Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Diz: wat balen zeg, kan me voorstellen dat het een grote teleurstelling voor jullie was. Hoe groot was het eitje? Hopelijk is deze zondag mooi verder ontwikkeld voor een nieuwe poging IUI.

@ Fantaa: Gefeliciteerd! Ik duim voor mooi oplopende positieve testen...

Ik vind het wachtbankje deze keer errug lang duren... Heb dat de vorige keer echt niet zo ervaren, maar misschien ook doordat ik nu af en toe ook wat 'kwaaltjes' heb (het idee dat ik gevoelige borsten heb en steekjes in mijn onderbuik). Na deze poging hadden manlief en ik er echt vertrouwen in dat het gaat lukken, ben dan ook hoopvol, maar tegelijkertijd bang voor een grote teleurstelling.

Ik heb nog geen testen in huis, denk dat ik ze morgen ga halen, maar zal niet voor mijn NOD gaan testen (die is als het goed is volgende week vrijdag). Nog een weekje wachten dus...

2. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Het eitje was al 15 mm, dus vandaar dat ik zondag terug moet komen. Dan doet de gynaecoloog zelf een follikelmeting, kan ik meteen mijn vragen stellen over die cyste. Het zit me niet lekker dat die er zit, maar de echoscopiste wuifde het maar wat weg.
    Ik sta al ingepland voor iui voor aanstaande dinsdag. De follikelmeting van morgen is om die te bevestigen en dan S avonds weer pregnyl zetten als het eitje groot genoeg is.

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Fantaa niet schuldig voelen. Heerlijk toch juist dit soort betichten er tussendoor. Proficiat en geniet ervan!

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Vanochtend vroeg bij het naar de wc gaan helderrood bloedverlies:$, op 9dpo, heb vrijdag pas NOD... Echt super vreemd. Het was best veel en ben bang dat het een slecht voorteken is en ik al heel snel naar een nieuwe poging moet:(. Ben er echt even kapot van, we hadden er deze keer vertrouwen in, maar dat vertrouwen in mijn lichaam wordt steeds minder...

Diz, succes vandaag bij de fm

5. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik had afgelopen vrijdag echt een echoscopiste die niet kan communiceren. Dat blijkt vandaag wel weer!
    Gyn heeft fm meting gedaan, ei is al bijna 20 mm dus vanavond pregnyl en dinsdag iui!! Hij zag wel meerdere eitjes, niet groot genoeg op dit moment, maar de 150 Mg clomid heeft meer gedaan dan verwacht.
    Cyste was niet meer te zien. Wel vocht achter de baarmoeder wat kon betekenen dat hij geklapt is. Dinsdag daarom nog een extra echo om te checken of het vocht minder is. Ik was er vrijdag echt kapot van, maar nu weer gerustgesteld en vol goede moed. Nog niet eerder zo'n groot ei gehad!

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Diz...wat een goed nieuws, succes dinsdag.
    Jolanda...vreemd zeg dat je al op 9 dpo bloedverlies hebt. Hoe is het nu?

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    De hele dag 'gerommel' in mijn buik en pas de toiletgang bij het afvegen alleen nog heel licht roze gekleurd.
    Bij de vorige ronde had ik op 9dpo ook al heel licht bruinverlies en werd ik uiteindelijk een dag voor mijn NOD ongesteld. Nu was het echter helderrood bloed en best wel veel, maar zonder buikkrampen. Het kwam dus ook geheel onverwacht, wat ook zorgt voor 'een klap in je gezicht'. Het blijft natuurlijk nog even afwachten, maar heb er geen goed gevoel bij. Ik denk dat ik morgen ook maar even het ziekenhuis bel (al zal het advies toch gewoon afwachten zijn)...

@ Diz: goed nieuws voor jullie, fijn!

8. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow dat is wel raar Jolanda. Maar het heeft dus niet doorgezet? Lijkt me ook wat veel voor een innesteling. Benieuwd wat ze in het zh zeggen.
    Diz dat is ook wat. Maargoed dat je laatste echoscopist duidelijker was en wat een goed nieuws :)
    En Fantaa besef je het al?

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Diz: succes morgen!
    Jolanda: raar, ben benieuwd wat ze zeggen of dat je gewoon moet afwachten.

