Diz, fijn dat je goede afleiding hebt! Ik heb vandaag gebeld en kreeg mevrouw aan de telefoon die mijn fm heeft gedaan afgelopen keer. Ze was heel lief en zei dat we een week eerder mochten komen. Ze liet de andere afspraak ook nog even staan. Ben zo blij! Ze vertelde ook hoe ze rekenen. Vanaf de dag van IUI + 2 weken. Ben echt zo blij! Scheelt toch 7 dagen 😊 Verder voel ik me aardig. Erg moe. Ik lig 's nachts uren wakker. Dat is wel vervelend. Maar verder prima.
Mrlsj...gelukkig ziet alles eruit nu zoals het hoort, is denk wel een geruststelling. Je lichaam zit nog vol hormonen en dat zul je zeker merken. Nogmaals sterkte. Miffy...fijn dat de echo naar voren is gezet. Hoe ver ben je dan precies? Vervelend dat je snachts wakker ligt. Meiden op de wachtbank...slopend he. Hoop voor jullie dat de tijd voorbij vliegt. Hier is het nog steeds niet te geloven dat ik zwanger ben. Het is dat ik nog steeds niet ongesteld ben en een positieve test heb maar voel me verder goed. Het enige wat ik geregeld heb ik dat ik een beetje duizelig ben. Voel me dan wat slap. Hoop niet dat dit weer door me bloeddruk komt. Met de zwangerschap van Lizzy heb ik al vroeg een hoge bloeddruk gehad wat uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging werd. Ik ben toen met 36 weken bevallen, ze hebben me toen ingeleid.
Ik ben dan precies 7 weken @gelukkig. Vind het ook heel fijn dat ik eerder kon komen. Vervelend dat je duizelig bent. Ik had het vandaag ook een keertje. Hoop dat het onschuldig is bij je en jw bloeddruk zich netjes houdt. Ik duim voor jullie allemaal ♡
Ik hou het spannend... Net getest en een lichte streep...! Nog te licht om heel blij van te worden, maar aangezien ie zondag Omo wit bleef krijg ik een beetje hoop. Streepje verscheen binnen afleestijd, is in het echt wat duidelijker dan op de foto.
dit is van sensitest. Ik had eerst altijd die van kv, maar daar kreeg ik steeds streepjes terwijl ik niet zwanger was. Met deze testen niet, is toch een fijner idee
Nee dat moet je inderdaad niet hebben! Ik vond de ovu testen van sensitest ook altijd heel fijn. spannend joh! Hool dat het streepje snel mag oplopen ♡
Nee super irritant is dat. Ik ben normaal eigenlijk niet van het vroege testen, maar ben nu zo onrustig. Heb ook nog steeds enorm pijnlijke borsten. Zijn ook al ruim een cupmaat gegroeid. Daarom kan ik het ook niet los laten denk ik. We wachten af, ga nergens vanuit, over 2 dagen nog maar eens testen! Maar het is wel een fijn idee dat er weer iets lijkt te gebeuren. Dat is lang geleden! Edit: Het stomme is trouwens dat ik vandaag ben gaan testen doordat ik vannacht gedroomd had dat ik licht positief zou testen. Nog een leuk detail
Madelein: heel erg spannend!! Hopelijk word het streepje donkerder in de komende dagen. Ga je overmorgen weer testen? Hier voelt ik nog steeds niets anders.
Dat ziet er wel hoopvol uit Madelein... spannend! Zeker omdat je ook nog steeds symptomen hebt en al een witte test in de tussenliggende periode hebt gehad. Hoeveel dagen voor NOD zit je?
