Balen goldfishie... we blijven nog even duimen! Ik heb vanochtend (op dag 9) de fm gehad: links zit er een mooi eitje van 13 mm en rechts twee eitjes van beide 11 mm. Ik moet doorgaan met de Puregon in het weekend en maandagochtend terug voor een nieuwe meting. Waarschijnlijk dan of pregnyl zetten of een LH-meting, waarna of op dinsdag of woensdag de inseminatie. Hopelijk is maandag ook aan de rechterkant 1 of 2 eitjes klaar om mee te gaan met links...
Hier heeft de miskraam doorgezet. Bloed nu als een normale menstruatie en heb gelukkig geen erge krampen. Heb het zh. gebeld en mag zondag komen voor een echo. Als me baarmoeder dan schoon is mag ik savonds alweer gaan spuiten en gaan we meteen door voor iui ronde 3. Ben wel erg verdrietig...
Nee helemaal niks behalve roze verlies. Gisteravond nog getest, kwam hetzelfde vage streepje. Dus kan eigenlijk niet raak zijn, zo voelt het ook niet. Dus ik wacht af tot m'n menstruatie komt.
@ gelukkig: een digitale knuffel voor jou! Sterkte. Hopelijk is de echo zondag goed... @ madelein: nog steeds geen duidelijkheid, balen zeg... hoe voel je je verder?
Hier bruin verlies dus de ongi zal wel doorzetten vandaag. Bij jullie verliep de aanloop naar de ongi ook zo traag of niet? @gelukkig: hoe is het met jou?? @mrlsj: hoe gaat het met jou?
Ja, ik heb eerst 4 dagen bruinverlies gehad voor het doorzette, al begon dat bij mij wel vroeg. De ongesteldheid zelf brak 1 dag voor Nod (2 weken na IUI) door... maar ik heb altijd cyclussen tussen de 26 en 30 dagen.
Jolande; dat zou mooi zijn als er 2 eitjes goed rijpen! Dan heb je meer kans . Madelein; t gaat lichamelijk wel beter, nog niet helemaal de oude maar dat komt wel weer goed.. Mentaal blijft t nog wel even moeilijk.. maar ook dat komt uiteindelijk weer goed. Vrijdag weer naar het zkh ben benieuwd hoe t er dan uit ziet en wat de volgende stappen zijn.. Hoe is het met jou? Hoelang geleden heb jeje iui gehad? Liefs
Madelein: balen van het bruinverlies... Hier is vanochtend mijn temp behoorlijk omlaag gegaan... Het is nu maar op de ongi wachten, want zwanger ben ik toch niet... Verder heb ik nog geen roze of bruinverlies gehad, meestal heb ik dat wel een dag van te voren.
@mrlsj: fijn dat je je iets beter voelt. Mentaal zal het inderdaad wel even duren. Neem er rustig de tijd voor. Ik heb 14 dagen geleden de iui gehad. Bruin verlies is gestopt, maar voel me niet zwanger. Het mag van mij doorzetten nu, dan zou ik dinsdag voor de uitgangsecho kunnen. @goldfishie: mijn aanloop is ook anders, komt misschien door de hormonen? Wel balen dat je temp zo gezakt is, je houdt toch wat hoop.
Ja idd. Zal morgen wel worden gok ik. Nee ga niet meer testen, tenzij het dinsdag nog steeds niet echt doorgezet is.
Kon je het toch niet laten te testen Zo spannend zeg... We blijven voor je duimen. Hoe voel je je? Heb je nog steeds zwangerschapskwaaltjes? En is het bruinverlies weer gestopt?
Haha nee en ik kan mezelf wel slaan. Nog zere borsten en voel me niet zoals anders. Net bij naar de wc gaan wel wat bruinige afscheiding, maar heel licht. Pfff zenuwslopend dit!
Ohhh wat spannend !! Kan je niet 1 test van clear blue halen met week indicator, die zijn echt heel duidelijk.. Ik ga voor je duimen!!! Liefs
Ik ga morgen nog een keer met deze testen, als die donkerder is dan die van vandaag dan haal ik voor dinsdag een cb. Ze zijn te duur om bij een lichte test te gebruiken vind ik