Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelein: neeeee.... :(

2. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Oh Madeleine dat zou toch een enorme teleurstelling zijn...... Laat er maar gauw duidelijkheid komen, zodat je weet waar je aan toe bent!

Ik mag van vanmiddag nieuwe medicatie ophalen, nog even afwachten of de clomid wordt verhoogd. Volgende week vrijdag weer de eerste follikelmeting. Een vroege, want zit dan op dag 9, dus er zullen er deze ronde nog wel meer volgen!

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Diz balen! Ik ga voor je duimen dat het dit jaar nog raak is.

Madelein oh nee laat het please loos alarm zijn!

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Is echt mis denk ik. Heb hele erge kramp nu... Zit op m'n werk en kan niet weg doordat ik meerijd met iemand. Voor morgen heb ik me ziek gemeld.
    Ziekenhuis gebeld en moeten nu eerst een cyclus afwachten voor we weer mogen beginnen. Enorme tegenvaller, heb het nu ook even heel moeilijk.
    Moesten de anderen ook een cyclus afwachten voor ze weer door mochten?

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Echt heel erg balen als het mis is Madelein... :(

Wij zouden op zich wel gelijk door mogen, maar omdat er te weinig zaad was moet het eerst weer opbouwen tot normale hoeveelheid. Of ieder geval na bewerking boven 1 miljoen zijn. Het moet dan ook eerst weer opnieuw getest worden, anders heeft de iui in deze ronde ook geen zin. Dus wij staan deze ronde ook in de wacht. En omdat ze bij ons ziekenhuis geen iui's en geen fm's doen in de kerstvakantie schuift alles op naar januari.
    Tenzij de eisprong uiterlijk 20 december is, dan kan het nog net. Maar ik denk niet dat ik dat haal met mijn cyclussen. Volgens FF zegt deze dat het midden in de kerstvakantie gaat vallen. Of tenzij de eisprong net na de kerstvakantie valt.

6. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    @madeleine, hopelijk kun je snel naar huis! Eerst tot jezelf proberen te komen. Wel zuur dat je weer een cyclus af moet wachten!

Ik heb m'n medicatie weer binnen, clomid is iets verhoogd, van 2 naar 3 pillen per dag van 50 Mg. Hopelijk is het deze ronde raak, anders komende iui mezelf gaan spuiten...... Zie ik nog wel tegenop, maar goed, al zoveel grenzen verlegd de laatste tijd..... Dan kan deze er ook nog wel bij, hopelijk is het niet nodig!

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bloeden zet niet door, hoop wel dat het vanzelf nog loskomt.
    Nu gaat het wel weer, ga morgen ook maar gewoon werken. Is enorm druk hier dus voel me ook erg schuldig als ik thuis blijf.

Vind het idd enorm rot dat we een volgende menstruatie af moeten wachten. Heb de neiging om een volgende keer pas te bellen bij 6 weken zwangerschap. Het is nu nog zo pril snap dat probleem niet. Enige wat ik nog kan begrijpen is dat het voor je lijf slecht is, al die hormonen door elkaar.

8. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awh nee wat onwijs balen zeg :(.

Ik hoop dat t niet doorzet en dat t alsnog loos alarm is!
    Na mijn 1e MK mochten we gelijk Door maar dat was een beetje een gek eitje.. Dus denk dat t sowieso beter is om te wachten.

Morgen ga ik weer naar t zkh en dan hoor ik wss ook meer hoe en wat...

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Tot nu toe zet het nog niet door... Maar durf niet meer te hopen dat dit goed zit.
    Ik mag echt niet gelijk door, heel oneerlijk vind ik het momenteel. Ik heb lange cyclussen van mezelf dus ik kom voor het nieuwe jaar niet aan een nieuwe behandeling toe. Ik trek het even niet, komt teveel bij elkaar nu.
    Jij heel veel sterkte morgen meis.

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat een slecht nieuws allemaal vandaag zeg... ik voel het verdriet en de machteloosheid...
    @ Madelein: wat heftig en oneerlijk voor jullie. En dan ook nog lang moeten wachten op een nieuwe kans. Ik kan me voorstellen dat dit je opbreekt, zeker in deze voor jullie toch al moeilijke periode... moet je nu ook afwachten tot het doorzet? Is er nog een kans dat het wel goed zit? Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze emotionele achtbaan. Een digitale knuffel van mij

@ diz, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden. Hopelijk is het inderdaad deze ronde raak en hoef je niet te gaan spuiten. Ik kan echter wel uit ervaring zeggen dat het spuiten uiteindelijk meevalt...

