Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik ben bnieuwd zo.. Sinds die dag dat ik buikpijn had niks meer gevoeld. Dus heb zo'n vermoeden dat er nog niet zoveel is gebeurd, maar misschien zit ik er helemaal naast. We gaan het zo zien.

@jolanda: wat goed!! Doet die vloeistof zo'n zeer? Op naar morgen! :)

2. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Succes Madelein!

3. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    @miffy82, bij ons is niet gesproken over ivf. We krijgen iedere keer alleen maar te horen dat het oké is en voldoende. Ik heb er een naar gevoel bij en heb het idee dat we uiteindelijk toch op ivf zijn aangewezen. Als dat zo is, dan is dat zo, ik hoop toch ooit een keer een mooi resultaat in mijn armen te mogen houden!
    De hormonen vallen me tot nog toe mee. 1 ronde gehad met hormonen. Ik had wat last van stemmingswisselinen, maar het was in de hand te houden. Laagste dosis clomid sloeg bij mij goed aan, waren 2 eitjes groot genoeg.
    Vandaag of morgen verwacht ik mijn menstruatie, dus kunnen we starten aan ronde 2. Of niet, zou wel heel bijzonder zijn want dan is het spontaan gelukt....

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gelukkig: dat gaat idd snel. Zaterdag al iui, wel spannend!

Jolanda: ook al snel in je cyclus! Ik zie in je handtekening dat je morgen je 1e iui hebt, voor jou ook veel succes! Fijn dat het gelukt is met de pregnyl.

Madelein: succes!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nou ik ben weer thuis. Mijn angst voor overstimulatie blijkt ongegrond, er is niet 1 eitje boven de 10 mm. Ik zou eigenlijk moeten ophogen met de menopur, maar mijn linker eierstok heeft de benen genomen, was niet in beeld te krijgen. Alle mogelijke kunstgrepen uitgehaald, maar hij bleef onvindbaar. Doordat ze die niet gezien heeft durft ze nu nog niet op te hogen.
    Dus zaterdag weer terug en dan ophogen als alles nog zo klein is.

6. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, was jullieeerste behandeling iui en is er geen ki gedaan? Iemand ervaringen met umcUtrecht?

7. Nutje

Nutje Lid

21 okt 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #127 Nutje, 23 okt 2014
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
    Madelein:

Ik heb verder nergens last van. Ben al 2 weken aan het hoesten en verkouden. Dus fit voel ik me niet. Bij het plassen ook pijn onderin me buik. Geen blaasontsteking want dat heb ik wel al vaker gehad! Vandaag een week geleden de inseminatie gehad. Maar de test was dinsdag echt negatief. Dus dan moet de pregnyl al uit me lichaam zijn. Erg vroeg. Hoop dat het niet nodig is, maar anders maar even weer overleggen met de arts volgende ronde....

Hoop voor je dat je zaterdag meer succes hebt!

x

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    O dat is niet lekker nee. Als je twijfelt zou ik morgen gewoon even bellen.
    Volgens mij is 6 dagen wel erg snel voor de pregnyl ja. Ik zou idd de volgende keer ( hopelijk is dat niet nodig!!) even daarover overleggen met je gyn.

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ madelein: vervelend dat ze je eierstok niet in beeld kreeg, was bij mij gisteren rechts ook lastig door actieve darmen, maar gelukkig uiteindelijk wel gelukt. Even afwachten voor jou, hopelijk krijgen ze zaterdag wel goed beeld!
    Het inspuiten van de Pregnyl was maar een klein beetje gevoelig, had vooral een paar minuten daarna een pijnlijk gevoel op die plek, die gelukkig wel weer redelijk snel wegtrok. Ach, het zal voor iedereen verschillend zijn. Hopelijk hoeft het maar 1 keer;)

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Madelein...wat een tegenvaller voor jullie, en vreemd dat je linker eierstok onvindbaar was. Hoop voor je dat ze zaterdag je eierstok wel in beeld krijgen met 1 of 2 mooie grote eitjes erin.

Hier net weer pregnyl geprikt dus op naar zaterdag!!!
    Hoe zit het bij jullie met de testdrang na de inseminatie? Ben ik de enigste die al testen in huis heeft (sensitest, erg goedkoop) en al ruim voor nod. test....ik weet dat het niet slim is!!!

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hij is wel vaker kwijt geweest, ligt als ie niet actief is ergens ver richting mijn heup. Daar is het gewoon lastig te zien door darmen etc. De gedachte van de echoscopiste was dat die linker dan ook niet actief was, anders zou je wel een grote follikel zien :). Heb ook geen gevoelige buik links, dus dat klopt wel denk ik. Ook nog helemaal geen afscheiding of vruchtbaar slijm, dus heb er vertrouwen in dat dit klopt.

Spannend gelukkig!! Ik heb al tijden testen van sensitest in huis, heb altijd wel test drang rondom m'n nod.
    Jolanda morgen een spannende dag.

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ok nou duim voor je dat er toch nog een eitje groeid. Ik moet zeggen dat ik vorige ronde ook niks voelde terwijl er toen 3 grote follikels zaten, nu heb ik maar 1 grote follikel en heb ik het wel licht gevoeld.

Jolanda...succes morgen, we lopen bijna gelijk.

13. Nutje

Nutje Lid

21 okt 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb hier ook last van... Denk dat het normaal is. Vorige week donderdag eerste inseminatie gehad. En afgelopen dinsdag al getest... De afgelopen jaren al zoveel testen gedaan... De drang is gewoon zo hoog om toch even te kijken.... Maar of het handig is...?

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jolanda: succes morgen

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zo, ik ben weer thuis. De omstandigheden waren optimaal tijdens de IUI: mijn slijm zag er goed uit en er waren na opwerking nog ruim 6 miljoen zaadjes aanwezig met een goede beweeglijkheid. De IUI zelf viel me ook erg mee... nu begint het lange wachten. Ik mag in principe pas testen op 10 november als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Eens kijken of ik dat kan volhouden;) (gelukkig heb ik tot nu toe nog niet zo vaak een grote testdrang gehad).

Gelukkig: succes morgen bij jou IUI!
    Madelein: jij succes bij de tweede follikelmeting. Hopelijk geeft deze ook positief nieuws...
    @ Miffy: hoe gaat het met jou na maandag?

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jolanda: fijn dat het goed ging en nu idd het lange wachten tot nod. Succes! Ik duim voor je dat het raak is! Er is maar 1 superzaadje nodig van die 6 miljoen! :)

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Zoals verwacht is hier de menstruatie wederom precies op tijd doorgezet. Morgen start ik weer met de clomid. Volgende week vrijdag weer de eerste follikelmeting.

18. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    @Madelein heel veel succes morgen met de nieuwe meting. Hopelijk is er iets moois te zien!

@Gelukkig morgen de IUI, spannend weer! Heel veel succes! Ik had vanaf dag 12 na inseminatie wel testdrang maar ik verloor ook al wat lichtroze afscheiding dus ik wist ergens al wel dat het niet goed zat...

@Jolanda wat een fijn nieuws! En mooi aantal goede zaadjes. Hopelijk geeft het een heel mooi positief resultaat over 2 weken. Ik duim heel hard voor jullie :)

@Diz wel fijn dat je zo'n mooie standaard cyclus hebt, dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Hopelijk volgende week vrijdag een mooi resultaat van een ei te zien.

Hier vandaag bloed geprikt voor de progesteron waarde. Maandag kan ik bellen over de uitslag. Ben heel benieuwd :)
    Verder is het rustig, ik voel niets dus ik ben er daardoor ook wat minder mee bezig. Vorige keer ging de eerste wachtweek ook snel voorbij maar de 2e vond ik verschrikkelijk. Morgen even een avondje uit naar Marco Borsato en een nachtje in een hotelletje samen. Heerlijk!

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Miffy: veel plezier morgen! :)

Madelein: succes morgen!

Gelukkig: spannend, veel succes!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    De inseminatie is weer goed gegaan, de zwemmers van manlief waren weer perfect. Nu weer 2 lange weken wachten...

Madelein...hoe was jou echo?
    Hoe is het met de rest?

Deel Deze Pagina