Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedeebowtie: Succes op het wachtbankje!

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Succes op het wachtbankje meiden!!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Veel op het wachtbankje idd.
    Ik zit op een ander bankje, aan het wachten op de eisprong. Ik verwacht deze dit weekend of begin volgende week.

4. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    T gaat wel weer... alleen nog niet helemaal de oude.
    Hoop dat alles weer snel normaal is en dat alles t weer goed doet.... vind t nou wel lang duren..

5. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wat een drukke wachtbank! Is het een beetje vol te houden dames?

Ik heb de laatste dag clomid achter de rug, ben benieuwd wat de echo vrijdag zal laten zien!

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik vind de eerste week na de inseminatie altijd goed vol te houden maar de 2e...dan denk je bij alles wat je voelt dat het weleens raak kan zijn.

We gaan morgenavond heerlijk 2 nachtjes naar een hotel met zijn drietjes, ff genieten.

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh ja die tweede week pfffff.

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik heb de vorige keer niet ervaren dat de wachtweken lang duurde, door de omstandigheden rondom het overlijden van mijn neef, maar deze keer, pfff... Misschien nu wel te gefocust op mijn lichaam (denk van alles te voelen), maar probeer wel veel afleiding te zoeken (werk, studie, sociaal). Gelukkig bijna op de helft;)

@ gelukkig: geniet ervan met z'n drietjes. Zo'n afleiding is altijd prettig!

@ diz: succes morgen bij de fm. Hopelijk zijn er mooie eitjes te zien!

@ goldfishie: ook dat wachten kan soms lang duren... succes nog even en alvast 'veel plezier';)

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, die tweede week na ei is idd echt het ergste... Succes met wachten meiden!

Jolanda: dank je wel! :)

Diz: succes morgen, hopelijk een mooi ei te zien!

Gelukkig: geniet ervan en veel plezier!

10. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een ovu test gedaan, vandaag 3 weken geleden dat de curretage plaats vond. En de test is (eindelijk) negatief!
    Wel balen dat we nu 2 cyclussen moeten afwachten...

Mja... gaan t gwn zelf proberen, wie weet!

Succes met wachten allemaal meiden

11. Fantaa

Fantaa Lid

2 jun 2014
    19
    0
    0
    't Gooi
    hoi dames!
    wij zijn 30 oktober begonnen aan onze eerste IUI na 2 jaar (!!) clomid slikken. ik heb 14 november de inseminatie gehad.
    nu was het bij mijn clomidcyclussen altijd zo dat ik na 10, soms 11 of 12 dagen alweer ongesteld was, maar nu zit ik al op 14 dagen en er is nog geen enkel teken van een aankomende menstruatie. hebben meer mensen er ervaring mee dat bij iui (of sowieso bij het spuiten van pregnyl) de menstruatie langer op zich laat wachten? ik voel me zo zenuwachtig en opgelaten omdat ik dus denk dat het gelukt is, maar ik wil niet te vroeg juichen. vanmorgen wel een test gedaan, en daar zag ik een heeeeeeeeeel licht streepje. maar ik weet nou niet of die er echt zat, of dat ik m wilde zien. en misschien was dat wel en restje pregnyl. ik weet het gewoon even niet meer.

12. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi fantaa,

Je zou na 14 dagen wel een menstruatie moeten krijgen. En een streepje is een streepje op een zw test! Dus dan ben je denk ik zwanger!
    Zou t anders even met ochtend urine proberen..

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Spannend fantaa! In principe moet je inderdaad gewoon 14 dagen na de IUI je NOD moeten hebben... en Pregnyl is na ongeveer 10 dagen uit je lichaam. Alleen testen geven duidelijkheid, dus ik zou morgenochtend nog een testje wagen!

@ mrlsj: fijn dat de ovu test nu negatief is. Spannend hoe je eigen cyclus het weer gaat oppakken?Wel lang wachten op een volgende IUI, balen, maar wie weet wat er in de tussentijd kan gebeuren, proberen kan in ieder geval geen kwaad;)

14. Mrlsj

Mrlsj Lid

30 okt 2014
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik ben heel benieuwd..... Hoop dat ie gwn als van ouds tussen de 28 en 35 dgn zit..
    En sja

Niet geschoten is altijd mis ;p haha

15. Fantaa

Fantaa Lid

2 jun 2014
    19
    0
    0
    't Gooi
    Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga vanavond en vannacht nog heel hard hopen dat ik niet ga menstrueren, en dan doe ik denk ik zaterdag pas een test. Want ik heb nog maar 1 test in huis en ben heel even niet in de gelegenheid om nieuwe te kopen.

16. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    De follikelmeting is een ware teleurstelling hier. Ondanks verhoging clomid 1 ei en een cyste. De moed zakt een beetje in m'n schoenen. Maar goed, poging tot positief blijven en zondag weer een echo.

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh Diz dat is balen zeg. Duim voor je mee voor beter nieuws zondag.

18. Fantaa

Fantaa Lid

2 jun 2014
    19
    0
    0
    't Gooi
    Ik vind het eigenlijk best vervelend om het zo te zeggen, omdat er zoveel meiden zijn waar het niet wil lukken maar ik had vanmorgen een iets positievere test in handen. Ik blijf testen de komende dagen :)
    En voor alle meiden... je hoort het vast vaak genoeg, maar ooit zal het lukken. Ik heb de hoop vaak genoeg opgegeven toen ik clomid slikte en we alles zelf moesten doen. Nu bij mn 1e iui had ik eindelijk weer een beetje hoop en het lijkt er echt op dat het gelukt is. Ik zal voor jullie allemaal duimen!

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Fantaa: dat is toch goed nieuws voor jou! Hopelijk worden je testen steeds donkerer en heb je een plekbeeb! Alvast gefeliciteerd!

Diz: balen zeg, hopelijk zondag beter nieuws!

Gaat het nog goed op het wachtbankje?

Hier nog steeds op het wachtbankje voor de eisprong.

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Fantaa...gefeliciteerd.

Hier alles goed op het wachtbankje. Heb het idee wat gevoelige borsten te hebben. Heb net alvast testen gekocht omdat ik in de kruidvat was. Ben van plan pas vrijdag te gaan testen, dan zit ik 3 dagen voor nod.

Deel Deze Pagina