer te horen! Ik hoop echt dat jullie avontuur eindigt zoals een mooi sprookje! Met een lief klein kindje in jullie armen! Hou ons op de hoogte hè! Ik kom hier weer regelmatig eens kijken.

Met onze Korneel gaat het beter. De medicijnen doen hun werk. Ik heb nu ook druppels tegen krampen in huis. Hij wil alleen overdag niet slapen. Dat maakt het voor mij extra vermoeiend. Ik ben blij dat ik terug werk nu. Zo heb ik wat afwisseling. Mijn werk is minder vermoeiend dan voor ons manneke zorgen. Xxx

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jolanda...wat spannend zeg. En een eigen donor, wat fijn. Is het familie of een vriendin als ik mag vragen? Heel fijn en zo bijzonder als mensen dit voor jullie willen doen. En in maart het gesprek, dat schiet dus al best op. Heerlijk dat jullie samen een weekje weg zijn geweest.

Jolanda...hoe gaat het met de kleine en je werk? Lizzy heeft als baby enorm veel gehuild. We weten nooit wat het geweest is maar ik weet nog wel dat ik er op den duur echt helemaal doorheen zat. Kon zelf ook alleen nog maar huilen en was echt op. Lana daarintegen is enorm makkelijk en huild nooit.

Hier gaat alles goed. Lizzy word bijna 5 jaar en Lana is flink ondeugend. We zijn druk met de voorbereiding voor ons huwelijk.

Deel Deze Pagina