Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja ik heb nog een extra test gedaan. Ik begin het langzaam te geloven. Ik had al twee dagen temperatuur daling en vanmorgen ineens omhoog. Ik test nooit voor nod maar vond het zo vreemd dat ik toch getest heb en zie hier de uitkomst.

Bijgevoegde bestanden:

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat zijn voor 12 dpo mooie duidelijk zichtbare streepjes! (Voorzichtig) gefeliciteerd! Super goed nieuws (eindelijk weer in deze groep).
    Heb je 'last' van symptomen?

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hallo iedereen,

Sorry dat ik nu pas terug kom piepen hier... Ik heb het forum eventjes losgelaten en ik heb gemerkt dat dat wel deugd heeft gedaan om er minder aan te denken.

Mijn nod komt inderdaad dichterbij. Ik had 2 eicellen, mijn man had deze keer de beste zaadjes van de 4 IUI's, ik neem 3 keer per dag utrogestan, ben bovendien met gezonde voeding begonnen (dus ik snoep niks meer),... Als het nu nog niet gelukt is, weet ik het ook niet meer! Mijn temperatuur is na de eisprong eerst van 36,4 naar 36,7 gegaan. Een weekje later (zondag) had ik plots 37°! (Heb ik normaal nooit!) Daarna is hij beetje terug gezakt en schommelt nu tussen 36,8 en 36,9. Ik ben benieuwd. Ik heb (buiten winderigheid en ijskoude voeten soms) geen enkel symptoom! Dus dat wordt weer afwachten. Ik moet utro blijven inbrengen tot 17 dagen na de IUI. Daarna mag ik pas testen. Ik zit nu op dag 12 na IUI. Dus nog 5 lange dagen te gaan... Ik hoop dat ik kan volhouden en niet vroeger ga testen.

Deedee: Ik ben er zeker van dat je zwanger bent! Zelfs op de foto is het streepje heel duidelijk zichtbaar. Het is zeker geen tuurstreepje! Dus PROFICIAT!!!!!! Eindelijk he!!!!! Na al die tegenslag. Je zus zal vanuit de hemel een geluksengeltje gestuurd hebben!

4. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee nog geen symptomen. En ongelooflijk 3 weken geleden zat ik nog op een crematie, twee weken geleden eigenlijk zonder nadenken toch maar die iui gedaan en nu ben ik zwanger. Hoeveel kan er gebeuren in zo'n korte tijd?
    Test liep vanmorgen goed op.

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Echt super voor je Deedee. Het is je dubbel gegund na alle verdriet. Misschien heeft je zus dit geregeld...

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat ben ik benieuwd aan't worden! Vandaag is dag 13 na IUI. Denken jullie dat ALS ik zwanger ZOU zijn, dat een test nu al zeker een licht streepje moet laten zien? Of zou ik nog een paar dagen wachten. Als het van de gyn afhangt, mag ik pas dinsdag testen en als ik dan niet zwanger blijk, stoppen met utrogestan.

Ik heb pas sinds gisterenavond wat gevoelige borsten, mijn temp is nog steeds (voor mij) heel hoog 36,9°. Ik ben aan't poetsen thuis, maar moet regelmatig gaan zitten omdat ik duizelig word. Kan ook een bijwerking zijn van de utro. Hier heb ik nog niet veel ervaring mee. De voorgaande keren had ik steeds een week na de eisprong al het gevoel dat mijn regels op komst waren. Toch kwamen ze steeds pas 17 dagen na IUI door hoor! Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat mijn regels op komst zijn. Dat kan ook weer door de utro komen, maar dat is dan toch al een goed teken. Dan heeft utro toch al zeker iets goed gedaan.

Hoe gaat het met jullie?

Deedee: een knaltest nu? XXX

7. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hoe lang is je LF normaal. Bij gemiddelde van 14 moet hij zeker al te zien zijn.

Ja strepen lopen goed op. Morgen NOD dan knal ik er een CB in en ga ik gyn bellen :D

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn LF is normaal 17 dagen. Daarom dat ik nog niet durf testen. Nog 4 dagen te vroeg dus.

