Jolanda: succes vandaag! Diz: het klinkt ook of het je goed heeft gedaan! Ik ga vandaag een nieuwe ronde in... Had ik idd al zien aankomen qua bruinverlies. Maar om nu al ongi te worden had ik niet verwacht, klopt niet met FF of Mama apps en ook niet met mijn eigen gevoel van de eisprong. Straks ga ik bellen om een afspraak te maken rond dag 10 voor de follikelmeting en daarna de iui afwachten.
Balen GF. Ik heb vanmorgen FM gehad. Rechts een mooi ei van 23.5mm. Morgen of overmorgen IUI. Even afhankelijk van de LH test vanavond.
@diz: klinkt goed! Ben benieuwd of het effect heeft, zou zo fijn zijn!' @jolanda: alles goed gegaan? Afwachten maar weer nu dus... Succes in de wachtweken! @gf: . Schiet niet op he? Was dit wel een iui cyclus? Hier alles rustig. Zit nu een week na eisprong dus waarschijnlijk volgende week fm en beginnen met prikken. Hsg vond ik prima te doen. Maar ik had de hysteroscopie in m'n achterhoofd die ik moest ondergaan om placentaresten weg te halen vorig jaar. Dat was echt extreem pijnlijk. Dus misschien dat ik er daardoor wat anders in ging.
Deedee: ook spannend voor jou met dat grote ei! Madelein: nee, dit was geen iui cyclus. We stonden in de wacht vanwege het lage aantal zaadjes van de vorige keer. Nu mogen we weer verder met iui. Jij volgende week ook een fm? Hopelijk krijg jij ook een mooi ei te zien! Op naar de iui!
@goldfishi, heeft mij inderdaad goed gedaan. Het er is niets aan de hand vind ik zo frustrerend. Ben blij dat er iets ontdekt wordt wat mogelijk in de weg zit. Hopelijk doet het ook wat! Spannend allemaal weer al die nieuwe pogingen!
@ Diz: fijn dat de eerste keer bij de osteopaat naar wens verlopen is. @ deedee: dan zitten we bijna gelijk en kunnen we elkaar gezelschap houden op het wachtbankje. @ goldfishie: vervelend hè, als je lichaam anders doet dan wat je verwacht... spannend ook een nieuwe ronde iui! @ madelein: jij schiet dan ook alweer op voor een nieuwe poging! Hier vanochtend IUI 3 gehad. 11 miljoen zaadjes met een beweeglijkheid van 65%. Omstandigheden bij mij zagen er ook goed uit volgens de gyn... Nu maar weer afwachten. Net bij afvegen wat roze verlies. Herkennen jullie dit? Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gehad.
Jolanda: duim voor je dat de zaadjes de goede kant opzwemmen! Op een bevrucht ei! Deedee: hoe was je ovutest?
De test was donderdagavond nog negatief dus ik heb vrijdag heeeeeeeeeel vroeg nog eens getest (hij zat er tegenaan donderdagavond namelijk) en toen kreeg ik een knaller op de zwanger en kids en een mooie smiley op de CB dus gisterenmorgen IUI gehad. Manlief had 45 miljoen zaadjes dus hoop wel even dat er nu eentje de weg gaat vinden. Zo niet dan zit de volgende ronde precies in het carnavalsweekend. Zit ik niet mee ik hou er niet van maar manlief zit bij de carnavalsclub dus die heeft dat hele weekend hartstikke vol en wil natuurlijk graag een biertje drinken wat dan ook niet mag (doet hij dan ook niet hoor)
Deedee en Jolanda...Spannend weer!!! Ik duim weer voor jullie. En deedee, ik zou me niet druk maken over de drank die je man zou nuttigen. Mijn vriend drinkt geregeld en heeft gewoon goed zaad. Als zijn zaad goed is moet dat gewoon kunnen.
Hoi meiden, Ik heb even niet gereageerd omdat ik van de ene emotie in de andere viel afgelopen dagen. En er nog een beetje in zit. Maar ik moest afgelopen woensdag naar de gynaecoloog en alle onderzoeken bij mij waren goed en het zaad onderzoek ook. Dus we hebben afgesproken om volgende week de HSG te doen wat ook al is ingepland. Maar ik moest ook afgelopen woensdag of donderdag ongesteld worden maar tot op heden nog niet en af en toe want krampen maar verder niks. Ik durfde eigenlijk geen test te doen, bang dat me lijf me voor de gek houdt. Maar ik heb vanmorgen een test gedaan en boven al onze verwachtingen in en eigenlijk niet te bevatten. Hebben wij naar 2 jaar een positieve test. Ik ga dus morgen de huisarts bellen voor een bloed test. En de gynaecoloog hoe nu verder. Ik realiseer me dat dit misschien lastig is voor jullie, maar wilde toch even een update geven. Ik weet natuurlijk nog helemaal niet of het allemaal goed is enz maar voor nu kijk ik elke keer even op de test voor de bevestiging. Ik hoop dat jullie me snel volgen meiden.
