Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ook al weten we dat de kans zeer klein is op een spontane zwangerschap houden we toch hoop. Ik heb me eisprong denk vrijdag gehad. We hebben di. en zaterdag geklust dus...
    Straks in het nieuwe jaar hebben we allemaal weer iui, dan wordt het weer spannend.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, idd, vol goede moed op naar het nieuwe jaar, nieuwe rondes en nieuwe kansen!

Aan mijn verwachte cyclus te zien kan ik pas eind jan naar de gyn voor de fm en dan waarschijnlijk begin feb de tweede iui.

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wij zullen gelijk opgaan volgende IUI goldfishie! Spannend!

Hier is m'n menstruatie gister eindelijk begonnen. Heb nog nooit zo'n buikpijn gehad van m'n menstruatie pffff. Hopelijk is het snel voorbij...

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Meiden, ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe!!

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hele fijne feestdagen allemaal...

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Prettige kerstdagen voor jullie allemaal!

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Iedereen een gezellige kerst gehad? Ik wel, heerlijk gegeten bij ouders en schoonouders.
    Ligt er bij jullie ook sneeuw? Vanmorgen heerlijk naar buiten geweest om te sleeen met me meisje. Als ze zo wakker is gaan we nog ff een boodschap doen met de slee, vind het zo leuk.

8. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook heerlijke kerstdagen gehad, lekker rustig, veel ondernomen en natuurlijk lekker gegeten! De sneeuw ligt hier ook lekker dik, zo eens kijken of ik bij de supermarkt kan komen voor wat boodschapjes.....

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb gewerkt met de kerst, en het was helaas mega druk. Nu een dagje vrij en dan morgen en overmorgen weer aan de bak. Oud en nieuw wel vrij gelukkig :)
    Hier ligt geen sneeuw meer helaas! Vandaag heerlijk met mijn paardje op stap geweest, lekkere buitenrit gemaakt samen.

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hé madelein heb jij ook een paard? Ik ook. Hier ligt er alleen kei veel sneeuw dus ik stap er dan niet op (ik rijd alleen buiten mij te glad af)

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jazeker! :D
    Hier is niks blijven liggen dus geen probleem. Paard is in augustus geblesseerd geraakt en we zijn nu eindelijk weer zover dat we naar buiten kunnen, heerlijk! Eind januari staat de eerste wedstrijd weer gepland :).
    Kan jij wel nog rijden dan nu? Of alleen een buitenbak?

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ik ben vandaag ongesteld geworden. Een cyclus van 21 dagen. Me lichaam is aardig van slag. Ook niet gek na 3 iui's met menopur, pregnyl en utrogestan. En dan 2 rondes even zwanger geweest. Wel jammer want nu weet ik zeker dat ik nog 2 rondes moet wachten voordat we weer een iui krijgen.

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wat balen gelukkig :(. Je lijf is dan idd van slag zeg, kort die laatste cyclus! Sterkte meis!

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb geen bak. Wel een enorm weiland maar ik heb het "in de bak rijden" lang geleden afgezworen. Vind het zo saai. Geef mij maar een bos. Nu rijd ik even niet maar paard staat lekker 24/7 buiten is al niet de jongste meer (hij vindt zelf van wel) en ik kan gewoon opstappen en wegrijden als ik wil (en ja dan kom ik ook heel weer thuis hihi)

@Gelukkig dat is wel heel kort ja. Balen dat je nu zo lang moet wachten.

Mijn temperatuur is heel stabiel momenteel maar ook best aan de lage kant voor mijn doen.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ook prima toch! Ieder zijn ding :). Ik rij ook relatief weinig in de bak hoor, maar rijd wel veel wedstrijden ( springen en sgw) dus dan zit je er toch wel wat meer aan vast. Maar als het een beetje weer is ben ik zeker 1x per week weg naar het strand of bos. Lekker voor z'n conditie ook. Helaas moet ik echt met de trailer weg om buiten te rijden, dat vind ik wel erg jammer. Maar ja beest staat in de nacht in een grote stal met eigen uitloop, en ze komen overdag de hele dag buiten. In de zomer in de nacht ook op de wei. Allemaal vrij uniek voor deze kant van het land :). Dan maar wat concessies mbt locatie hihi!

Wat gek dat je temperatuur laag blijft, heb je dat vaker?

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Gelukkig: balen, inderdaad een korte cyclus.

Ook mijn lijf is van slag: gisteren al wat bruin en rood verlies, wat bij mij de aankondiging is van een naderende menstruatie. Op zich mooi op tijd, want vandaag is mijn NOD, maar wel weer opnieuw een korte lf (gisteren was 10 dpo)... nu wachten tot het doorbreekt en dan afspraak maken voor een uitgangsecho. Hopelijk zijn de 2 cystes weg, zodat we kunnen starten met IUI 3.

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee nooit. Vandaag alweer hetzelfde. Ik kan wel zeggen dat het stabiel is op deze manier. Maar zo laag kan toch nooit zwanger betekenen?

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jolanda...jij start dus weer met iui, spannend zeg.
    Deedee...geen idee met je temp., maar wel apart als je dit normaal nooit hebt.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Lieve meiden, vanaf hier wens ik jullie alvast een leuke en gezellige jaarswisseling en een heel mooi en goed 2015 toe!

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @deedee: als je temp. laag blijft na je eisprong heb je dan wel een goede eisprong gehad? Over je kans op zw durf ik niks te zeggen.
    @jolanda: spannend, ik hoop idd dat je cystes weg zijn! Ik duim voor je!
    @hier: vandaag een rot dag. Zit er ineens doorheen of zo. Ben het zo zat om me steeds zo ongelukkig te voelen omdat ik niet zwanger raak. Zit met de gedachte te spelen om er maar helemaal mee op te houden, ook al bied dat ook geen echte oplossing omdat de wens natuurlijk blijft. Het kost allemaal zo veel energie. Zie ook tegen de volgende ronde op omdat ik me lichamelijk nu wel een stuk beter voel dan met de hormonen.

Van mijn kant ook de beste wensen en een mooie en veilige jaarwisseling. Dat in 2015 al jullie dromen maar uit mogen komen!

Deel Deze Pagina