Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ja allemaal de beste wensen alvast en heel veel plezier morgen. Ik moet nog een ochtendje werken en morgenavond gaan we naar mijn ouders, daar zijn mijn zussen met aanhang en kids ook dus wordt weer erg gezellig.

EEN HEEL VRUCHTBAAR 2015 VOOR ONS ALLEMAAL GEWENST!!!

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Vervelend Madelein dat je je zo rot voelt. Ik kan je niet helpen omdat ik me nooit zo heb gevoeld, ik heb over me 1e zwangerschap ook 4 jaar gedaan en die weg die we toen bewandeld hebben was zwaar, veel vervelende onderzoeken gehad en elke maand weer die teleurstelling. Het is zwaar en vaak erg verdrietig MAAR de gedachte om te stoppen heb ik nooit gehad. Ik zou hoe dan ook een kind krijgen. Ik heb het geluk gehad dat ik uiteindelijk me meisje heb gekregen. Nu maken we weer tegenslagen mee maar we houden vol.
    Wil je veel sterkte wensen en hoop dat je de juiste keuzes maakt. Hele dikke knuf

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik weet ook niet goed waarom ik me zo voel. Erg irritant. Vandaag gaat het wel een stuk beter trouwens. Het scheelt misschien wel dat ik weet dat ik ook spontaan zwanger kan worden, de iui is er voor ons alleen om ervoor te zorgen dat dit sneller gaat. Dus als ik ervoor kies om geen iui meer te doen dan betekend dit niet dat de kans op een zwangerschap verkeken is.
    Ik laat het even gaan en probeer het allemaal even uit m'n hoofd te zetten. Ik ben ook erg moe. We gaan eind van de week een week op vakantie dus hopelijk heb ik daarna weer goede moed en nieuwe energie :D

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Madelein temp was niet heel laag natuurlijk maar normaal wel boven de 37 maar he zie mijn kaart. Hij is gestegen.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ziet er wel goed uit deedeebowtie!! Spannend!

6. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Fijne jaarwisseling allemaal! Hopelijk voor iedereen een heel positief 2015!!!

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Gelukkig nieuwjaar! Dat het maar een mooi 2015 mag worden met een positief resultaat!

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jolanda...wanneer mag je voor de uitgangsecho?
    Deedee... wanneer ga je testen, zie dat je temp erg hoog is.

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Temp van vandaag is niet betrouwbaar helaas. Wel op zelfde tijd getempt maar zowat hele nacht op de wc doorgebracht. Ik vermoed dat ik buikgriep heb. Ik wacht nog even met testen. Het is pas 10 dpo natuurlijk.

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ DeeDeeBowtie, ik wilde ook berichten dat je temp er goed uit ziet, maar een griepje kan natuurlijk ook. Hopelijk voel je je snel weer beter en blijft je temp toch nog mooi hoog! Wanneer wil je gaan testen?

Hier is de menstruatie nog niet doorgebroken, wel alle dagen (sinds maandag) bruinverlies gehad. Ik verwacht mijn menstruatie morgen en bel dan gelijk om een afspraak te maken voor een uitgangsecho (die dan denk ik maandag plaats zal vinden)...

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik laat testen meestal van temperatuur afhangen dus zal wel maandag of dinsdag worden mits temperatuur nog hoog.

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Deedeebowtie: ik zag op je temperatuurkaart dat je temperatuur toch weer gezakt is. Was het waarschijnlijk toch een griepje?

Hier vandaag de menstruatie echt doorgebroken, dus op naar poging 3 van IUI. Aanstaande maandag de uitgangsecho. Hopelijk mogen we weer starten.

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja ik denk buikgriep. Maar hij is nu wel zo gedaald dat ik niet echt de illusie heb dat het deze maand raak is. Ik zal volgende week ook maar eens bellen voor iui 3

14. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lichaam blijft toch echt van slag: maandag, dinsdag en woensdag bruinverlies gehad, donderdag bijna niks, vrijdag wel echt roodverlies gehad met buikkrampen (maar minder als normaal) en sinds gisteren is er bijna niks meer gekomen...:(
    Ik vraag me af of die cystes nu wel weg zijn? Afwachten maar, morgenochtend de uitgangsecho, vind dat best wel spannend!

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Sterkte morgen! Nou mijn temperatuur doet deze maand ook maar vaag. Ik ga ervanuit dat ik morgen of dinsdag ongi word.

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jolanda: onzekerheid is nooit leuk, hopen dat ze geen cystes meer zien bij je echo en je weer door kunt.

Ik ga morgenochtend bellen voor de uitslag van het potje van manlief. Ik hoop zo dat het aantal zaad weer ok is, want dan kunnen we eindelijk door voor de tweede iui. Ik had gehoopt mijn eisprong al gehad te hebben, want dan kon ik morgen ook gelijk een afspraak maken voor mezelf.

Madelein en Gelukkig: hoe is het met jullie?

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jolanda, deedee en goldfisie...ben erg benieuwd naar jullie uitslagen. Succes allemaal.

Met mij alles goed. Krijg 29 jan. de uitslagen van het bloedonderzoek i.v.m. de miskramen. Verder dus geen behandeling. Het enige wat ik kan doen is wachten...

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zo, net terug van de uitgangsecho. De cystes waren weg, mijn baarmoederslijmvlies zag er mooi dun uit en er was alleen wat littekenweefsel van de eisprong te zien, maar dat was niet noemenswaardig volgens haar. Dus ik mag weer starten met het spuiten van Puregon!:) Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zet hem op :D

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Balen meiden die onzekerheid.
    Ik zit een weekje in Frankrijk, even lekker bijkomen samen. Dus zal niet zo veel schrijven deze week.

Deel Deze Pagina