@ mrlsj: succes morgen in het ziekenhuis.

Ik heb gisteravond de Pregnyl gezet. Heb deze ronde wel wat meer last van de hormonen lijkt het. Morgen weer inseminatie, spannend...

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Madelein...hoop zo dat je gewoon zwanger blijft. Bij mij ging het ook op deze termijn mis. Vorige week donderdag begon ik met bruinverlies en vrijdags had ik helderroodbloed. Ik mocht wel meteen door omdat ik zo pril zwanger ben geweest. Had op dag 3 van me cyclus de uitgngsecho en alles zag er goed uit. Nu morgen weer een echo...
    Snap dat je er ff doorheen zit. Het is zo onzeker allemaal. Je hebt geen zekerheid en dat maakt je gek.

Mrlsj...spannend morgen, ben benieuwd hoe het ervoor staat bij jou.

Diz...jammer dat het niet is gelukt. Nu met verhoogde medicatie misschien meer geluk. Heb je lst van de clomid? Ik heb dt ook een half jaar geslikt en heb 6 keer in scheiding gelegen haha, (niet echt ntuurlijk he meiden)

Ik dus morgen op dag 8 van de cyclus weer een echo, ben benieuwd hoe me eitjes ervoor staan.

12. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja t is echt ontzettend oneerlijk

En dan ook nog eens zo lang wachten dat frustreert je al helemaal!!

Vind t echt heel rot voor je :(..
    Moet je nu wel nog voor een echo de 17e?

K zal het anders gewoon vragen of t echt niet mag en dat je t heel graag wil.... niet geschoten is altijd mis...

Hele dikke knuf

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jep afwachten wat er gebeurd. Het stomme is, net een testje gedaan en ze lopen mooi op. Heb geen idee wat ik moet denken. Bloedverlies is ook best minimaal geweest, tampons ( ja slecht ik weet het maar had op m'n werk geen maandverband..) niet vol, maar wel steeds rood/bruin bloed.
    Zal een foto hier plaatsen van de testen.
    @gelukkig: fijn dat je gelijk door mocht. Ik snap ook niet waarom we dat niet mogen, aan de andere kant zou het nu misschien ook niet slim zijn omdat de testen nog positief zijn. Die was bij jou al negatief toch? :(.
    @mrlsj: nee als ik niet zwanger ben hoef ik niet voor de echo. Alleen als het niet loskomt moet ik contact opnemen. Als ik volgende week nog positief test ga ik ook vragen of ik mag komen.
    Dank voor jullie lieve woorden!

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier een foto. Onderste is van net, had 2 uur geleden nog geplast.. Heel vaag dit.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Helaas is de miskraam vannacht door gezet, op oplopende testen kun je dus ook al niet meer vertrouwen.

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ahhh madelein...vind het echt zo rot voor je. Ik heb vorige week vrijdag bijna heel de dag gehuild, hoop dat jij je sterker voelt. Ook al was je heel pril zwanger, het is weer even zwaar. Heel veel sterkte. Wel erg vreemd van die mooie test gisteravond. Dikke knuf

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Madeleine wat een spanning, en wat vreemd dat die testen oplopen, maar toch een miskraam. ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het echt heel naar voor je!

@gelukkig, van de vorige dosis clomid vrijwel geen bijwerkingen gehad. Ligt er wel aan hoe druk ik het op dat moment mezelf maak. Op het moment dat ik clomid slik moet ik gewoon niet teveel spannende dingen doen, anders ben ik niet te genieten. Als ik het rustig aan doe, geen klachten, dus dat ben ik dan ook weer zeker van plan de komende dagen.

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelein: jeetje zeg... echt heel erg naar voor je... en dan wel oplopende testen... :(

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zo verdrietig voor jullie Madelein en zo vervelend dat dan zo'n test je als het ware voor de gek houdt. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen de komende weken en ik hoop dat jullie gauw weer een kans krijgen, die positief gaat uitpakken... Ik denk aan je...

20. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Heel veel sterkte voor jullie Madelein ♡♡

Deel Deze Pagina