Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Laatste iui had ik ook onwijs last van rommelende darmen. Veel buikpijn,gevoel opgeblazen buik te hebben. Was er ook niet lekker van. 1 week voor nod alle klachten weer weg, dus ook ik gooide het op bijwerkingen van de pregnyl!

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ben heel hard aan het duimen dat mijn test vanavond positief is. Ten opzichte van gisterenavond iig al een groot verschil vandaag.

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat zijn mooi oplopende ovulatietesten. Nu duimen dat het vanavond een knaller is en je morgen voor de IUI kan!

Hier vandaag een betere dag. Niet meer zo misselijk en de darmen houden zich ook rustig. Wel af en toe nog allerlei pijntjes in mijn buik. Hopelijk is de Pregnyl snel uit mijn lijf...

4. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Fijn dat je je wat beter voelt Jolanda.
    Ik heb net snel nog een doosje cb digital gehaald. Just to be sure. Straks testen.

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedeebowtie: hopen dat vanavond je knaller is op de ovutesten!

Jolanda: het duurde bij mij ook een week voordat ik geen last meer had van de pregnyl. Hopelijk voel je je snel weer wat fijner.

6. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Helaas geen positieve test. Dus morgen maar weer fm.

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Balen... succes morgen bij de fm!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Vannacht wakker geworden met menstruatiekrampen die erg pijnlijk waren. Gelukkig zakte ze weer met ongeveer een kwartiertje...

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Kan het innesteling zijn? Hoop dat natuurlijk!

Mijn eitje was 25mm en staat dus echt op springen. Moest ter plekke LHtest doen. Liep op maar nog niet knal binnen afleestijd. Assistent heeft test gehouden en belooft mij te bellen hoe of wat. Ze heeft uurtje geleden gebeld en de test was gewoon netjes positief en we gaan dus toch morgen op de verjaardag van zoonlief voor IUI 2. Klein beetje jammer, maar het is voor een goed doel en ZL wil graag een broertje zegt hij dus tja...

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Innesteling is wel snel, 2.5 dag na je IUI. Denk echt dat je last hebt van bijwerkingen... Heel herkenbaar allemaal.
    Maar duim onderstussen wel heel hard dat het raak is voor jullie!!

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik denk zelf ook dat het bijwerkingen zijn, na de IUI is het nog te vroeg voor innesteling. Wel vervelend die bijwerkingen, hoop dat de Pregnyl gauw uit mijn lijf is... nog even geduld.

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Deedeebowtie...succes morgen en alvast gefeliciteerd met je zoontje.
    Jolanda...vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen.
    Madelein...hoe is het nu met jou?

Hier vandaag de 3e iui achter de rug. Alles weer goed gegaan. Zwemmers van vriendlief ook weer prima, dus nu weer 2 lange weken afwachten.

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jolanda...hoeveel eitjes had je nou? 2 of 3?
    Ik had er dit keer 2...extra spannend. Ik heb trouwens tot nu toe geen last van de pregnyl.

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh Miffy, hoe was je echo vandaag?

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Gezellig samen op het wachtbankje ;)
    Ik denk zelf dat het grotere eitje links misschien wel eerder gesprongen is en rechts denk ik dat maar 1 van de 2 gesprongen is (de ander bleef achter qua grootte). Dus eigenlijk weet ik het niet zeker, maar zowel manlief als ik denken deze ronde 2...
    Ik had de vorige ronde ook geen last van de Pregnyl. Mij is wel weer duidelijk geworden dat elke keer weer anders is en dat het blijft afwachten...

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Spannende weken voor jullie! Ik duim!

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik sluit aan op het wachtbankje. :)
    Vorige keer vond ik de inseminatie niet zo prettig omdat er een knik zat en het spuitje er niet meteen in wilde. Nu was het zo gepiept. En nu ga ik er maar gewoon vanuit dat het raak is :D

18. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Succes op het wachtbekken dames!

Ik ben alweer aan de 4 e dag clomid begonnen en tot nu toe zonder noemenswaardige bijwerkingen. Alleen S nachts zweet ik m'n bedje uit, verder niks geks. Dan komt weer de onzekerheid, zou ik er wel op reageren? Stom hè! Maar goed vrijdag fm meting, we zullen zien wat de ophoging gedaan heeft!

19. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte allemaal met t afwachten...

Liefs

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Gezellig DeeDeeBowtie;). Fijn dat het nu minder onprettig was de inseminatie. Gefeliciteerd met je zoontje. Hopelijk krijgt hij gauw een mooi 'cadeau'...

@ Diz: herkenbaar. Inmiddels zijn mijn klachten ook zo goed als verdwenen, wat op zich prettig is (pregnyl zal minder worden), maar aan de andere kant ook onzeker: ben dan bang dat het weer niet gelukt is (ben nog nooit zwanger geweest). Maar we blijven hopen en kunnen niks anders doen dan afwachten...

@ mrlsj: hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina