Madelein...ik snap dat je niet meteen heel blij bent. Ik zal dat ook aan het begin niet zijn zal ik ooit weer zwanger zijn. Ik zit nu in me 8e iui poging. Gok dat ik volgende week di. of do. de inseminatie heb. Mocht ik niet zwanger raken heb ik nog 1 iui poging en daarna gaan we over op ivf. Maar ivm zomerstop in het zh. en vakantie van onszelf hebben we straks een paar maanden pauze. Daar baal ik wel van, ga liever in 1 keer door.
Ik heb sinds gisteravond flinke buikkrampen, waardoor ik al wist dat het toch echt voortekenen van een menstruatie waren, en vanmiddag is die dan eindelijk echt doorgebroken . Dus nu op naar onze laatste poging IUI. Ik vind het nu wel echt superspannend en weet niet goed wat ik van deze laatste poging kan verwachten. Ik hou me er maar aan vast dat er meer vrouwen zijn die pas de 6e poging zwanger worden (deedee: jij bent hier een mooi voorbeeld van). Morgen uitgangsecho en dan hopelijk weer starten met spuiten... @ lena: vervelend dat het zo gelopen is. Ben je nu van plan wel zelf je naasten te gaan inlichten? Bij mij weten de meeste mensen er wel van. Dit geeft ons steun... ik denk ook niet dat wij het lang geheim zouden kunnen houden, mochten we ooit zwanger zijn, maar ach, dat maakt ons niet zoveel uit. Fijn dat je voldoende afleiding hebt. Nog een week te gaan? @ madelein: ik kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal erg onwerkelijk is. Neem rustig de tijd, voor jezelf en elkaar. Ik duim voor jullie dat nu alles goed blijft gaan!
Oh Jolanda, wat klote. Jij, Lenamill en ik gaan wel allemaal onze laatste iui poging in, straks alle 3 tegelijk ivf in. Kunnen we elkaar goed steunen haha. MAAR hopelijk is dat helemaal niet nodig.
Pff jolanda wat balen . Hopelijk idd de laatste raak! @gelukkig: ik snap idd dat je liever gelijk door wilt. Die wacht periodes zit je echt niet op te wachten. Aan de andere kant misschien wel even fijn om je lijf rust te geven voor een evt ivf poging. Start je misschien net wat fitter. Maar ik hoop natuurlijk dat dit niet nodig is! We nemen idd even alle rust. Bekijken het per dag. Ik begin nu wel echt kwalen te krijgen, dus dat geeft vertrouwen. Hopelijk gaan de weken snel voorbij de komende tijd...
Oh nee, Jolanda! Pfff ik had echt goede hoop voor jou! Hier nog minstens een week wachten alvorens te testen, maar ik verwacht er helemaal niks meer van. Ik geloof niet meer echt in IUI. Hierna inderdaad nog 1 poging! Ik ben opgelucht en depri tegelijk. Ik hoop echt dat IVF gaat meevallen lichamelijk en emotioneel!!! Goed dat we er misschien met 3 in gaan rond dezelfde periode (na zomerstop). Dan kunnen we elkaar inderdaad wat oppeppen en steunen!
Het kan zomaar hè dames. Ben het voorbeeld Ik denk dat het hsg ook wel geholpen heeft misschien. Ook al was alles open. Misschien toch net beetje extra doorgespoeld.
Ik persoonlijk geloof niet dat de HSG de vruchtbaarheid verbetert. Ik mocht van mijn gyn zelfs de maand van de HSG en de maand erop niet zwanger proberen te worden. Ze wilde eerst zeker zijn dat die contrastvloeistof helemaal weg was. Mijn gyn heeft nooit gezegd dat je dan extra vruchtbaar bent. Het is gewoon een onderzoek, zoals elk ander onderzoek. Bij vrouwen met lichte vorm van verklevingen in de eileiders is HSG misschien wel een duwtje in de rug, maar bij mij heeft dit niks extra gegeven... Alles was al open.