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wel hoopgevend Deedee, dat een 6e IUI ook nog kan lukken! Hoopgevend voor ons allemaal denk ik!

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik hoop het voor jullie allemaal! :)

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lenamil...ik denk dat je wel al kunt testen hoor. Ik test altijd 4 dagen voor nod. En die keren dat ik zwanger was was er al een licht streepje te zien. Denk dat je wel met een gevoelige test moet testen, de kruidvat (2 voor 5 euro).
    Deedee...besef je al dat je gewoon zwanger bent?

Ik zit vandaag pas op 7 dpo...de dagen kruipen zeer langzaam voorbij

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Test is negatief...

Ik verwacht er weer niks meer van! Ik ben echt heel kwaad en teleurgesteld!

Wat nu?
    - Mijn eigen gyn wil kijkoperatie doen
    - Haar collega wil Menopur aanvragen (ipv Clomid), en zij opereert pas na 6 mislukte IUI's.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet meer zalle!

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wie van jullie is eigenlijk nog met Clomid bezig, samen met IUI?

Indien geen Clomid meer, spuiten jullie Menopur of Gonal-f? Ik lees op forums meer over gonal-f dan over menupur. Iemand een idee of prikmedicatie betere eicellen geeft dan clomid?

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh Lenamill wat een teleurstelling. Ikzelf heb lang geleden clomid geslikt maar toen ik met iui begon moest ik menopur spuiten. Heb verder geen idee wat er anders aan is. Verschilt denk ook per persoon. Ik zou aangeven dat je heel erg tegen de kijkoperatie opziet en dus heel graag tot 6 iui's wil gaan met menopur. Sterkte ermee. En zolang je nog niet ongesteld bent de moed erin houden.

Weer getest deedee?

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik kan je niet helpen helaas Lena. Ik heb 6 iui's in eigen cyclus gedaan.

Zeker Gelukkig. Vanmorgen een cb en die gaf ook zwanger aan. Heb het zh gebeld en krijg 15 mei eerste echo. Merk jij al iets?

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Deedee...spannend de eerste echo. Had je 1 eitje? Voel je al iets of geen kwaaltjes?

Hier geen idee...voel of merk niks bijzonders maar weet ook dat dat niet per se hoeft dus....ik wacht nog ff op de wachtbank.

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja een eitje. Ik heb natuurlijk ook geen hormonen gebruikt wat de kans op meerdere eitjes vergroot. Nee ik heb geen klachten. Voel wel een wat zwaar gevoel in mijn buik maar dat is het.

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hallo dames,

Ik heb gisteren en eergisteren negatief getest (dag 15 na IUI). Dus ik ben gestopt gisterenmiddag met de utro. Vanmorgen was mijn temp ineens nog hoger dan anders (terwijl ik gisterenavond en vanmorgen geen bolletje meer ingebracht heb). Mijn temp was terwijl ik utro nam meestal 36,8 à 36,9. Nu plots 37,..°! Aangezien mijn test neg was, heb ik gisteren op het trouwfeest wel wat cava gedronken... Ik hoop dus dat ik niks verkeerd gedaan heb. Stel dat ik toch zwanger zou zijn... Weten jullie hoe lang je temp hoog blijft na het stoppen met utro?

Alvast heeeel erg bedankt voor jullie antwoord!
    Liefs, lena

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met utrogestan?

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lenamill...het blijft dus nog even spannend. Ik gebruik ook utrogestan. Ik temperatuur niet dus kan je daar niet mee helpen. Maar denk niet dat de utro je temp. kan beinvloeden hoor. Wanneer test je weer?

Ik ben vrijdag met me vriendinnen weg geweest, aardig wat biertjes gedronken. Weet dat het niet heel slim is nu ik op de wachtbank zit maar had er ff maling aan.

Hoe is het met iedereen? Zo stil hier...

Deel Deze Pagina