Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelein: ik duim voor je dat je zwanger bent. Jij voelt zoveel en ik voel bijna niets meer. Vanaf donderdag zwakte alles af qua gevoel en het voelt nu zoals normaal. Ik heb niet het gevoel zwanger te zijn.

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wat maf dat het bij jou al zo afgezwakt is, maar het zegt volgens mij niks. Kan alle kanten nog op meis!
    Ik moet zeggen dat ik nergens op durf te hopen. Heb wel een vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden eind deze week. Heb al te vaak gedacht dat ik zwanger was terwijl ik dat niet was.

3. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is utrogestan? Nog niet eerder van gehoord.
    Mn gyn had wel gezegd stel als ik zwanger raak, alvast uit voorzorg aspirine moet gaan slikken.

K verlies nog steeds bloed maar dit kan helaas 1 tot 2 weken duren na een curettage. Voel me ook nog steeds niet lekker.. veel hoofdpijn..
    En emotioneel is t best zwaar...
    Zit ik naar de laatste echo te kijken, t was al zo'n mooi mini mensje... en dan gaat t nog mis?! :(

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Sterkte meis. Het is ook zo oneerlijk... Heel veel sterkte.

Hier nog steeds enorm gevoelige borsten en misselijk. Sinds vandaag wat krampjes dus denk dat het niet raak is deze keer.

5. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks...

Krampjes kan ook de innesteling zijn he.. spannend hoor. Wanneer ga je weer testen?

Liefs

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik ga denk ik niet meer testen. Vanmorgen witte test dus pregnyl is er nu echt uit. Ik ga er vanuit dat ik donderdag of vrijdag ongesteld wordt. Zo niet zie ik wel weer verder. Ben een stuk rustiger sinds vandaag :)

7. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft een van jullie enig idee hoelang het duurt voordat hormonen uit je lichaam zijn?
    Afgelopen donderdag heb ik een curetage gehad.
    Dacht ff testen kijken of ie nog positief is, gelijk dik positief :(...

Hoop zo dat mn lichaam weer snel in de oude staat is..

8. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ik denk dat dat echt wel even tijd nodig heeft hoor Mrlsj. Moeilijk he :(
    Toch zou ik echt even je lijf laten wennen aan alles wat ee nu gebeurd. Het moet ook even wennen en bijkomen. Geef het even tijd ♡

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dat duurt een week of 3-4...
    Wat heeft je gyn geadviseerd verder? Wanneer mogen jullie weer verder?

10. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben over 2 weken een afspraak, we zullen dan meer horen..

Balen dat de test nu wit was zal t nu indd maar even wachten ...

Liefs

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Oke dat is wel fijn, dat je dan nog een gesprek hebt. Weet je waar je aan toe bent.
    Ach die witte test ben ik wel gewend inmiddels ;). Maar zit nog een week voor m'n nod dus heb de moed nog niet opgegeven. Maar ik vind het enorm fijn om te weten waar ik aan toe ben, dus een witte test tegen nod aan is balen, maar dan weet ik in ieder geval dat ik niet meer hoef te hopen.

12. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa.. kga denk toch maar morgen ff bellen ivm die positieve test..maar ook omdat ik best veel bloed verlies heb. T wordt er ook niet minder op, lijkt alleen maar meer te worden...

Als je nog een week voor je nod zit, kan er nog van alles gebeuren... afwachten helaas kun je niet meer doen.

K wordt soms gek van me zelf.. dan ben ik ineens heel boos, of juist heel verdrietig.. om gek van te worden

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dan zou ik even bellen inderdaad. Wil je niet ontmoedigen maar er kan nog een restje achtergebleven zijn. Die test duurt echt 3-4 wk voor het hcg uit je lichaam is. Sterkte!

14. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag moet ik weer naar het zkh... gaan ze ff kijken.
    Hoop dat t er uit ziet zoals t eruit moet zien..

15. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Succes in het ziekenhuis! Hoop dat het er goed uitziet xx

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hoe is het in het ziekenhuis gegaan? Hoop dat alles 'goed' is met je...

Hier nog onverminderd brandende en pijnlijke harde borsten. Voor de rest vandaag weer energie :)! Heerlijk! Lekker buiten gereden met mijn paard, en vanmiddag het huis lekker onder handen genomen ( heb vandaag en morgen vrij ;))

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Poeh, dat was even bijlezen!
    Madeleine, spannend hoor! Ik hoop snel positief nieuws voor je.
    Mrlsj, wat een verhaal zeg, ik hoop dat je snel opknapt en het hele gebeuren een plekje kan geven!

Voor de zwangere dames een dikke proficiat!! Wat een supernieuws, hopelijk gaan jullie een super zwangerschap tegemoet!

Hier zit de eerste wachtweek er bijna op. Vandaag veel last van witte vloed, weet niet of ik er anders ook zo'n last van heb, maar vandaag viel het echt op. Misschien bijwerking van de pregnyl.....
    Ik heb weinig tijd om van alles te voelen deze keer, druk aan het werk, dus de tijd vliegt voorbij gelukkig!

18. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zag er gelukkig uit zoals t er nu uit moet zien.
    Wel nog wat bloed in mijn baarmoeder en verdikt slijmvlies, maar dit is logisch dat komt nog Door de operatie en de zwangerschap. ...

Nu hopelijk gauw ontzwangeren dan kunnen we weer verder...

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Mrlsj: Gelukkig ziet het er wel goed uit, dat zal in ieder geval rustgevende. Hopelijk herstelt je lichaam gauw. Veel sterkte de komende periode en neem de rust en ruimte voor jezelf en de verwerking!

@ madelein: fijn dat je je weer iets beter voelt... Ik blijf voor je duimen voor een positieve test aan het eind van de week!

@ Diz: spannend, nog even wachten... succes! Hopelijk ook voor jou snel een positieve test!

@ miffy en gelukkig: Hoe voelen jullie je? Miffy: is de echo nog naar voren geschoven?

@ goldfishie: Hoe is het jou?

Ik ben sinds zaterdag weer gestart met de Puregon. Gaat al veel makkelijker als de eerste ronde... nu hopen op mooie eitjes vrijdag!

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Gelukkig mrlsj. Het heeft echt tijd nodig...

Bedankt voor het duimen Jolanda. Ik geloof er zelf niet meer in. De gevoelige borsten kunnen natuurlijk ook gewoon komen door de pregnyl en andere hormonen die daardoor gestimuleerd worden.

@diz: spannend hoor! Fijn dat je veel afleiding hebt, scheelt enorm denk ik.

Deel Deze Pagina