Ik heb vandaag weer uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit, dus ik mag weer starten. Morgen starten met spuiten en volgende week vrijdag fm. Ook is ons gevraagd waar wij straks IVF willen gaan doen, moeten naar Utrecht (UMC) of Zwolle, moeilijke keuze. We moeten dat nu al beslissen zodat we al aangemeld kunnen worden, zodat we straks minder lang hoeven te wachten. Maar eigenlijk willen we hier nog niet mee bezig zijn... pfff... Hopelijk is het straks niet nodig en is inderdaad onze laatste poging raak dames! En ja, anders vind ik het wel fijn om ook die achtbaan weer te kunnen delen. Succes morgen bij jouw fm Gelukkig! Hopelijk is er een mooie follikel of twee (?)
Bij mij heeft het HSG ook niks gedaan, maar je hoort wel van veel vrouwen die daarna zwanger zijn. Maar ja kan ook toeval zijn, volgens mij is er nooit onderzoek naar gedaan toch? @jolanda: fijn dat je weer mag beginnen! En pff wat een moeilijk keuze... Snap dat je daar nog helemaal niet mee bezig wilt zijn.
Net terug uit het zh. De cyste was aan het weggaan en zag er rustig uit. 2 follikels die dominant zijn en dus waarschijnlijk allebei gaan springen. Dinsdag alweer de inseminatie en op dag 11. Ben erg blij.
Oh, hoe goed seg! Nu duimen voor een goede zwangerschap!!! De follikelgroei lukt iedere maand. Het wordt gewoon eens tijd dat er een wondertje in je buik zich innesteld heeft.
Ik zou deze week donderdag mogen testen. Begin serieus zenuwachtig te worden en meteen ook al slecht gezind omdat het resultaat waarschijnlijk weer hetzelfde zal zijn als altijd. Eigenlijk haat ik de testweek. Dat is de meest depri week van elke cyclus. Ik heb weer geen enkel teken dat op zwangerschap zou kunnen wijzen.
Zo herkenbaar Lena! Wacht je tot donderdag met testen? Ik blijf voor je duimen! Succes morgen met de IUI Gelukkig! En dan weer op de wachtbank... mijn duimen zullen weer voor je draaien
Ik weet niet hoe lang ik nog zal uithouden om niet te testen... Ik ga ook niet te lang wachten, want negatief wordt niet meer positief. Dus dan kan ik stoppen met utrogestan. Stel dat ik woensdag ofzo toch een heel licht streepje ZOU zien (wat ik niet verwacht), zal ik utro nog even blijven doornemen. Zo lang ik utro neem, komen mijn regels niet door...
Lenamill...nog even positief blijven. Ik test ook altijd vroeg omdat als de test negatief is ik ook direct stop met de utrobolletjes zodat me menstruatie zo snel mogelijk doorbreekt om door te kunnen voor de volgende poging. Jolanda...wanneer heb jij fm? Madelein...ziekenhuis al gebeld en een echo afspraak staan? Hier morgen weer iui...en dan idd. weer die verschrikkelijke wachtbank.
Ik had vanmorgen wat ongikrampjes. Ik dacht echt: "Het is weer zover"! Maar tot nu toe nog niks... Kan ook moeilijk volgens mij, want ik ben nog niet met utro gestopt. Ik heb bovendien ALTIJD een LF van minstens 17 dagen en zit nu nog maar op 12 DPO. Binnen 5 dagen zou ik dus normaal gezien ten vroegste ongesteld moeten worden. Ofwel wordt het deze keer een andere LF, aangezien mijn follikel deze ronde voor het eerst in een jaar tijd rijp genoeg was om te springen ten tijde van Pregnyl. Zou dat de LF kunnen normaliseren of verkorten? Al de voorgaande keren hebben ze mijn pregnyl al gegeven bij een follikel van 18 mm, wat bij mij dus nog maar half rijp genoeg betekent.