Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Deedee wat balen.

Madelein...voor de iui heb ik een kijkoperatie gehad, hsg onderzoek, samenlevingstest, bloedtesten, uhhh volgensmij alle onderzoeken die je kunt bedenken.
    Ik denk zelf dat we dus bloedtesten krijgen. Lees dat het best lang duurt voordat je de uitslagen daarvan krijgt. Baal zo verschrikkelijk...voorlopig geen iui voor ond ben ik bang. Donderdag hoor ik meer, ben benieuwd.
    Wat is er toen bij jou uit de onderzoeken gekomen Madelein?

2. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend verdrietig gelukkig! Hopelijk kunnen de onderzoeken snel starten en kunnen jullie snel weer verder!

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @gelukkig: klinkt alsof je alles wel zo'n beetje gehad hebt.
    Bij ons is er niks uitgekomen, alleen we hebben het chromosomen onderzoek niet laten doen. Het wordt alleen voor de vrouw vergoed, en het onderzoek kost iets van 700-800 euro. Dat vonden we wel erg veel geld dus vandaar die keus.

Vandaag zijn we bij de gyn geweest. Hij wil geen progesteron en ascal voorschrijven, is volgens hem niet nodig. Dus het wordt gewoon afwachten tot het weer een keer goed raak is. Hmpf.

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh madelein afwachten dus weer. Hoever ben je nu in je cyclus? Start je de volgende cyclus weer een iui?

Ik heb morgen de belafspraak, ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen.

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gelukkig: succes morgen!

Madelein: balen dat afwachten zeg... :(

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Geen idee hoe ver ik ben. De pijn in mijn buik is nu sinds een paar dagen weg, maar heb verder geen symptomen van na de eisprong ( zere borsten oid). Dus afwachten maar.
    Wanneer we starten hangt af van de datum van de volgende menstruatie. Ze hebben in ons ziekenhuis nu een stop tot 29 dec. Dus als ik voor die tijd ongesteld wordt moet ik nog een cyclus wachten :(

Succes vandaag!

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bij mij heeft ongi ook doorgezet en ook hier het lab dicht precies in mijn vruchtbare periode dus ik moet ook een ronde overslaan :(

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat een vervelende berichten allemaal. Ons clubje heeft veel te verduren... Hopelijk hebben we januari 2015 meer geluk...
    Hier nog op de eisprong aan het 'wachten' en dan maar zelf proberen te klussen. Wie weet levert het nog wat op, al heb ik daar weinig vertrouwen in (na 2,5 jaar zonder zwangerschap).

@ Gelukkig: hoe is het bij jou?

@ Madelein: kon de gyn ook uitleggen waarom het niet nodig zou zijn? Zou wel balen voor jullie zijn als je nog een cyclus over moet slaan... helaas kun je niks anders dan afwachten, maar dat is juist lastig.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Deedee...wat balen dat het niet is gelukt.

Het zit ons idd. allemaal niet echt mee meiden. Hopelijk wordt 2015 ons jaar.

Ik heb vandaag een telefonisch gesprek gehad met me gynacoloog. Ze wil dat ik bloedonderzoek laat doen om te kijken of er mogelijk iets niet goed is bij mij wat de miskramen veroorzaakt, ze testen op veel verschillende dingen. De uitslag daarvan duurt 6 weken dus voorlopig geen iui voor mij. Baal wel natuurlijk maar het is niet anders.

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @jolanda: ja er is geen bewijs voor volgens hem. Klopt ook wel want echt goed onderzoek is pas dit jaar gedaan ( promise studie) en die resultaten zijn nog niet bekend.
    Sinds vanmorgen rood achtig verlies dus lijkt erop dat ik een cyclus zonder eisprong heb deze keer, ook al eerder gehad. Ach als de volgende dan ook kort is komt het prima uit. Meestal heb ik cyclussen van rond de 35-40 dagen dus wel vreemd. M'n hele lijf lijkt van slag.

@gelukkig: spannend... Wel balen dat je niet door mag, maar aan de andere kant misschien ook wel belangrijk om te weten of er meer aan de hand is.

@deedeebowtie: :(. Wat een tegenvaller. En dus ook wachten, grrrr!!! Sterkte!!

We hebben idd veel pech meiden. Op naar een vruchtbaar 2015!!!!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gelukkig: aan de ene kant balen dat je nu niet verder doorkan met iui, maar aan de andere kant is het misschien wel goed dat ze je gaan onderzoeken. Misschien komt er dan iets uit waarom de eitjes niet blijven plakken. Want je slijm was wel steeds dik genoeg?

12. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Jolanda hier gaan we het ook zelf proberen. Je weet het maar niet. Ik hoop heel erg op een mooie plak kerstbaby! :)

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Pff hier net een test gedaan omdat ik steeds af en toe roze tot heel licht bloedverlies heb en tussendoor witte waterige afscheiding.
    Komt er weer een heel licht streepje... Krijg het in het donker moeilijk op de foto maar heb het geprobeerd, foto staat in het grote testen topic.

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh Madelein, zou echt geweldig zijn. Wanneer ga je weer testen? Hoop zo met je mee.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Voorlopig niet...misschien volgende week ergens. Durf eigenlijk niet eens te hopen dat dit wat betekend. Ik heb vaker streepjes geplast bij kV...

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Spannend Madelein, zou inderdaad super zijn! Ik duim voor je... Ik snap dat je wat terughoudend bent met hopen, heel herkenbaar! Helaas kun je niks anders dan afwachten...

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Snap heel goed dat je nu weer even wacht met testen. Waar verwarrend allemaal zeg.

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik duim ook zeker mee! Helaas blijft het altijd afwachten, maar ik hoop op een goede afloop voor je!

19. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds op het wachtbankje. Dinsdag nod, nog geen gekke kwaaltjes, dus hoop nergens op. Begin het een beetje zat te raken, dus blij met de verplichte pauze in december.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Blijft zeker afwachten, en het streepje is te licht om heel enthousiast van te worden. Maar toch gaat het dan knagen. Streep blijft staan ook bij druppels water. Ik wacht het rustig af. Vind het wel heel irritant dat ik niet weet wanneer m'n eisprong geweest is, en dus wanneer m'n nod is.
    @diz: dit was jullie 3e IUI toch? Misschien wel goed even die pauze. Merk zelf dat het wel fijn is, even niet meer die troep spuiten en steeds naar het zh.

Deel Deze Pagina