Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Sinds woensdag mijn regels doorgekregen, zonder een eisprong gehad te hebben. Het was dus een doorbraakbloeding, omdat de cyclus te lang duurde. Nu komt er nog 1 cyclus zonder medicatie, want wij hebben pas op 5 augustus het gesprek op de fertiliteitsafdeling. Tegen dan hoop ik wel nog eens een spontane eisprong gehad te hebben!!! Ik wil nog 1 kansje voor we met (waarschijnlijk) ivf beginnen.

Hoe gaat het met jullie? Je merkt op dit forum goed dat het zomervakantie is he! :):p

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Lenamill...hoop voor je dat je deze cyclus wel een eisprong krijgt.
    Het is idd. erg rustig. Ik heb ook niks te melden.
    Vind het wel ff heerlijk om geen zh. bezoeken, menopur, pregnyl en utrogestan te hebben.

3. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    @gelukkig, ik zie nu pas dat het bij jou is misgegaan. Wat verdrietig! Het leek zo positief!
    @lena, wachten duurt dan lang he. Hopelijk kunnen ze in Leuven jullie helpen een mooi wondertje te krijgen!

Hier geef ik mezelf over aan de kwaaltjes. Ik vind het allemaal reuze meevallen, maar mijn vriend benoemd dat ik duidelijk meer kwaaltjes heb dan ik toe wil geven. Afgelopen week het hartje zien kloppen en tranen van geluk terwijl ik in de beugels lag. Het blijft onwerkelijk moet ik zeggen, hopelijk zien we over 2 weken een gegroeid kindje met kloppend hartje. De zenuwen blijven......

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hier ook weinig te melden... wij hebben maandag een evaluatiegesprek bij onze huidige gynaecoloog en pas na onze vakantie op 17 augustus de intake in Utrecht. Dus nog twee kleine kansjes (niet dat ik denk dat dit gebeurt, maar ik hoop het stiekem toch wel om ivf te ontlopen). Inmiddels denk ik wel de eisprong gehad te hebben op cd 19...
    Jammer Lena dat deze cyclus bij jou zo verlopen. Ik hoop met je mee dat je nog wel een natuurlijke eisprong krijgt in de komende cyclus...
    @ Gelukkig: ik vind het ook heerlijk even geen ziekenhuisbezoekjes, echo's en vooral geen hormonen spuiten!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @gelukkig: is het toch mis gegaan bij je?! Wat verdrietig :(.
    Heb je al eens onderzoek laten doen naar je miskramen?

Andere meiden: sterkte de komende tijd in de trajecten die jullie moeten gaan doorlopen. Denk nog vaak aan iedereen hier!

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ja het mocht weer niet goedgaan. Ik had op dag 12 na iui positief getest, terwijl ik op dag 10 negatief had getest dus weet zeker dat de pregnyl uit me lichaam was. En op dag 14 na de iui was de test nog steeds positief maar al een stuk lichter, dan weet ik alweer genoeg. Ook had ik even gevoelige borsten maar ook dit was op dag 14 alweer verdwenen. Op dag 15 begon ik al te bloeden. Het gaat al mis met de innesteling. Had met de 2e en 3e iui ook positieve testen dus daarna hebben ze d.m.v. bloedonderzoek gekeken wat er mogelijk mis gaat. Er is toen niks gevonden, pure pech zeggen ze in het zh.
    Sta nu denk 3 cyclussen stil en vind het heerlijk. We proberen het natuurlijk wel zelf. Moet heel eerlijk bekennen dat ons sexleven op een zeer laag pitje staat door de behandelingen. Dus dit is wel ff goed zo...nu zelf aan de bak.

Hoe is het met iedereen?

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ gelukkig: Ik begrijp volledig wat je bedoelt met je seksleven... Hier was het net hetzelfde. Van zodra we stopten in juni, na de 5e mislukte IUI, is dat al fel verbeterd.:p Nu genieten wij volop van de zomer! Gin-tonic hip hoi!!! Ik zie echt naar niks meer hoor! Zelfs mijn foliumzuur vergeet ik vaak te nemen.

