@Jolanda ik hoop dat het prikken je heel erg zal meevallen. Mijn vriend las voor wat we moesten doen en we maakten zo samen de pen klaar. Ik zou het een half uur voor prikken even uit de koelkast halen. Dan voel je de koude vloeistof niet. De pregnyl zag ik ook tegenop. Maar het viel me zo mee! Ik heb het echt heeeeel langzaam ingespoten en voelde daardoor niets van pijn. @Gelukkig het weekend was heerlijk. We hebben nu onze laatste avond. Morgenochtend vertrekken we weer naar huis. Het was fijn zo even samen weg te zijn. Ik hoop dat ik morgen nog kan wachten met testen thuis. Maar het wordt steeds moeilijker hihi! Fijn dat jij weet dat de Pregnyl nu bijna uit je lijf is.
Haha, heb vanmiddag getest. Maar was helemaal wit. De pregnyl is er dus in ieder geval uit. Maar ook nog geen spoortje van een eventuele zwangerschap. Het wordt nu wel heel spannend!!
Afgelopen nacht wakker geworden van buikpijn, helaas vandaag al beginnen met licht vloeien (bij afvegen). Deze ronde helaas geen geluk. Hopelijj zet het snel door en kunnen we weer door met ronde 2.
jemig, ik ben even op vakantie geweest en jullie hebben niet stil gezeten ! Vanaf nu klets ik weer mee hihi! Miffy: balen... Hopelijk volgende ronde beter nieuws! Wij weten eind volgende week of we de eerste IUI ingaan. Vorige week donderdag mijn eisprong gehad.
Miffy...balen zeg, volgende ronde nieuwe kansen. Heeft je menstruatie al doorgezet? Madelein...gezellig dat je weer mee komt kletsen. Leuke vakantie gehad?
@ Madelein: gezellig dat je er weer bent! Hoe was je vakantie? Vorige week donderdag pas eisprong, heb je deze ronde dan een lange cyclus? Want mijn menstruatie dient zich alweer aan... (en de vorige ronde waren we toch gelijk?) @ Gelukkig: hoe gaat het met jou?
Spannend @Madelein! Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. @Gelukkig, nee het zet maar niet door. Last van mijn buik en hoofdpijn. Nog maar even afwachten. Hoe voel jij je?
@Jolanda: ja idd lange cyclus deze keer. Dat wisselend steeds bij mij, gelukkig voel ik mijn eisprong meestal heel goed, waardoor ik zeker ben dat die geweest is. Dan heb je enige indicatie wanneer je ongesteld wordt. Die onregelmatigheid is ook een van de redenen voor de gyn om te starten met IUI. @Miffy: heb je wel al een test gedaan? Onze vakantie was heerlijk. 2 weken lang niet veel gedaan, vooral veel uitgerust en genoten van elkaar en het mooie weer. We hebben veel gesnorkeld en we hebben voor het eerst gedoken, super!
Miffy..vervelend dat je menstruatie niet doorzet. Heb je ondertussen nog een keer getest? Ik voel me zwanger maar dat heb ik me al zo vaak gevoeld terwijl dat niet zo was dus ga maar nergens vanuit. We gaan morgen een weekend weg, even afleiding.
@Gelukkig heel fijn weekend!! Ik hoop zo dat je gelijk hebt dit keer! Het is vannacht eindelijk doorgezet, ik mag zondag weer gaan prikken en dan vrijdag weer de meting. Op naar ronde 2
@gelukkig: Hoe was je weekendje weg? En tja, ik heb me ook al 100x zwanger gevoeld en werd ik gewoon ongesteld, en alle keren dat ik zwanger was had ik nergens last van... Zo stom. @miffy: Sterkte in de 2e ronde!! Hier zit ik in de laatste wachtdagen, donderdag NOD. Ik probeer er niet te veel bij na te denken maar de tijd gaat zo langzaam... pfff
Herkenbaar, al die wachtdagen duren lang... Ik ben zaterdagavond ongesteld geworden. Vanochtend meteen maar gebeld naar het ziekenhuis. Morgenochtend heb ik een echo en als dan alles goed is, mag ik morgen ook beginnen met de Puregon. Vrijdag heb ik een HSG (waar ik toch wel wat tegenop zie). Ik merk dat ik het nu allemaal wel spannend vind worden...
Het is ook allemaal spannend @Jolandadjk Waar gaan ze nu morgen naar kijken? Ik krijg namelijk geen echo voordat ik moet beginnen. Ik hoop dat je net zo weinig last van de HSG zal hebben als ik! Ik zag er ook heel erg tegenop maar het viel me ontzettend mee. Vraag of er iemand met me mee naar binnen mag (als je dat natuurlijk wil) dat gaf mij een fijn gevoel. En probeer zoveel mogelijk te ontspannen. Veel succes!
Tijdens de prikinstructie vorige week vrijdag heb ik ook nog een echo gehad. Daar was iets van littekenweefsel te zien, waarschijnlijk van de eisprong. Maar om zeker te weten dat dit straks niet aanzien voor een mooi gerijpt eiblaasje, willen ze voor de start nog een uitgangsecho maken...
@Jolanda: Het HSG valt echt enorm mee. Alleen het inbrengen van het kathetertje is gemeen, ze pakken dan even je bm met een tangetje vast. Maar dat gaat zo snel dat op het moment dat je de pijn voelt het eigenlijk gelijk alweer weg is. Sterkte vandaag!! Ik hoop dat je mag beginnen vandaag! Bij mijn ziekenhuis maken ze bij elke start van een nieuwe cyclus een echo om te kijken of er niks van een cyste of zo achter is gebleven die je dan gaat stimuleren met hormonen. Ik moet dus elke cyclus op dag 3 voor een echo, en als die goed is mag ik pas beginnen met spuiten.
@ madelein: ook bij mijn ziekenhuis staat bij elke poging op cyclusdag 3 een echo gepland met dezelfde reden. Dezelfde dag mag ik dan als alles goed is beginnen met spuiten. Hopelijk valt de HSG me mee, ik wacht het rustig af. Op de echo vanochtend zag alles er goed uit! Ik ben dan ook vanavond gestart met de Puregon. Het was even spannend... maar... ik heb zelf gespoten! Ben best een beetje trots (zag er tegenop, hou niet zo van injecties). Het viel me uiteindelijk ook wel mee... Volgende week woensdag staat de volgende echo gepland. Ik ben benieuwd wat de hormonen gaan doen...
Hier vanmorgen ongesteld geworden...eerste iui poging dus mislukt. Nu mag ik morgen al voor de uitgangsecho omdat ik vrijdag (dag 3) een weekend weg ga. Ik heb dus geluk dat het ziekenhuis zo meewerkt anders had ik deze ronde niet mee kunnen doen.