Vanochtend is eindelijk mijn temp echt omlaag, had ook gelijk ongikrampen en bruinverlies. Nu wachten totdat het echt doorbreekt. Straks kan ik dan bellen naar de gyn om afspraak te maken voor fm voor eind januari en dan begin februari iui 2. Deze ronde nog zelf doen, mijn eisprong is in de kerstvakantie en dan is de afdeling dicht. Dus wij maken nog even een baby met oud&nieuw!
Madelein: heb je nog getest? Jolanda en Gelukkig: hoe gaat het met jullie? Diz: is de ongi bij jou al klaar?
@ Goldfishie, zet je ongi al door? Wie weet toch nog in de eigen cyclus komende ronde en kan je de fm weer afzeggen, hoop het voor je! Hier eindelijk mijn ei gevonden, denk dat die morgen gaat springen, dus vanavond maar weer aan de 'klus' Toch weer bijzonder zo'n lijf: mijn eisprong nu is precies 4 weken na de 2e IUI, al zit ik morgen al op cyclusdag 18...
Jolanda: succes op het wachtbankje! Is je nod nu rond oud&nieuw? Wij gaan morgen het formulier en een potje ophalen voor manlief en hij gaat deze volgende week inleveren voor de kerst. Hopelijk horen we ook voor kerst de uitslag.
Menstruatie is weer bijna klaar hier, nog wat bruinverlies wat ik altijd heb! Wij gaan ook voor een eigen geproduceerde oud en nieuw baby, we gaan het gewoon proberen deze maand. Blij dat ik even mag werken en ook een weekje vakantie met de feestdagen, even rust dus!
GF en ik hebben in een ander topic complete scenario's met berenvellen en kerstbomen deze kerstvakantie. Dus misschien ook iets voor jou Diz?
Hier is gisteravond mijn menstruatie begonnen helaas. Dus weer een ronde wachten voor we kunnen starten met een nieuwe IUI... Grrrr Wel een uniek korte cyclus voor mijn trouwens, 28 dagen!! Hopelijk betekend dat dat de acupunctuur iets goeds doet voor me.
Oh dat zou fijn zijn voor je Madelein. Jammer dat je nu weer moet wachten. Ik denk dat mijn ei eraan zit te komen. Ovutesten lopen al mooi op.
Madelein...wel vreemd dat je toch weer een positieve test had. Heb je dat altijd? Denk je zelf dat je toch weer heel kort zwanger bent geweest of denk je dat je een foute test had? Balen dat je weer een ronde moet wachten. Deedee...klussen op je berenvel haha Hier ook zelf aan de klus, al weet ik voor 99 % zeker dat er voor ons echt geen spontane zwangerschap in zit. Maar we blijven hoop houden. Denk zelf dat ik gister me eisprong heb gehad. Had eigenlijk gehoopt op 2 lnge cyclussen zodat we de 3e cyclus weer met iui konden starten i.v.m. de uitslag de 29e. Nu denk ik dat we pas in feb. of maart iui hebben.
@gelukkig: eigenlijk weet ik zeker dat ik kort zwanger geweest ben. Die bloeding van 2 dagen is een ruime week geleden, en 4 dagen na die bloeding had ik die licht positieve test. Die was te duidelijk voor een indroger of zo. Nee zo'n duidelijk streepje heb ik nooit, wel die vage streepjes die ik gister ook weer had. Maar dat zijn dan meer schaduw lijntjes. Heb weer een nieuwe voorraad sensitest ingekocht die geven geen valse lijntjes, stuk fijner . Proberen kan altijd meis. Ik hoop heel erg dat je pas na 29 januari je volgende cyclus ingaat en je dan idd maar 2 rondes iui over hoeft te slaan. Sterkte!
Hey meiden, Ik heb al een paar keer willen reageren maar er komt nooit respons van iemand van jullie...Kunnen jullie me bevestigen of jullie dit berichtje zien aub? Thx A
Madelein: jeetje zeg... wat een onzekerheid steeds... Hoe gaat het nu met je? Heeft hier nog iemand binnenkort nod? Ik ben de rode dagen door en kan niet wachten op de vruchtbare dagen in de kerstvakantie!
Oooo.... Ik zie nu pas dat er een verkeerde smilie staat... En ik kan het nu niet meer aanpassen... Sorry madelein, het moest deze zijn:
Ik heb mijn NOD in principe volgende week dinsdag, 30 december, maar heb mijn eisprong pas afgelopen vrijdag/zaterdag gehad (precies 4 weken na de laatste IUI), dus denk dat daarmee mijn NOD ook naar het nieuwe jaar verschoven is (2 of 3 januari)... Duurt dus ook nog wel even. Veel klusplezier Goldfishie, lekker tijd voor elkaar in de kerstvakantie. Wanneer verwacht je je eisprong? @ deedeebowtie: jij al de eisprong gespot? Klussen met de kerstdagen?
Ik had zondag een positieve test en denk dat gisteren mijn ei was want vandaag was temp licht gestegen. Over een paar dagen weet ik het zeker.