Hee meiden... Pff ik voel me zo onzeker over de toekomst.. ben zo bang dat we geen gezond kindje kunnen krijgen De moed zakt je toch in de schoenen Als je 2x een miskraam achter elkaar krijgt.. Bij de 1e heeft wss nooit het hartje Geklopt... maar bij de 2e waren we al zo ver... en zagen ze ineens een schilletje met vocht om het kindje zitten, dat wijst op een alarmsignaal dat er iets niet goed was met dit kindje... Er spoken zo veel vragen Door mijn hoofd..doordat vocht ben ik bang dat er bij de volgende zwangerschap miss ook wel iets niet goed gaat komen met t kindje Ik probeer t van me af te schrijven. Dit is wat er uit komt... Zo klein.. Je hartje klopte, Wat was dat fijn Nog 10 dagen, Dan konden we je weer zien. Wat duurde dat lang... Mama had een liedje voor jou, Ik zong het elke dag; "Groei maar, groei maar, groei maar goed, dat doet papa & mama heel veel goed" dit gaf mij weer wat meer moed. 10 dagen waren voorbij, Woow!! Wat was jij gegroeid! Papa & mama waren heel blij. We hebben zelfs je hartje horen kloppen, Ons geluk kon nu niet meer stoppen! Nu al, zoveel liefde voor jou Maar dan ineens, Van zo veel warmte, Naar kou. Je bent er nog wel, Lieve kleine friemel Maar er is iets mis.... Je bent gegroeid, beweegt je en je hartje doet 't goed, Maar er zit een schilletje met vocht.... En nu.....? Wordt jij een gedrocht? ! Zoveel vragen en verdriet 2 dagen later voelde het voor mama niet in het vergiet. Dit bevestigde de echo, Je hartje klopt niet meer. O, lief klein droompje.. Dit doet papa & mama zo'n zeer! Je was zo gewenst, We hadden je met zo veel liefde willen ontvangen Helaas.... Zwerf jij nu ergens in 1 van onze gangen? Nu ben je samen met je andere broertje of zusje, een sterretje aan de hemel. Papa & mama zien jullie als de 2 mooiste sterren aan de hemel. Wat hadden we jullie graag willen ontmoeten....
Oh lieve Mrlsj wat mooi... en zo verdrietig. Nu ben je overvallen met al deze emoties en die moeten ook ee plekje krijgen. Het is logisch dat je zo angstig bent. Maar ik hoop en wens echt dat er voor jullie ook een mooi gezond kindje mag komen ♡ dikke knuffel!
@jolanda: zaterdag is 14 dagen na de IUI, die heb ik maar bedacht als nod . Heb sinds een uur kramp in mijn baarmoeder, en voel me alsof ik ongesteld ga worden. Eigenlijk denk ik niet dat het echt raak is. Even afwachten nog helaas! Hoop niet dat die wacht weken iedere keer zo zwaar zijn want trek het amper! Hoe is het met jou? Wanneer weer fm? @mrlsj: he bah meis. Het is ook heel verdrietig. Je wereld staat momenteel op z'n kop... Er is hier op zp ook een onderwerp met topics over miskramen, ik heb daar destijds heel veel aan gehad. Ik heb toen ook veel geschreven, en dat helpt echt.
@ Mrlsj: mooi geschreven. Hopelijk werkt het schrijven mee aan het verwerken van jullie intense verdriet. Begrijpelijk dat het je ook angstig maakt. Heb je deze zorgen ook al kunnen bespreken bij de gynaecoloog? @ Madelein: nog even wachten dus. Mocht het niet raak zijn, hoop ik inderdaad voor je dat volgende wachtweken wat rustiger verlopen... Ik zit inmiddels op dag 6, heb alweer 4x geprikt, wat vandaag pijnlijk was (denk niet op een lekker plekje geprikt te hebben, ben benieuwd of het daar zo blauw is). Vrijdag, op dag 9, staat de fm gepland... Vorige ronde had ik die op dag 11 en kon ik 's avonds meteen pregnyl spuiten. Ik ben benieuwd hoe dat nu zal gaan... nog even afwachten...
Mrlsj... oh meisje wat een verdriet, moest echt ff een traantje wegpinken. Ik hoop zeker dat ook jullie snel een goede zwangerschap mogen voldragen. Het is zo oneerlijk dat je al 2 miskramen hebt gehad. Heb echt met je te doen. Hele dikke knuffel. Madelein...ohhhh ik zie het streepje hoor. Wat spannend zeg. Ik denk ook echt dat je zwanger bent. En die ongikrampjes heb ik ook af en toe. Dat kan heel goed een zwangerschapskwaal zijn. Duim hard voor je. Jolanda...spannend weer. Ik prikte ook soms pijnlijk, denk dat je dan op een littekenweefseltje zit.
Oh en Goldfish, je hoeft niks te voelen hoor. Ik testte ook volkomen onverwachts positief want voel helemaal niets anders. Nu na me nod voel ik me af en toe duizelig en soms voel ik wat krampjes bij me baarmoeder.