Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ja alles goed. Zo fijn! Mini baby was in 1 week tijd verdubbeld qua grootte :D
    We mogen nu stoppen in het zkh en gewoon naar de verloskundige. Ook heel fijn!
    Ik lees hier graag nog mee om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Hoop snel op goed nieuws ♡

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh dat is fijn. Weg uit het ZH. Ik moet wel in het ZH blijven als het ooit weer zover is want ik heb een KS gehad bij de eerste. Maar heel eerlijk vind ik het daar fijner als bij de vk ;)

3. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ik vind het wel jammer dat ik nu 'afscheid' moet nemen van deze mensen. Maar we hadden toch steeds andere artsen en dus niet echt een band opgebouwd. Daardoor vind ik het niet erg en ook fijner om straks gewoon bij een praktijk te zijn. Kan me goed voorstellen dat je dat gevoel hebt hoor!

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jullie houden de spanning erin hier dames!!

Hier een moeilijke dag achter de rug gister, vandaag voel ik me nog steeds een beetje leeg en moe.
    Wat wel vreemd is is dat ik sinds vanmorgen buikpijn links en rechts heb thv mijn eierstokken. Voelt alsof de eisprong eraan zit te komen, maar dan aan beide kanten..?! Vaag...Is ook wel erg snel na mijn mk, vreemd hoor.

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Spannend Diz: hopelijk wordt het inderdaad een mooie kerst voor jullie!
    @ miffy: hoe voel je je? Fijn dat je nu gewoon naar de VK mag!
    @ madelein: hopelijk voel je je snel weer wat beter... inderdaad vreemd die pijn, zeker aan beide kanten. Even afwachten maar...

Hier helaas vandaag toch echt ongesteld geworden. Ik heb er flink de balen van, zeker ook omdat het erg vroeg op gang is gekomen, ik best veel pijn heb en ook meer bloedverlies als normaal. Morgen maar weer naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho en op naar poging 3... pfff, alweer op de helft van het aantal pogingen...

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Madelein...snap dat het gister een extra moeilijke dag was. Hebben jullie nog wat speciaals gedaan? Het blijft oneerlijk en moeilijk. Dikke knuffwl.
    Dat je rond je eierstokken gerommel voelt klinkt wel positief. Misschien zit je rond je eisprong. Elk lichaam reageert anders.

Jolanda...ohhhh klote zeg dat je nu echt ongesteld ben geworden. Op naar poging 3. Je wordt wel snel ongesteld he? Ik zou navragen in het zh. of ze daar iets aan kunnen doen. Volgens mij verlengd utrogestan ook je cyclus.

Diz...mijn duimen draaien weer...klinkt iig. allemaal positief.

Miffy...wat fijn dat je je wondertje al 2 keer hebt gezien en dat het zo goed groeit. Nu lekker naar de verloskundige. Ik persoonlijk vond het fijner in het zh. omdat ik toen veel meer echo's kreeg.

7. MamaEnNina

27 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zullen we zien wat het 'plan van aanpak' zal zijn voor ons! Ben al lang blij dát er iets gebeurt! 😊

Zou heerlijk zijn! Kotsend de kerstdagen door! Dan wel allemaal met een goeie reden natuurlijk 😄

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @gelukkig: nee lekker vrij geweest allebei en de foto's en documenten allemaal weer eens bekeken en gelezen. Om 22.18 ( de geboorte tijd van Sam) elkaar een dikke knuffel gegeven en daarna gaan slapen.

Het zou zeker vroeg zijn na die Mk, zeker voor mij. Ik heb normaal cyclussen van 35 dagen of zo. Vreemd. Ga maar even tempen vanaf morgen, als het idd vandaag een eisprong is moet ik het nog kunnen zien toch?

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    He bah wat balen meis, ik had nog even hoop voor je! Gaan ze bij jou na poging 3 ook wisselen van medicijnen? Sterkte!

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelein: digi knuffel!

Jolanda: echt balen zeg dat het toch heeft doorgezet... :(

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik ben net voor de uitgangsecho geweest, helaas waren er 2 redelijk grote cystes te zien... weer een tegenvaller! :(
    Vrijdag nog terug voor een echo, al schat ze de kans klein in dat ze dan verdwenen zijn. Dat wordt dus waarschijnlijk een cyclus overslaan.

Bij een volgende poging krijg ik wel 10.000 eenheden Pregnyl voorgeschreven in de hoop de 2e helft van de cyclus te verlengen.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jolanda: jeetje zeg, dat is idd een behoorlijke tegenvaller... :(
    Echt zo niet leuk, je wilt gewoon door!

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou het zit jou niet mee Jolanda. Balen dat je waarschijnlijk een cyclus over moet slaan.

Ik lees overal 6 iui behandelingen. Onze gyn zei dat ook maar ze zei ook: in jullie geval moeten weer erover nadenken of we er misschien meer kunnen doen. Maar zes is dus standaard (ik heb iui in eigen cyclus)

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier is de eisprong geweest, dus nu op het wachtbankje.

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    *klopt op kussentje naast haar* neem plaats Goldfishie :D Het is er gezellig druk.

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jolanda...wat een tegenvaller voor je zeg, hoop dat je morgen goed nieuws krijgt zodat je toch deze ronde nog een iui krijgt. Wel fijn dat je de volgende keer meer eenheden pregnyl mag spuiten.

Goldfish...spannend weer. Succes op de wachtbank.
    Deedeebowie...wat denk jij? Zwanger of niet, of heb je geen gevoel erover?

Hier weinig hoop meer op een zwangerschap, ga morgenochtend testen. Had echt gevoelige borsten en voelde vanalles rond me baarmoeder, en ineens sinds vandaag is al dat gevoel weg. Weet dus eigenlijk zeker dat het niet gelukt is. Morgenochtend weet ik het zeker na de test...

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Goldfishie: succes op het wachtbankje...

@ DeeDeeBowtie: hoe is het met jou?

@ Gelukkig: spannend zeg, morgen testen...

@ Madelein: hoe is het bij jou? Nog steeds pijn rondom je eierstokken? En al getemperatuurd?

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @jolanda: he wat een tegenvaller! Was je vandaag nog voor een 2e echo geweest?
    @gelukkig: spannend morgen! Ik duim dat het toch raak is!

Is het gezellig op het bankje goldfish en deedee? :) succes met wachten!

Hier nog steeds last van buikpijn. Het komt en gaat, zit nu met name links. Ben niet gaan tempen, vind het zo'n gedoe. Als ik het maandag nog heb maar ff poli bellen, misschien zit er dan toch een cyste of zo.
    Verder morgen weer werken na 4 vrije dagen. Geen zin in, vond het wel fijn even de tijd voor mezelf te hebben in deze moeilijke dagen. Maar ja de wereld gaat door.

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hier weer een heeeel licht streepje op me test. Ben nog erg vroeg, mag eigenlijk pas maandag testen. Weet ook totaal niet wat ik ervan moet denken omdat ik verder niks bijzonders voel. Me borsten waren gevoelig maar nu niet meer dus... afwachten, afwachten, afwachten. Ga zondag weer testen, dan zou de test duidelijker moeten zijn.

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ooh spannend gelukkig. Hopelijk lopen de testen weer mooi op en volgen de kwaaltjes ook (niet teveel natuurlijk;)).

Hier vanochtend nog een echo gehad. Helaas waren de cystes niet verdwenen en moeten we echt een cyclus overslaan.
    Nieuw jaar, nieuwe kansen (hoop ik dan maar)!

Deel Deze Pagina