Hallo allemaal, Mag ik bij jullie aansluiten? Ik heb veel van jullie verhalen gelezen en herken er veel in. Wij zijn ook in oktober 2014 begonnen met onze eerste IUI. Omdat ik PCOS heb slikte ik al drie maanden clomid maar toen bleek dat ook de zaadcellen van mijn man erg slecht waren dus gingen we door voor IUI met clomid en pregnyl. De eerste poging met 1,2 mln en tweede poging met 0,3 mln. Allebei mislukt. Nu over 1,5 week de derde poging. Hopelijk dan betere kwaliteit anders gaan we waarschijnlijk overstappen naar IVF. Is in ieder geval fijn om ook ervaringen van anderen te horen en je verhaal te kunnen delen. Het is gewoon heel spannend allemaal en ik vind het soms lastig om positief te blijven en te denken dat het allemaal wel goed komt. Hebben jullie dat ook?
Ik wordt er vrij onzeker van, want heb nu wel bruinige afscheiding. Bleh daxht altijd dat als je de positieve test in handen had dat je dan blij kan zijn en de onzekerheid weg is. Maar niet dus.
Spannend Bieni... hopelijk blijft het goed gaan! @ Teddy: welkom! Ik herken je gevoel maar al te goed, al gaat dat bij mij op en af... wanneer heb je iui 3? Hopelijk met meer zaadjes, al is er natuurlijk maar eentje nodig Hier al 4 dagen (sinds de iui) last van mijn buik, een zeurderig en af en toe pijnlijk gevoel, dat doortrekt naar mijn onderrug. Baal daar van, is niet echt prettig. Kennen jullie dit? Kan het een bijwerking zijn van de Pregnyl of van de iui zelf ('gerommeld' in mijn baarmoeder)?
@Bieni: o wat spannend meis!! Bruin verlies hoeft idd niet altijd wat te zeggen. Lopen je testen mooi op? @Jolanda: Ik heb dat toen bijna 2 weken lang gehad, ik gooide het op bijwerkingen van de hormonen. Maar wie weet is het een goed teken meis!! @Teddy: Welkom Hier is het weer spannend. Ik heb 11 dagen geleden mijn eisprong gehad, en dacht vorige week een innesteling gevoeld te hebben ( Plotselinge heftige steek in mn buik en de dag erna roze verlies). Borsten gespannen en gevoelig, kortom ik dacht dat het wel eens zou kunnen dat ik weer zwanger ben... Testje gedaan, die licht positief is. Foto's staan in mijn topic:http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/557386-indroogstreep-sensitest.html
Ja ik vind het ontzettend spannend, het bruin verlies was maar 1 keer gister. Daarna niet meer gehad. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld voor een eventuele bloed test. Maar ik heb een goeie positieve test, dus dan mag ik gewoon zeggen dat ik zwanger ben. En ze deden dat vaak alleen als vrouwen een herhaaldelijke negatieve test hebben. Ook heb ik de gynaecoloog gebeld, want ik had voor aanstaande vrijdag een HSG gepland staan. En om te vragen hoe het nu verder gaat. Nou we hebben de eerste echo op 5 februari gepland staan.! Ik merk dat ik best wel onzeker erover ben. Ben ontzettend blij maar ook bang dat er straks geen hartactiviteit te horen is of dat het niet goed is. En moet gaan proberen te genieten. En niet teveel nadenken bij de angst. Ik heb vandaag weer wat krampen maar lees dat dat heel normaal is. Maar dat voelt wel eng. Ik heb vandaag geen test meer gedaan. Wil ik morgen nog doen. Ik heb gister 1 van de 2 van kruidvat gebruikt en die andere doe ik morgen nog. Ik weet niet of het lukt maar ik zou proberen mijn foto te plaatsen. Madelein, je hebt nu een test gedaan, en zag hem net. Hij is wel licht opgekleurd. Wanneer heb je je nod? En mag je officieel testen.?
Die is echt dik positief hoor bieni!! Lekker van genieten. Garanties heb je toch niet, het kan altijd nog mis gaan maar als je daar aan blijft denken word je gek. Ja zeker nog licht ik zit nog 3 dagen voor nod. Ik heb deze cyclus geen iui gehad.
O madelein, wat spannend weer. Ik zie een licht streepje... hopelijk heb je woensdag een duidelijker streepje! Ik duim weer voor je! En Beani: dat is een mooie duidelijke test! Gefeliciteerd! 5 februari al een echo, dat is wel prettig
Aah bedankt, ja ik probeer er ook echt van te genieten. en inderdaad garanties heb je nooit. Oe spannend. Hopelijk heb je woensdag ook zo dik positieve test in handen. En zonder IUI deze maand. Had je al wel behandelingen gehad?
Ja we hebben in oktober onze eerste iui gehad waarna ik zwanger was, maar dat ging weer snel mis. Hopelijk blijft het nu goed gaan...