Hier nog geen eisprong gespot, helaas nog even afwachten.

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zoals verwacht: ik moet afwachten of het doorzet... en ze gaan kijken of bij een volgende poging de 2e helft van mijn cyclus ondersteund moet worden...
    Vandaag wel veel last van buikkrampen, maar nauwelijks bruinverlies.
    En heel lief: toen ik thuiskwam, had mijn man een bosje bloemen voor mij gekocht :)

11. MamaEnNina

27 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hier ook vorige week voor het eerst naar de Gynacoloog geweest. Over 2 weekjes krijg ik een echo en is meteen de uitslag van het bloedonderzoek binnen. Manlief heeft een verminderd aantal zwemmers maar wat er zwemt is goed gelukkig. Wrs zullen we voor IUI gaan. Wordt er eigenlijk nog wel KI gedaan?.. Weten jullie of dat altijd gepaard gaat met hormonen spuiten?

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mamaennina...ik weet niks van KI af dus kan je daarmee niet helpen, verder veel succes.

Jolanda...denk echt dat het toch een innestelingsbloeding was, bij sommige vrouwen is de bloeding gewoon heftiger. Omdat je nu niet meer bloed heb ik goede hoop voor je.

Oh meiden, ik heb echt gevoelige borsten en voel weer vanalles in me baarmoeder, denk dus echt dat ik weer zwanger ben!!! Of me lichaam houdt me weer behoorlijk voor de gek, durf nergens op te hopen. Ga vrijdagochtend testen...

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gelukkig: ik duim voor je!! Ik vind het spannend voor je!

Jolanda: hoop ook voor een innestelingsbloeding voor je!

MamaNina: van KI weet ik ook niets. Maar bij iui hoef je niet altijd extra hormonen te spuiten. Er zijn vrouwen die iui in eigen cyclus doen. Die doen dan iedere dag ovutesten en bellen naar de gyn als die positief is en krijgen daarna de iui.
    Een andere optie is om alleen 1x pregnyl te spuiten om de timing van de eisprong te sturen als je ei bij een echo groot genoeg is.
    Of met wel extra hormonen spuiten, maar daar ben ik nog niet in het iui traject dus daar kan ik je ook niet veel over vertellen.

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Gelukkig dat zou tof zijn. Hoop dat je gevoel juist is.
    Ik heb vandaag last van twee dingen: vreetbuien en schoonmaakwoede. Beide belooft niet veel goeds voor volgende week....

15. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    @mamaennina, het is heel verschillend per ziekenhuis wat ze doen. Bij ons is het standaard starten met 3x iui met clomid en pregnyl. Daarna 3x iui met injecties, welke weet ik nog niet en hoop ik niet te weten te komen😜

Morgenochtend eerst nog een echo om te zien of het vocht achter mijn baarmoeder is verminderd, daaropvolgend meteen de iui. Ik vind het weer spannend, vooral omdat het aantal zaadcellen af en toe heel dicht bij het minimum komt. Ik ga duimen voor minimaal 1 miljoen! Ik heb deze maand een goed gevoel, morgen na de iui ga ik ook niet meer naar kantoor, ik ga lekker thuis werken met m'n beentjes in de lucht.

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedee: toch blijf ik duimen hoor!

Diz: voor jou duim ik ook! Hopelijk is dat vocht verminderd en zijn er genoeg zaadjes voor de iui.

Hier heb ik het gevoel dat vandaag de eisprong is. Puur gebaseerd op gevoel en mijn temp is al iets omhoog. Vanavond nog even gezellig maken met manlief! ;)

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    1,3 miljoen zaadjes zijn op weg! Vocht was gelukkig ook minder. Vandaag de iui gehad van mijn favoriete gyn, dus was ik erg ontspannen. Hopelijk over 2 weekjes goed nieuws!
    Ik hoop met kerst boven de pot te hangen van de misselijkheid! :D

18. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Oh wat spannend Diz! Ik hoop het zo voor je! :)

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Diz ik zou zeggen: dat de kerst maar kotsvervelend mag worden dit jaar :D

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Miffy je hebt weer een echo gehad zie ik. Hoe was het??

Deel Deze Pagina