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou ik kan je zeggen dat het hier ook een stuk beter gaat nu de druk van het zwanger worden eraf is. Had ik ook wel verwacht. Ik geniet met volle teugen hoor :D

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wow Deedee, dat gaat nogal vooruit! Binnenkort je 20 wekenecho al! En willen jullie het geslacht op voorhand weten? :)

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hier vanochtend alweer wat helderrood bloedverlies en dat terwijl maandag pas mijn NOD is en ik (denk ik) pas vorige week vrijdag mijn eisprong heb gehad. Mijn lichaam is dus best van slag zo'n eerste cyclus na de hormonen. Één voordeel: nu is de menstruatie weer klaar voordat we op vakantie gaan...
    Herkenbaar Gelukkig: die cyclussen rust tussendoor bevallen ons ook goed. Even niet 'stipt' klussen (ivm de onthoudingsperiode voor de beste zaadkwaliteit) en gewoon van elkaar genieten wanneer we zin hebben. En natuurlijk hopen we dat het nog raak mag zijn voordat we overgaan op ivf, maar ik acht die kans zeer klein.
    Jij moet 3 cyclussen overslaan, zijn ze bij jullie zo lang dicht in de zomer? Wanneer zou je dan weer mogen beginnen? Hopelijk toch nog een mooi wondertje tussendoor!
    @ lena: 5 augustus begint nu ook al op te schieten... spannend...

@ de zwangere dames: hoe gaat het met iedereen?

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Rond en gezond zullen we maar zeggen. Ik kijk uit naar de twintig weken echo. I.v.m met de hartafwijkingen in mijn familie zullen wij deze in het Radboud krijgen ipv ons eigen ziekenhuis.

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Deedee...extra spannend dus de echo bij jullie. Willen jullie het geslacht weten?
    Jolanda...nu is het zomerstop in het zh. en ik kan me pas weer aanmelden op 8 aug. , maar ik verwacht mijn menstruatie rond 4 aug. dus die cyclus moeten we ook nog wachten en dan gaan we in sep. nog op vakantie dus vandaar dat ik verwacht dat we ongeveer 3 maanden stilstaan. Vind het niet erg...we hebben goed ons best gedaan rond me eisprong.

13. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Het gaaf goed hier, weinig last van kwaaltjes wat me ook weer onzeker maakt ondanks een goede echo met 7 weken, 3 dagen. Dinsdag intake in academisch ziekenhuis omdat we in aanmerking komen voor uitgebreid ech onderzoek omdat we icsi hebben gehad. Ik hoop dat er dan weer een echo wordt gemaakt die me gerust stelt.
    Morgen alweer 9 weken, maar de onzekerheid is killing. Ondanks de blijdschap durf ik nog niet echt te genieten, het blijft onwerkelijk.

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Allé vooruit, ik denk dat ik nog eens een spontane eisprong heb gehad in de nacht van zondag op maandag. Ik voelde het en mijn temp heeft het vanochtend bevestigd. Misschien toch nog 1 kansje VOOR we terug naar fertiliteit moeten om misschien met ivf te starten. ;)

XXX

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Das fijn Lena, ik hoop met je mee...

Hier vandaag toch echt de menstruatie doorgebroken, na een korte LF (11 dagen), maar nog wel mooi voor de vakantie. Nu dus heerlijk genieten saampjes voor we eind augustus in het ivf-traject gaan starten. Ik zal de komende weken dus ook weinig te vinden zijn op het forum... ik ben benieuwd of er nog spontane wondertjes in de tussentijd bij één van ons gebeuren (of gewoon bij alledrie).

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat zou zalig zijn! Een spontaan wondertje voor ons alledrie!
    Fijne vakantie!

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Het is jullie zo gegund meiden! Ik duim voor jullie dat het spontaan mag gaan lukken!

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Iedereen lekker aan het genieten van de vakantie?
    Hier alweer ongesteld geworden. Mijn lichaam is duidelijk van slag na die 9 maanden menopur, pregnyl en utrogestan. Namelijk een cyclus van 20 dagen.

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Gelukkig: de vakantie doet idd deugd! Zeker nu we naar niks moeten zien: slaatjes, drankjes op een terrasje,... Alles mag en alles kan! ZALIG! Zeker als je 2 jaar op je eten en drank gelet hebt, zonder ooit 1 keer zwanger te zijn geworden => Dus allemaal voor niks! Volgende week woensdag krijgen wij onze resultaten en vertellen ze wat we gaan doen. Ik ben benieuwd of ik nog verder IUI moet doen of meteen IVF.

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nog 2 dagen!!
    Ik heb deze nacht heeeel slecht geslapen. Ik lag te draaien en keren in bed. Mijn man heeft er ook slecht door geslapen en hij heeft vandaag terug zijn eerste werkdag na het verlof.
    Vandaag nog 1 keer bloed laten prikken en dan ben ik er normaal gezien helemaal vanaf! Ik heb 1 week geleden een eisprong gehad, zou ik het bloed daar al wat van te merken zijn ALS er een bevruchting ZOU zijn geweest? Mijn man zei onlangs: dat zou helemaal de grap zijn, stel dat die fertiliteitsarts zegt dat je zwanger bent. Woe ben ik op dag 10 na eisprong.

Hoe gaat het met jullie? Gaat er deze zomer nog iemand zwanger worden?? Ik hoop het, want het is maar stilletjes hier...

Deel Deze Pagina